אני שונאת להגיד את זה,

patito ƒeo

New member
אני שונאת להגיד את זה, ../images/Emo182.gif../images/Emo107.gif

אבל.. אני חדשה
קודמכול.. קוראים לי רותם, אני בת 12 (
) מעפולה.. בהתחלה סתם אהבתי את השירים של אבריל (Sk8ter boy ו- Complicated), אבל לפני כמה ימים היה לי משעמם (וטוב שהיה לי) והתחלתי להוריד בגלל המלצה של חברה שלי כמה שירים של אבריל (I´m with you, Mobile ,I Don`t Give A Damn, ו.. עוד כמה שירים) והתאהבתי!
אז.. אני חושבת שאני מתחילה להיות מעריצת אבריל..
ברוכה הבאה לעצמי
 

patito ƒeo

New member
גראס../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif../images/Emo140.gif../images/Emo182.gif../images/Emo107.gif

 

Light WaVe

New member
רוייתמ!../images/Emo24.gif

גמני מצטרפת היוםםםם!
טוף, לא רוצה לנצל לך ת´שרשור. וולקאם!
 
חחח שלושתינו מצטרפות היום

קהילת אבריל גדלה וגדלה כל רגע!
תגידו למישהו יש מושג איפה אני יכולה לראות\לשמוע את השיר החדש של אבריל? i am with you? אני לא מצליחה למצוא אותו בשומקום!!!!!
 

patito ƒeo

New member
יש לי אותו..../images/Emo182.gif../images/Emo107.gif

אם את רוצה אני אשלח לך באיציק/מסנג´ר
...
 

patito ƒeo

New member
אה..o_O;;../images/Emo182.gif../images/Emo107.gif

אי-אפשר לשלוח שירים, סירטונים או קליפים בפורומים.
 

patito ƒeo

New member
ביסי! ../images/Emo24.gif../images/Emo182.gif../images/Emo107.gif

אין לי בעיה, נצלי כמה שאת רוצה..
ותודה לכולם!
..
 
למעלה