אני שולח לכם בינתיים שתי תמונות

מצב
הנושא נעול.

פבלוס

New member
אני שולח לכם בינתיים שתי תמונות

אני שולח לכם בינתיים שתי תמונות
מרכבות בארגנטינה. הראשונה היא רכבת חדשה שיצא לפני כמה זמן והשניה היא הרכבת המסורתית שמקושקשת בספריי. בברכה פבלו
 

פבלוס

New member
והנה התמונה השניה: תהנו!!

אני שולח לכם בינתיים שתי תמונות
מרכבות בארגנטינה. הראשונה היא רכבת חדשה שיצא לפני כמה זמן והשניה היא הרכבת המסורתית שמקושקשת בספריי. בברכה פבלו
והנה התמונה השניה: תהנו!!
 
החדשה מרשימה ויפה../images/Emo47.gif

אין תגובות??
החדשה מרשימה ויפה

בקרוב אצלנו......
 

oren*

New member
מיוחד מאוד המבנה המלבני שלה, לעומת

אני שולח לכם בינתיים שתי תמונות
מרכבות בארגנטינה. הראשונה היא רכבת חדשה שיצא לפני כמה זמן והשניה היא הרכבת המסורתית שמקושקשת בספריי. בברכה פבלו
מיוחד מאוד המבנה המלבני שלה, לעומת
המבנה האווירודינמי של הרכבות ברוב מדינות העולם. האם יש לך פרטים על המהירות המקסימלית של הרכבת? האם זו רכבת עירונית או בין עירונית? האם יש לך כרטיסי נסיעה ברכבת ותוכל לסרוק ולהראות לנו בפורום?
 
אוירודינמיות ברכבות

מיוחד מאוד המבנה המלבני שלה, לעומת
המבנה האווירודינמי של הרכבות ברוב מדינות העולם. האם יש לך פרטים על המהירות המקסימלית של הרכבת? האם זו רכבת עירונית או בין עירונית? האם יש לך כרטיסי נסיעה ברכבת ותוכל לסרוק ולהראות לנו בפורום?
אוירודינמיות ברכבות
גם במהירות של 200 קמ"ש יש לאוירודינמיות של הרכבת השפעה שולית יחסית על הביצועים שלה, בייחוד עם יכולות ההנעה הקיימות כיום. לראייה - חברת רכבות המשא הגדולה בבריטניה (EWS) היתה צריכה קטרי דיזל בעלי יכולת נסיעה במהירות 200 קמ"ש, ולא היססה להזמין מהמפעל של Alstom בולנסיה, ספרד, קטרים דומים מאוד לקטרים שלנו, אפילו עם אותו מנוע. למי שלא שם עדיין לב, בקטרים הספרדיים של רכבת ישראל הדבר היחיד שיכול להתכנות ´אוירודינמי´ הוא האנטנה של הקשר... החשיבות של הנושא במהירויות כאלו היא דווקא בנושאים כמו חסכון באנרגיה (עוד לא מטריד כל-כך רכבות ברחבי העולם) ומניעת רעש, אם כי בשניהם ההשפעה היא יחסית קטנה במהירויות כאלו ביחס לדברים כמו רעשי מנוע ורעשי הנסיעה (פגמים בגלגלים ובפסים, הדהוד מבני גשרים וכיו"ב. ולגבי מהירות מקסימלית - למה תמיד קופצים לזה? בהרבה מאוד מערכות רכבות בעולם אין כמעט חשיבות למהירות המירבית. הדבר נכון במיוחד למערכות עירוניות ופרבריות, בהן המרחק בין התחנות הוא קטן כל-כך, שאין סיכוי לעבור את ה-100/80/60 (מחק את המיותר בהתאם לצפיפותך התחנות). דוגמה נהדרת ניתן למצוא בארץ בין התחנות קרית חיים וקרית מוצקין. מה שחשוב באמת במצבים כאלו היא דווקא יכולת התאוצה והתאוטה של הרכבת - כמה מהר היא מגבירה את מהירותה וכמה מהר היא בולמת. ודבר אחרון - אף אחד לא יפחיד אותי עם פרופיל מלבני של רכבת - אחרי הכל הרכבת שאני הכי מעריך (וגם אוהב??) בארץ היא דווקא קרונועי ה-IC3 (הרכבות נטולות הקטר שחזיתותיהן עשויות בעיקר מכרית גומי שחורה). לדעתי זו רכבת הרבה יותר טובה מהקומותיים או קרונות המו-דו הספרדיים. אבל זו רק דעתי...
 

