patito ƒeo
New member
אני שונאת להגיד את זה, ../images/Emo182.gif../images/Emo107.gif
אבל.. אני חדשה
קודמכול.. קוראים לי רותם, אני בת 12 (
) מעפולה.. בהתחלה סתם אהבתי את השירים של אבריל (Sk8ter boy ו- Complicated), אבל לפני כמה ימים היה לי משעמם (וטוב שהיה לי) והתחלתי להוריד בגלל המלצה של חברה שלי כמה שירים של אבריל (I´m with you, Mobile ,I Don`t Give A Damn, ו.. עוד כמה שירים) והתאהבתי!
אז.. אני חושבת שאני מתחילה להיות מעריצת אבריל..
ברוכה הבאה לעצמי
אבל.. אני חדשה