אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי.

שונאת. חוצמזה שאני שונאת עכשיו גם את תפוז, כי כתבתי הודעה ארוכה והיא נמחקה לי... כתבתי לפני בערך שבוע את הסיפור שלי כאן, ומאז נדם קולי. נדם קולי כי התביישתי. כי שום דבר דיאטטי לא קרה בחיים שלי. למעשה גם עכשיו, בעודי כותבת, יש לידי צלחת ריקה שמעידה על אכילת קורנפלקס (מהסוג המתוק) ויש בראשי מחשבות על "מה עוד אני יכולה לאכול" ושתבינו, אני לא רעבה. בכלל לא. אני נמצאת בטיפול פסיכולוגי, והנושא של המשקל כבר עלה בו, ללא הועיל. אני לא מצליחה לעשות בראש את הסוויצ´ הזה. פעם יכולתי. עדיתי ורזיתי. היום זה לא הולך. כל בוקר אני מחליטה מחדש, וכבר אחרי כמה שעות אני מתייאשת. חוטפת "משהו קטן" והקושי הכי גדול שלי זה-מתוקים. שוקולד וגלידה בעיקר. זהו-יש לי בעוד שבוע וחצי חתונה. יש לי המון "בגדי יעד" כאלו שפעם נכנסתי אליהם והיום לא...ואני גם לא אכנס, כמה כבר אפשר לרדת בשבוע וחצי? קילו? (אני שוקלת 62) אוווווווף. זהו. סליחה שאני ככה בפרץ רגשות פתאומי מופיע כאן, הייתי חייבת "לשחרר" את זה באיזה מקום. מקום שיבינו אותי בו...אני מקווה.
 

חדשה11

New member
עולמות שבורים שלום

אני רק יום אחד פה שזה אותי למאוד חדשה בפורום אבל ממש לא חדשה בדיאטות ורצון לרזות אני אחרי במשך הריוני השמנתי 30 קילו ולקח לי לפחות שנתיים עד בשבאמת עשיתי משהו עם זה ונישברתי והיתחלתי אבל היצלחתי לצערי הרב השמתי 10 שוב ואני לא מרשה לעצמי להשמין עוד ואת מה שהשמנתי אני רוצה וחייבת להוריד וזה קשהההההה
ואני כועסת מאוד שהעלתי אותם אבל אני יודעת שאני יוריד את זה אני רואה את עצמי פחות אולי אני לא יראה דוגמנית כי אין לי את מיבנה הגוף אבל לפחות מה שהיתי ליפני וזה קשה ואני יודעת אבל האמת שכלום לא יעזור עד שאני ואת נירצה את זה מאוד והכוונה לא רק אני רוצה אלא אני רוצה ואני מרימה שרוולים ועושה אני לא יודעת עם עזרתי אבל אני בהחלט מבינה בהצלחה בכול דרך שתיבחרי
 

vodka2

New member
היי עולמות...../images/Emo24.gif

אישית הייתי מעדיפה שתשני את השם, אנחנו כאן מנסים להתחיל מהדברים הקטנים אז אפילו שם אופטימי יכול להיות התחלה בשבילך, והתחלה טובה, אולי עולמות חדשים או לא יודעת מה, ולנושא הבא, כלל לחיים בכלל אף פעם אל תתנצלי על מה שאת מרגישה, להודות בבעיה זה כבר חצי דרך לפיתרון, ותאמיני לי כשאני התחלתי כאן בפורום התפרצתי בצורה הרבה יותר קשה, זה רק מוכיח על הכאב, וכולנו כאן מכירים אותו ועוברים אותו כמעט כל יום מחדש. ולגבי הבעיה שלך, לכל אחד יש תקופות בחיים שקשה יותר להכנס למשטר של דיאטה או כל דבר אחר, בדרך כלל אומרים מחר דיאטה, במקרה שלך הייתי מציעה להתחיל מעכשיו דיאטה ולמה הכוונה: כמעט כולנו כאן מכורים למשהו כשהמכנה המשותף הוא אוכל, המלחמה היא יום יומית ולכן כל בוקר זה התחלה של מערכה, יום אחד תפסידי, יומיים אח"כ תנצחי, מה שחשוב זה שתמשיכי להילחם ובסוף זה יהפוך להרגל וטבע שני, עד אז את מתחילה במקום בלנצח ביום לנצח בשעות, תחליטי שהקורנפלקס זה הדבר האחרון שאת מכניסה לפה ואחריו רק דיאטה, כשתשברי, בתקווה שלא, אל תכעסי על עצמך יותר מדי , פשוט תתחילי לספור את הדיאטה מחדש, אז יום אחד תצליחי עד לצהרים יום אחרי עד ללאחר הצהריים עד שתגיעי ליום שלם, מה שכן אל תוותרי לעצמך יותר מדי תשתדלי לעשות מה שנקרא דחיית סיפוק, אם בא לך עכשיו שוקולד, קחי איזה ירק וחכי שעה אחרי שעה תחשבי שוב אם באמת בא לך חתיכת שוקולד, אם כן תקציבי אותו קוביה אחת שתיים ולא להשאיר את כל החבילה לידך , אני בדרך כלל מחלקת את השאר כך שלא אוכל להתחרט, בקיצור העקר שתתחילי, ואומנם לא תספיקי להוריד יותר מדי לחתונה אבל השאלה היא את רוצה להיות רזה לחתונה ואח"כ לחזור להיות שמנה? או שאת רוצה להיפתר מכל השאריות לתמיד?
 
הי, תודה

השם מתוך עולמות שבורים הוא במקור יועד לפורום אחר (שלו, הכינוי הזה הרבה יותר מתאים) ואת צודקת, יש לי נטייה לחשיבה פסימיסטית משהו. אם כי, השיר עצמו הוא דווקא אופטימי, אומר שמתוך הכאב והקושי צומח משהו טוב... אולי בכל פעם שאני אשבר אני פשוט אשב מול המסך הזה, אחשוב לעצמי, איזה בושות זה יהיה לכתוב כאן ששוב נשברתי, וזה מה שיעזור (מוקד שליטה חיצוני-כבר אמרתי?) תודה. תודה. תודה על העידוד ועל מהירות התגובה.
 

vodka2

New member
../images/Emo171.gifGo 4 it ../images/Emo140.gif

מתי שתרצי, אבל לא אהבתי את הקטע של הרגשת הבושה, אסור להתבייש ואם לא הצלחת, אנחנו נעודד, אנחנו לא מתעייפים, עד שתצליחי.
 
../images/Emo24.gif וודקה

נכון שאמרתי לך המון פעמים שאני שמחה נורא לראות אותך?? נהנית, שמחה אוהבת...הכל. דליה.
 
../images/Emo23.gifעולמות יקרה,

תעזבי את החתונה - כמה יותר תילחצי בגללה עכשיו- ככה יותר תתרחקי מהיעדים שלך. אני מאד מסכימה עם וודקה- ליפול ולקום אם צריך. כל יום עוד קצת ועוד הישגון. רק היאוש הוא האויב האכזר מכולם בעניין שלנו. אז חיוך אוהב אל דמותך שבמראה, וצאי לדרך !
 
למעלה