אני שבורה ומרוסקת ממנו...

christina20

New member
אני שבורה ומרוסקת ממנו...

האקס שלי מהפוסט הקודם באמת ניסה לנתק קשר.. אני לא יודעת מה הוא רוצה, היום אני מרגישה יותר טוב...הוא באמת בן זונה אתמול התקשר ואמר שהוא נמשך אליי אבל לא מתאים לו עכשיו קשר רציני ואחרי זה ניסה להעליב אותי בכל דרך אפשרית : אמר שאני מבוגרת מידי בשבילו (שנינו בני 25..) שאני אשכנזייה (זה לא מתאים להורים) סיפר לי על איזה סקס מדהים היה לו עם בנות אחרות ואני לא משתווה להן (מעניין שהוא נשאר גרוע במיטה..בנות אחרות..בספק, אולי יד ימין..) שהוא מאוד בקטע של סטוצים וכל יום יש לו אחרת...אהה וגם אמר "אם לא אצליח למצוא מישהי נורמלית אני אתן לך צלצול..." שתבינו הוא לא היה כזה...ממש ממש לא..הוא מנסה לפגוע בי , אולי לנקום על זה שאני זרקתי אותו... ניתקתי איתו תקשר, לא רוצה לשמוע אותו, סתם מנסה לשגע אותי אז הוא שלח SMS שגם לו יש רגשות רק שהוא מבין שהוא לא יוכל להיות איתי וחייב לחפש מישהי מתאימה.. אז אני מרגישה ממש רע שכאילו עבדו עליי...כי אצלי סקס ורגש הולכים יחד בכל אופן...לפני שנפגשנו התחלתי לצאת עם בחור נחמד, אבל עכשיו אני לא מצליחה להכריח את עצמי לצאת איתו שוב וכל הזמן ממציאה לו תירוצים... אני לא יודעת מה לעשות...האם לדעתכם אני צריכה לנתק קשר עם הבחור החדש עד שאני אתאושש או לצאת איתו כדי שאולי זה יאושש אותי? אני אציין שאני פתאום ממש לא מתלהבת ממנו...הוא נחמד לא יותר מזה...אבל חבל לי לוותר עליו סתם ככה... מבולבלת..
 
לא הבנתי ממה ולמה את שבורה ומרוסקת...

האם מדובר בירידת ערכם של גברים לאור התנהגותו של הגבר הספציפי הזה? האם מדובר בעוד מקרה של אהבה שלא נגמרת גם אחרי שיורקים לך בפרצוף? כך או כך- אני חושבת שאם את מרגישה שאת לא מצליחה להתנתק ממנו, ושהיחסים עם הבחור החדש לא ימריאו בגלל זה- אולי באמת כדאי שתקחי קצת זמן לעצמך, לנקות את הלכלוך שנשאר אחרי קשר בנשמה, ולאפשר לאחרים להיות שונים ממנו, ולהגיע עד אליך. הוא לא עבד עליך- יש אנשים שאחרי שנפרדים מהם הם חייבים להחזיר לעצמם את הבטחון העצמי, גם אם זה במעשה פחדני של "לירוק" על כל מה שהם האמינו והיו לפני כן... אז אל תכעסי, תנסי להבין שזו הדרך שלו להתמודד עם הכאב, ותשחררי אותו ואת הכאב הלאה... אם זה משנה לך משהו (וזה לא צריך)- את יכולה להיות בטוחה שביום בוגר אחר הוא יבין שהוא טעה כשהוא החליט להתנהג בצורה כל כך ילדותית עם חברתו לשעבר... אבל בינתיים זה פשוט צריך להיות מונח מאחורי גבך, שחררי הכל ממנו, ותמשיכי בהתגברות האמיצה שלך. בהצלחה, ילדה.
 

