אני שוב מחוברת ייישששששששש

keren1

New member
אני שוב מחוברת ייישששששששש

אהבתי את שמך קרן. תודה רבה על הפורום הזה. פורום לחינוך לגיל הרך נותן הרבה חומר למחשבה אבל פה אני בטוחה שאמצה יותר אנשים במצבי למרות שאחרי NONANA אני עוקבת. יש לי בת (דניאל) בת 3.5 ותאומים שני ומתן בני שנה וחמישה. בקיצור שמח. עכשיו הם קצת חולים (נראה לי שכולם עכשיו חולים). אני מתכבדת להציג שאלה לפורום החכם הזה והמנוסה הזה. שינה שינה שינה (או אצלנו חוסר). עד לא מזמן היתה לנו בעיה בלהרדים את העדר. עכשיו שזה תחת שליטה. יש לנו בעיה של מיטות מוזיקלים בלילה. זה לא יאומן. אנחנו מתחילים את הלילה במיטה שלנו אבל איפה נקום ועם מי זה מיסתורין. מתן (התאום) יושן (או יותר מדויק לומר לו ישן) טוב. הוא מתהפך ומשתולל ומתעורר. הוא ישן רגוע רק ליד בעלי. (ועכשיו שהוא חולה הוא רוצה רק אותו וזאת זכותו). חשבנו שאולי מיטת התינוק קטנה או צרה עליו. אבל הוא לא בשל עדין לעבור למיטת ילדים (הוא קשה בהרדמות ואם תהיה לו מיטת ילדים הוא כל הזמן ירד ממנה). ניסינו לתת לו כרית או חולצה עם ריח גוף של בעלי (לא להגעל) וזה לא עוזר. מה עושים. חוץ מזה לזה שיושב על הגדר התאומות שלך משהו משהו. אתה צלם מקצועי? (אני מחפשת להנציח אותם יותר ממצלמה ביתית). אני אנסה לצרף תמונות שלהם נראה אם אצליח
 
תשובה לקרן [האחת]

שלום קרן דבר ראשון אני רוצה להגיד שאני לא צלם מקצועי סתם חובב. והתמונה יצאה כך בגללן ולא בגללי [עכשיו האבא שבי מדבר] ולעניין השינה אצלי הילדים תמיד ידעו שלכל אחד יש את המיטה שלו ורק שם הוא ישן לא משנה כמה הם ניסו תמיד החזרנו אותם למיטה בהתחלה זה מאבק קשה הם הרי מנסים להתנגד אבל אחרי שהם יבינו שזה אבוד הם ישארו כל אחד במקום שלו [זה מלווה בבכי של הילד במיטה ושל ההורים בסלון או במיטה] בהצלחה לכם
 

nonana

New member
זה פשוט מדהים איך אצל אחרים הכל

מסתדר. אצלנו אם אנחנו רק מעיזים להזיז אותם יש צרחות בבית ואז כל הילדים על הרגליים והלך לנו הלילה. אז אצלי זה כך. בהתחלה כולם נרדמים במיטה שלנו אחרי האוכל והמקלחת (והריח תענוג). אח"כ אני מעבירה אחד אחד למיטתו. באמצע הלילה בהתחלה נעה (בת 5) עוברת אלינו אבל לפחות בשקט, אח"כ בצרחות קולניות נדב. ולקראת הבוקר נעמה. אין לי תרופה ממשית בשבילך משום שאנחנו באותה קלחת. אבל- המצחיק שבגלל שהשלמנו עם מר לילותנו אנחנו פשוט ישנים טוב יותר. (המיטה צפופה מאד אבל זה מה יש). דרך אגב אחרי השיחה שלנו בפורום חינוך לגיל הרך נגמרו הלילות של שינה נפרדת - אנחנו ממש מעבירים אותם מיטה אחרי ההרדמות שלהם ולרוב זה מצליח. תנסי אם את מוכנה לקבל גם את גורלנו גם אצלך בבית.
 

keren1

New member
הי NONANA התגעגעתי

להשלים עם זה? אין בעיה. לא אכפת לי לישון על הרצפה (וכבר ישנו עם שני) אבל רק לישון לילה רצוף. אני באמת חושבת שהם צריכים לישון במיטה שלהם. הם נרדמים שם. אבל פעם זה חולה ופעם זאת צריכה פיפי ורוצה חיבוק (ב4 בבוקר) ושאני אישן לידה. הם הולכים למשפחתון וישנים שם ואנחנו הולכים לעבודה עם עיניים אדומות.
 

nonana

New member
גם אני גם אני../images/Emo24.gifיש לי משהו

שאולי ישפר את הרגשתך. לכל ארוע בבית אני כותבת לילדים סיפור. וזה בגלל שזה כלכך נדרש עם המצב הכלכך מיוחד שלנו. בערב אשלח לך את השיר רק ללא הציורים. (זה בתהליך של ספר משפחתי). התמונה שלהם לא רואים למה?
 

nonana

New member
קרן למה אני לא מצליחה לראות את

האפרוחים שלך? אפילו לא תמונה אחת.
 

נירית1

New member
קרן תנסי לשנות את פורמט התמונות

לjpg כי בפורמט tif אנחנו לא מצליחים לראות
 
למעלה