אני שונאת! שונאת! שמבקשים ממני לכתוב המלצות

אני שונאת! שונאת! שמבקשים ממני לכתוב המלצות

על עצמי. אם אתם רוצים לכתוב - תודה רבה על העזרה. אם לא - סבבה. זכותכם. אבל אל תתלהבו ותגידו שאתם מוכנים לכתוב, ובשמחה, וכו' וכו', ואח"כ תבקשו ממני לכתוב את ההמלצה של עצמי. זה: 1. מגוחך 2. מביך 3. מחטיא קצת את המטרה, לא?
 

מאי261

New member
צודקת לגמרי בעיני זו חוצפה.

לכתוב המלצות זה חלק מהעבודה.
 

Gali112

New member
מסכימה אבל בכל זאת...

בקשת המלצות זה אחד הדברים השנואים עלי ושמזכירים לי למה אני לא רוצה להיות באקדמיה, בכל זאת הממליץ צריך לכתוב המלצה שתואמת את האופן בו את מציגה את עצמך לכן יש הגיון לבקש לספק לממליץ חומר מעבר ל CV עם אחד המנחים היותר נחמדים שלי היה לי סידור שהייתי כותבת לו בנקודות את הנקודות החזקות שלי ואת הפעילות האקדמית שלי בתקופה האחרונה (הוא לא היה מעודכן באופן שוטף במה שאני עושה) והוא היה מעבד את זה וכותב המלצה.
 
זה אכן מעצבן

אבל קורה לא מעט, ואני חושבת שהשיטה שגלי מציעה היא באמת טובה - כלומר, לפעמים כן צריך להיות קצת "חצופים" ולבקש מהמליץ שידגיש נקודה מסויימת, או שיהיה קשוב לכך שבתוכנית הספיציפית שמים דגש על יכולת מסוימת ולא רק על התיק הכללי.
 
עם זה אין לי שום בעיה

נהפוכו. אני מעדיפה למסור כמה שיותר מידע, כדי שההמלצה תהיה מדויקת דיה ורחבה מספיק. זה גם מה שעשיתי עם אחת הממליצות שלי, שביקשה שאכתוב לה על עמוד אחד מה עשיתי השנה, נושאי מחקר וכיוונים עתידיים. בינינו? זה עוזר גם לי לגבש את מה שיש לי לומר. הבעיה שלי היא עם מצב בו אומרים לי "כן, בשמחה. בואי תכתבי את ההמלצה ואני אחתום". זה מגוחך בעיני. וגרוע מזה - אלה שאומרים "זה טוב בשבילך, זה תהליך שבו תלמדי לשבח את עצמך". זה בעיקר תהליך שבו אלמד לפדח את עצמי...
 
את לא תעלבי

אם אני אגיד לך שאני קוראת את זה וצוחקת, כן?
(פשוט ההערה האחרונה ממש מצחיקה אותי משום מה) אבל למען האמת, אם חושבים על זה, יש משהו ב"תרגיל" הזה". איכשהו לעבור משלב ההתפדחות לשלב השיווק העצמי. לא משנה כמה "אאוטודידקט ובעל קליטה מהירה" נשמע דבר פאתטי לכתוב על עצמך
 
בשלב כלשהוא גם אני צחקתי

מאחר ואני באמת לא מסוגלת לכתוב את זה על עצמי, הושבתי את בעלי שיכתוב. שירוויח את לחמנו המשותף קצת
. הוא סיכם את זה במשפט אחד - "היא ממש צריכה את הכסף. תנו לה!!!!". בשלב הזה גם אני נקרעתי מצחוק
 

מעיןבר

New member
בעלך נשוי לי?

איך הוא ידע שאני ממש צריכה כסף?
אני כתבתי מכתב המלצה ששימש את המנחים שלי כבסיס והם שיפצו, הוסיפו, תיקנו וכו'. זה עדיין לא עשה את התהליך ללא מפדח
 
אם אני לא טועה אין לו תאומות ../images/Emo13.gif

אבל בסופו של תהליך יצאו שני מכתבי המלצה יפהפיים, ואני מחכה לשלישי. היה שווה לסבול.
 
למעלה