chenby

New member
כל פעם את מגלה דברים נוספים

וכל פעם זה עוד יותר מחזק את התחושה שבאמת מזל גדול שאת לא איתו... אז מה שאני הייתי ממליצה לך זה לדבר עם הבחור החדש, ואת יכולה לשתף אותו שהאקס שלך התחיל ליצור איתך קשר (את לא חייבת לספר את כל פרטים) ושהוא מנסה לפגוע בך ולערער אותך ושנראה לך שאת צריכה את הזמן... זה בשביל שלא תפגעי בו סתם אלא תהיי כנה לגבי מה שאת מרגישה... ויכול להיות שברגע שתוציאי את זה, את תרגישי אחרת, המן פעמים יוצא שאנחנו מוציאות החוצה את מה שאנחנו חושבות שאנחנו מרגישות, וברגע שזה משתחרר מאיתנו, אנחנו כבר מרגישות אחרת, אולי מהתגובה שלו תגלי שהוא כזה מקסים ומחזק ואולי תרצי מיד להפגש איתו, ואולי תמשיכי להרגיש שלא בא לך עליו וזה בסדר - אז תהיי קצת לבד.. מה שחשוב זה שתנתקי קשר עם האקס לחלוטין, אני באופן אישי הייתי מחליפה מספר טלפון שלא יהיה לו איך להשיג אותך - ותחזירי לעצמך שוב את הפרופורציה, תעטפי את עצמך באנשים תומכים - משפחה, חברים מה שאת בוחרת!! וזה יחזק אותך, כי יהיו סביבך אנשים שיחזקו אותך ויעזרו לך בעיקר לחזק את עצמך, ועם זה, ועם הזכרון שיש לך עכשיו מהאקס, יהיה לך כל כך הרבה יותר קל לצאת מזה וגם הרבה יותר מהר משאת חושבת. אז קדימה לעבודה. יהיה טוב, זה תלוי בך. אל תאחזי בזכרונות, או בו, תגידי לעצמך כל הזמן - זהו! אני לא אדבר איתו יותר, אני לא אסמס לו יותר, זהו! ותזכירי לעצמך את זה כל הזמן עד שלא תרגישי צורך, כי באמת לא תרצי את זה יותר, ואז ישאר מה שכן תרצי - ולכי תדעי מה זה יהיה או מי זה יהיה - אולי החדש ואולי מישהו אחר שאת עדיין לא פגשת.
 
יכול להיות שהוא באמת מנסה להתנקם

או שכנראה הוא עבר איזה שינוי משמעותי בשנתיים האלה שלא הייתם ביחד, אולי בנות פגעו בו גם אחריך ועכשיו הוא מלא מרירות. אני מצטערת שיצא לך לחוות דבר כזה, אחרי כל כך הרבה שנים שהייתם ביחד לקבל כזה יחס משפיל זה נורא, אבל תתנחמי בזה שרוב האנשים הנורמלים לא עושים דברים כאלה מלוכלכים וברוך שפטרנו מזה... אם לא בא לך עכשיו להיפגש עם הבחור החדש כי הוא לא מלהיב אותך כל כך וגם אין לך חשק להיות עם אף אחד - אל תכריחי את עצמך. תני לעצמך קצת זמן, יכול להיות שתוך שבוע-שבועיים כבר תרגישי יותר טוב ולא תחשבי על האקס בכלל (בכל זאת את שנתיים בלעדיו אז מה זה כבר כמה מפגשים, את תתרגלי לזה שהוא לא בסביבה די מהר לדעתי) ואז תוכלי ליצור קשר עם הבחור אם יבוא לך עליו או לחפש מישהו אחר שיעשה לך את זה יותר.
 

yuli c

New member
ככה...

זוכרת את ההודעה הקודמת צר לי לשמוע שעל מה שעברת עם האקס, לא אכביר במילים על מה שאני חושבת על התנהגותו כך או כך בין אם הוא מנסה להתנקם בך ספציפית או בין אם יש לו בעיה עם המין הנשי בכלל זה רק מראה באיזה מקום נמוך הוא נמצא, תאמיני לי שאדם שבאמת טוב לו עם עצמו לא חש צורך לנפנף כמה סטוצים יש לו ביום ובכלל זה ידוע שככל שאדם מנסה יותר להקטין אחרים רק מראה על כמה הוא חסר ביטחון ובמצב נמוך בעצמו. נכוןף אני יודעת שזה קשה לשמוע את הדברים האלה מאדם שהיה חבר שלך תקופה ארוכה, וכמובן שאני חושבת שרצוי שתעשי לעצמך טובה גדולה ותנתקי איתו את הקשר, אין שום סיבה בעולם שאת צריכה לשמוע את זה, הרי ברור לך שמשהו חיובי לא יצא מהקשר בינכם. בקשר לבחור החדש, אני חושבת שאם את מגיעה למצב שאת ממציאה לו תירוצים אז באמת שלא חושבת שצריך בכוח... אני חושבת שאת צריכה לדבר עם הבחור להסביר לו שאת צריכה זמן לעצמך בעקבות משהו שעברת (את ממש לא חייבת לפרט כמובן) וכמובן שזה לא מחייב אף אחד בשלב הזה, תקחי את הזמן לעצמך ואני בטוחה שעוד שבוע שבועיים דברים יקבלו כבר פרספקטיבה אחרת ותוכלי לקבל החלטות שתהיי יותר שלמה איתן.
 
למעלה