אני שונאת את הדוסים האלו..

בתש1

New member
אני שונאת את הדוסים האלו..

אתמול בערבו של יום נסעתי בקו הידוע לשמצה,קו 402 מירושלים לבניברק. בנים מקדימה וגברות מאוחרה.. אני כבר פינטזתי על שינה ערבה בספסל האוחרי..רק שלהפתעתי עולה איזה דוס אמריקאי ושואל בקול רם "מי מוכן למסור שיעור הדף היומי"? חושי נדרכו,משום זה היה קצת נשמע מנוגד לתוכניות שלי,אבל חזרתי להתכרבל בספסלי.. רגע לפני שממש נרדמתי אני שומעת איזה קול מעצבן מרמקול ישן נושן מרצה..קמתי להבין מה קורה אני רואה את כל השחורים מקדימה אוחזים בידם מסכתות ולומדים ..הייתי קולי בעצבים..כאילו מה לכל הרוחות הם חושבים ..האוטובוס של אבא שלהם שהם יכולים לעשות בו מה שעולה על רוחם?..אין כאן אנשים שרוצים שקט ? הם בכלל שאלו את כולם אם הם מעונינים? ..מה גם,אני שומעת קולות של נשים שאמרות בינם לבין עצמם "איזה רעין מבורך" וכו רק רציתי להעיף לכל אחת סטירה. בקיצור..עבר עלי סיוט של נסיעה.. הגישה הזאת..שחושבת רק על הצד הגברי..בלי להתחשב בנשים שיושבות מאוחרה (שלא יכולת להצטרף ללמוד) מעצבנת אותי בטרוף..(ואין לי ספק שהיו גם כמה נשים דוסיות שזה הפריע להם). לדעתי זה בגדר "נבל ברשות התורה".
 
ומה עם אלו שהפריעו לך לישון

כששרו כל הדרך??(אז...) בכלל , למה את ישנה בדרך מירושלים לתל אביב או בני ברק?? אני קורא ספרים טובים. לגופו של ענין את צודקת, רק שאני במקומך הייתי נוסע מירושלים לתל אביב ומשם לבני ברק , זה קצת מאריך את הדרך אבל שווה .. מנסיון.
 
רגע

ואם היו שמים סרט והיה שם דוס אחד שהיה מתנגד, זה היה איכפת לך? מה תאמרי על מטוסי אל על שמראים סרטים הגם שחרדים לא רוצים לראות?
 
עם כוח צרכני שכזה

הם עוד יארגנו לעצמם גם מטוסים נפרדים.. עם תוסְפות בהתאם.
 
החילוק פשוט

במטוס אין רעש מהסרט המוקרן, כי יש אוזניות. ומי שלא חפץ? שלא יסתכל על המסך... אבל לארגן שיעור דף היומי באוטובוס? זה להיות צדיק על חשבון האחר, וזהו חוסר התחשבות מוחלט בנוסעים, ואיני סבור שזה אוטובוס שלהם, שהם יכולים לעשות בו ככל העולה על רוחם, הגם שהם יזמו את זה, אין להם זכות לפגוע בזכויות נוסע אחר.
 

שבי 83

New member
הגנה על זכויות המיעוט

היא אחת ההגנות החשובות. במקרה הזה עם הרמקול והשיעור הקולני אני חושב שהיו גם חרדים שהרעש הפריע להם ופחדו להתלונן. רעש בלתי סביר מפריע גם לחרדים. התלונה שאני הייתי מגיש היתה על הרעש הבלתי סביר.
 
גם אם הרוב באוטובוס

אסור לפגוע במיעוט, גם רוב המדינה חילונים, ולא יעלה על דעת אף אחד לפגוע בזכויות החרדים, למרות שהם מיעוט
 

אבזץ

New member
יאלללה יאלללה.

זה קו שהחרדים יזמו ולכן ראוי לכבד אותם. אם אתה להכעיסניק - סבבה, שתערב לך מלחמתך. תן לי לנחש שגברת בתצ' עלתה על האבטובוס הנ"ל בשכונה חרדית (בהיכן שהוריה החרדיים גרים). ובמקום לכבד את החרדיים, שקיפלו את אגד והמשיכו את מסלול 400 המיתולוגי (היתה לו תחנת הורדה אחת בתחנה המרכזית) בעזרת קו מיוחד - 402 , שיש לו תחנות העלה/הורדה בשכונות בחרה גב' בתצ' לקטר. שתהא בריאה... ולמרות שזהו פורום פליטי/פליטת חרדים, לא אצטרף לחגיגה הזו. תודה. אצטרף
 

בתש1

New member
הורי לא גרים בשכונה חרדית

ועליתי על הקו הזה..כי הוא קו זמין וקיים עד שעות מאוחרות.. אין לי שום בעיה לשבת מאחורה..אבל עד כדי לשמוע הרצאות יש מרחק רב מאד.. מה גם..שמילא היו הרצאות מתאימות לשני המינים.הייתי שותקת.
 
הם לא קוראים פה?

הם עלולים לקבל ממך רעיונות להרצאות.
 
הבהרתי את עצמי

אז מה עם החרדים יזמו? האם זה אומר שהם יכולים לעשות ב402 ככל העולה על רוחם? מה השטויות האלו?
 
תיכף תגיד

שגם לדבר בפלאפון אסור באוטובוס? או לדבר עם חברה אסור? כי מישהי שיושבת לידך רוצה לישון? אוטובוס זה לא אמור להיות חדר שינה מי שרוצה לישון תישן מי שרוצה לדבר או ליצרוח שיצרח! כמו שמותר לה לישון מותר לו לדבר מה שהוא רוצה גם במיקרופון.
 

אנילה1

New member
אני משתדלת לא לטוס עם אלעל

לא אוהבת את המולת התפילות של החרדים. הם נותנים תחושה שאל על הוא סניף של בני ברק בשמים. ואני זאת הזרה שנקלעה שלא בטובתה למאה שערים, ולא מרצונה החופשי.מילא להיות עם החרדים שעה שעתים, אבל 11 שעות? טו מאץ' בכלל בחברה זרה גם הישראלים החילונים מתנהגים בצורה שפויה.
 

בתש1

New member
זה כמו שנהג אוטובוס

ישים רדיו בקול רם..ויארגן שבקול הרמקולים הקטנים זה גם ישמע..כי יש חבורת ילדות שבא לה לשמוע את בריטני ספריס.. אוטובוס זה תחבורה ציבורית, גם אם יש אופי מסוים של הקו..זה עדין לא אומר שמותר להם לעשות הכל.
 
למעלה