אני שונאת אותה, שונאת אותהההההההההה

אני שונאת אותה, שונאת אותהההההההההה

הלוואי שיפגע בה ברק. מגעילה שכמותה. את הרסת אותי.. את הרסת אותייייייייייייייייייייייייייייייי ואני לא אסלח לך על זה. אני לא יודעת איך אני יושנת לידך כל לילה. איך אני מסתכלת עלייך, איך אני נוגעת בך בכלל. גועל נפש. זה מה שאת מעוררת בי. חבל שאני לא בת יחידה..
 

LIHILM

New member
חמודה..

אם תרצי לשתף מישו את ידועת שאנחנו כאן שולחת לך חיבוק חם וממליצה לך לעשות שמהו שקצת ישכיח את כל הסבל.. (משהו טוב..)
 
אעעעעעעעעעעעעעעעעע

ללכת למקום המגעיל הזה עכשיו ועוד מסיכות. עוד ועוד מסיכות. ואנשים ששופטים אותי בלי לדעת כלום. אני שונאת אותםםםם את כולםםםםם ובעיקר אותי שאני כל כך מפגרת שאני לא מסוגלת להתמודד עם כלום כמו שצריך שאני יושבת בחדר שותקת ולא אומרת לאף אחד על המצב המחורבן הזה כי הם מפגרים יותר ממני. פסיכופטים. כולם פה. שם. אני כבר לא יודעת איך לקרוא לזה. איכסה.
 
כמה שאני כותבת לא מוריד ממני

את ההרגשה המגעילה הזאת של מועקה. גועל נפש. תרד ממני. זכרונות מגעילים. ילדה מטומטמת.
 
הלוואי שתיעלמו. (ט')

או שאני אעלם. משפחה אתם קוראים לעצמכם? אף פעם לא הייתם לידי כשהייתי צריכה. אף פעם לא תדעו עליי כלום מעבר למסכה. אף אחד לא מכיר אותי. ונמאס לי להסתתר. למה יש לכם כאלו דעות קדומות? אם אני אספר לכם על עצמי אתם תתפלצו ותגידו לי שזה יעבור. כמו הכל. הכל עובר. ממששששששששש! ככה אמרתם להן כשהכל קרה. ובגלל שזה לא עבר להן אני נדפקתי. ואני דפוקה עדיין. איכסה. אוכלת כל היום בלי הפסקה. כאילו שזה יעזור לך לא להרגיש את החרא המגעיל הזה. ואז את מנסה לא לאכול. ונשברת כי זה דפוק. ומנסה לאכול מסודר אבל אי אפשר. זה או לטרוף את הבית או לחתוך את עצמך. כאילו שהדם יעזור לך במשהו. ילדה מטומטמת. כאילו שהאוכל יחסום את הרגשות האלו. ואז את הולכת לכל מקום ומחייכת כאילו שאת האדם הכי מאושר שיש. זה יותר מדי בשבילי.
 
אני לא יכולה לסבול את המצב הזה יותר

לא יכולה, לא יכולההההההההההההההההה למה זה אצלי בכלל? הלוואי שאני אדרס בדרך לבית ספר.
 
לך ממניייייייי

אני מפחדת שאני אעשה לעצמי משהו. לא אני לא אעשה. אני יותר חזקה מזה. אם סבלתי עד עכשיו. אני אצא מפה ואטפל בזה. נכון? הכל עוד יסתדר.. נכון?
 

LIHILM

New member
נכון ..

נסי לחשוב על הדברים מכיוון פחות קשה וכואב, אל תיהי רעה אל עצמך, להיפך. תעזרי לעצמך.
 
אני קורסת..

אני לא יודעת כמה אני אוכל לסבול. אני מנסה מנסה מנסה מנסה. אבל אני לא יכולה יותר.. אני אלך לישון. אולי זה יעזור.
 

LIHILM

New member
אולי במאת את צריכה לנוח

אבל אל תשכחי את עצמך.
 
אוף אני לא רוצה את הלחץ של הגועל

הזה שוב. אני שונאת את זהההההההההה תלך ממני!
אני רוצה שזה יגמר כבר. לא יכולה להתרכז יותר בכלום. זה תמיד נמצא פה כדי להזכיר לי כמה שהכל קשה. אבל היה לי טוב. היה לי טובבבבבבבבבבבב למה זה לא נמשך?! אני רוצה שיהיה לי טוב עוד פעם אני רוצה שיהיה לו אכפת.
 

LIHILM

New member
תנשמי עמוק

זה באמת דבר כל כך גרוע שיגרום לך שלא יהיה לך טוב?
 
אני קורסת.

[וכן, שמתי לב שזאת הפעם השלישית שרשמתי את זה.] זה הדבר היחיד שמתרוצץ לי בראש. שאני קורסת. שאני חוזרת להכל. שהכל חוזר. אני שונאת את זה. למה אני כל כך דפוקה?
 
למעלה