אני רותחת מעצבים

  • פותח הנושא ode
  • פורסם בתאריך

ode

New member
ממש לא ככה עכשיו

לא רק שאין תור לאימהות עם קטנטנים, מסתבר גם שאם את באה עם הילד שלך, את משתמטת מעבודה...עד עכשיו לא הבנתי את הקשר בין הדברים.
 
איזו חוצפה

היית צריכה לענות לה שאם היית עובדת אז היה לך כסף למטפלת וכרגע זה המצב. ואני גם חושבת שאת צריכה להתלונן. גועל נפש שאנשים כאלה עובדים במקום כזה. העובדים שלשכת התעסוקה אמורים להיות קצת יותר רגישים.
 

רותי ע

New member
wellcome to the club... ../images/Emo10.gif

עברתי במשך 3 חודשים "בילוי" שבועי מעליב ופוגע. יושבים בלישכה אנשים מבוגרים. חלקם עם הרבה נסיון. אנשים מכובדים. אנשים טובים. ודרקית אחת שחושבת את עצמה עוזר אלוהים מינימום מקרקסת אותם. כל אחד אצלה חצי שעה (לחתימה בלבד) כשבאמצע היא מנהלת שיחות שונות ומשונות. פתאום היא סוגרת את הדלת ונעלמת לשעה. אז מה ? הרי הם מובטלים וממילא אין להם מה לעשות...
משפיל, מגעיל וחלק מעובדות החיים הקשות שלומדים כשאין עבודה. לא נורא... אח"כ יותר גרוע... כשנגמרים דמי האבטלה...
 

Tיעל

New member
עברתי את זה לפני שבוע...

לצערי הרב אני חותמת בלישכה... חיכיתי בתור של האקדמאים והפקידה יצאה לחצי שעה הפסקה.. ולפני זה היא ישבה חצי שעה עם מישהי (רק כדי לחתום).. בסוף כשנכנסתי.. היא אמרה שבגלל שלא הבאתי אישור לתואר (שמשום מה לא ידעתי שאני צריכה להביא), היא לא יכולה לפתוח לי תיק ואני צריכה ללכת לפקידות בצד. הפקידות כמובן היו בהפסקה.. למזלי השומר היה מאד נחמד וראה שאני עם שחר (למעלה משעה כבר.. כמובן שהיא איבדה את הסבלנות) וקרא לפקידה שהייתה לשם שינוי נחמדה.. ובהפסקה שלה באה ופתחה לי תיק בלי יותר מדי שאלות.
 

אמאורית

New member
אני גם לא הייתי מוותרת

ובתור עצמאית - המינוס פלוס שלי הוא שאני לא יכולה לשבת ולחתום בלשכה אם אין לי עבודה... אבל מצד שני אני לא צריכה לסבול התנהגויות כאלה.... אל תוותרי!
 
למעלה