פבלוס

New member
לפי מ שגיליתי עכשיו:

מיוחד מאוד המבנה המלבני שלה, לעומת
המבנה האווירודינמי של הרכבות ברוב מדינות העולם. האם יש לך פרטים על המהירות המקסימלית של הרכבת? האם זו רכבת עירונית או בין עירונית? האם יש לך כרטיסי נסיעה ברכבת ותוכל לסרוק ולהראות לנו בפורום?
לפי מ שגיליתי עכשיו:
זו רכבת מ-1997 שיש בה 150 קרונות והיא עירונית. יש כיום 50 רכבות כאלו כל אחת עם שלושה קרונות כמו שרואים בתמונה. בברכה פבלו
 
אתה מעלה כאן דברים לא מעינינים.

אני שולח לכם בינתיים שתי תמונות
מרכבות בארגנטינה. הראשונה היא רכבת חדשה שיצא לפני כמה זמן והשניה היא הרכבת המסורתית שמקושקשת בספריי. בברכה פבלו
אתה מעלה כאן דברים לא מעינינים.
סליחה שאני מגיב כך, כנראה שאתה שוכח שאנחנו תושבים של 6 מיליון ולא כפי שאתה מציג לנו כאן.... תן דברים יותר טובים כמו למה המוניות לא מכבדים את הנוסעים ברכבת, ולמה המוניות גונבות מחירים מופקעים.. ידידי המולמד מה שאתה הצגת זה מיותר וכנ"ל לא מעניין מה יש בחול וכו´. אז שיהיה לך יום טוב...
 

איליה.

New member
../images/Emo95.gif ?eh

אתה מעלה כאן דברים לא מעינינים.
סליחה שאני מגיב כך, כנראה שאתה שוכח שאנחנו תושבים של 6 מיליון ולא כפי שאתה מציג לנו כאן.... תן דברים יותר טובים כמו למה המוניות לא מכבדים את הנוסעים ברכבת, ולמה המוניות גונבות מחירים מופקעים.. ידידי המולמד מה שאתה הצגת זה מיותר וכנ"ל לא מעניין מה יש בחול וכו´. אז שיהיה לך יום טוב...
?eh
 

oren*

New member
שלום לך ידידי, אצלנו בפורום יש מקום

אתה מעלה כאן דברים לא מעינינים.
סליחה שאני מגיב כך, כנראה שאתה שוכח שאנחנו תושבים של 6 מיליון ולא כפי שאתה מציג לנו כאן.... תן דברים יותר טובים כמו למה המוניות לא מכבדים את הנוסעים ברכבת, ולמה המוניות גונבות מחירים מופקעים.. ידידי המולמד מה שאתה הצגת זה מיותר וכנ"ל לא מעניין מה יש בחול וכו´. אז שיהיה לך יום טוב...
שלום לך ידידי, אצלנו בפורום יש מקום
לדיונים על כל נושא שקשור בתחבורה הציבורית - אתה מוזמן לקרוא את הודעת המנהל בכדי להבין טוב יותר את מהות הפורום. נשמח מאוד אם תכתוב על נושא המוניות והדברים שמעניינים אותך, ומצד שני תתן לאחרים להראות תמונות המעניינות אותם (וגם את שאר חברי הפורום). שבוע טוב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה