אני רותחת מעצבים

  • פותח הנושא ode
  • פורסם בתאריך

ode

New member
אני רותחת מעצבים../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

לפני שבועיים הפסקתי לעבוד והתחלתי לחתום בלישכה, במקביל אני כמובן מחפשת עבודה בעצמי. בקיצור, היום הלכתי ללישכה עם דניאל כמובן, כי אין לי מי שישמור עליה בבוקר. חיכינו בתור ובינתיים דניאל הסתובבה קצת בחדר. טוב, הגיע תורי, נכנסתי והושבתי את דניאל על הבירכיים שלי. אחרי כמה דקות נגמרה לה הסבלנות והיא ירדה ממני והתחילה להסתובב שם, אז הפקידה אומרת לי "אל תתני לה להסתובב , זה לא נעים לי שאת מסתכלת עליה ולא מרוכזת ". אמרתי לה "מה את רוצה שאני אעשה איתה? ככה ילדים, אין להם סבלנות לשבת" אז מה היא אומרת לי? "תשאירי אותה בבית עם מטפלת, זה שאת באה איתה זה אומר שאת לא רוצה לעבוד." נו???? מה תגידו על זה???? כ"כ התעצבנתי שכמעט איבדתי שליטה על עצמי. אמרתי לה: "סליחה? מה הקשר בין הדברים. איך זה שהבת שלי איתי אומר שאני לא רוצה לעבוד? התפקיד שלך זה למצוא לי עבודה ולא לנהל לי את החיים". אז היא עונה לי:" כן ומה את עושה? את בכלל לא עובדת..." חשבתי שעוד שניה אני מתפוצצת מכעס. איך היא מרשה לעצמה בכלל לדבר אלי בצורה כזו? זה שאני לא עובדת נותן לה את הזכות לומר לי כל מה שעולה בדעתה? הם חושבים שהעובדה שאנשים מובטלים, הופכת אותם לאפסים שאפשר להשפיל אותם ולדרוך עליהם. זה כ"כ מרגיז. אני חייבת להתלונן עליה!!! מה אתם אומרים על זה?
 

שי ז.

New member
קודם כל מסבירים לה שאם היא הייתה

עובדת אז לך היתה עבודה ולוחות המודעות של העיתונים היו ריקים. לא פלא שאי אפשר לקבל עובדים מהלשכה. הם מחפשיים כל דרך אפשרית לא לעבוד. לפי תנאי ההעסקה שלהם הם מקבלים אחזקת רכב ואמורים להסיע את מחפש העבודה לריאיונות. בפועל הם שולחים אנשים לבד ועם כתובות לא מדויקות. כבר נתקלתי בלא מעט אנשים שנכנסו אלי לשאול איפה נמצא מפעל מסויים והתברר שהמפעל בכלל יושב בעיר אחרת. אני הייתי מתלונן בכתב אצל האחראי עליה. אני לא הייתי מצליח להתאפק והייתי עונה לה בצורה קצת פחות עידינה.
 

הילהל

New member
../images/Emo45.gif מסכימה עם כל מילה

אחרי כמה ביקורים בלשכה בעלי הודיע שמצא את עבודת החלומות - פקיד בלשכת תעסוקה! שכר ללא עבודה! אני כבר מעלה בדמיוני איך הפקידה הזו מצאה לה "עבודה", הכל שם כמעט דרך קשרים ופוליטיקה. מרגיז, מכעיס, אבל לא שווה להרוס לעצמך את היום בגלל זה.
 

שי ז.

New member
הוא היה משתגע אחרי שעה

אנשים כמוהו שרוצים לעבוד לא יחזיקו מעמד בגופים מהסוג הזה.
 

הילהל

New member
סביר מאוד

פשוט הורג אותו שהפקיד לא מוכן אפילו לפתוח את המחשב!!! יושב שם עם הקפה שלו, מקשקש בכיף עם כולם, ואומר "אין טעם להדליק את המחשב, אין עבודה וזהו".
 

ode

New member
אז זהו

שרציתי באותו הרגע להיכנס למנהלת הלישכה, אבל היא הפנתה אותי למזכירה שלה, והמזכירה שלה נתנה לי טלפון ואמרה לי תתקשרי ביום שלישי לקבוע תור לפגישה עם המנהלת. בטח גם יקבעו לי את הפגישה לעוד חצי שנה...
 

ode

New member
הבעיה איתי

היא שאני מתקררת מהר מאד, וכנראה שגם הם בונים על זה,לפי הפרוצדורה המסובכת לקביעת הפגישה. עד יום שלישי אני כבר אשכח מה היה שם. אבל את צודקת, רק בשביל העיקרון, הפעם אני לא מתכוונת לשתוק!
 
אז לפני הפגישה שתיקבע,

תזכירי לנו פה בפורום ואנו כבר נדאג לחמם אותך
הפקידה הזו ממש מגעילה, ובגלל התנהגות כזו אני חושבת שממש חשוב ללכת ולהתלונן עליה, לפחות שתלמד להבא לנהוג קצת יותר בכבוד כלפי אנשים שיושבים מולה.
 

שי ז.

New member
על מכתב חייבים לענות בכתב וזה

הרבה יותר מחייב משיחה בע"פ. מכתב יחייב טיפול ולא יאפשר להשתיק את הדברים.
 
הדבר הכי טוב (לדעתי)

זה שתכתבי מכתב עכשיו, כל עוד את חמה (אני יכול לעצבן אותך עם את צריכה), אבל אל תשלחי. תשימי רשימת מכותבים מכובדת של משרד העבודה, מנהל עובדי הציבור (אם יש כזה דבר), תמצאי כל מני נושאי תפקידים הקשורים לענין (תמיד יש לפחות חמישה), אבל אל תשלחי. תלכי לפגישה ותגידי לו שבמקום לדבר שיקרא את המכתב. אם הוא יתעצבן תוכלי להגיד לו שעוד לא שלחת וחיכית להתיחסותו על מנת להחליט האם מספק אותך או לא. יש לך קלף למשחק והוא יודע את זה. ככה את מחזיקה אותו ב-XXXXX. אם תרצי, אני אוכל לנסח לך מכתב עם רשימת מכותבים יפה. אבל בנתיים- תקבעי פגישה!!!!
 

ode

New member
אורן, רעיון טוב!!

כדאי באמת שאכתוב עכשיו כל עוד אני מעוצבנת, או שאולי ביום של הפגישה אני אעשה חיפוש כדי להיזכר כמה עצבנית הייתי. אשמח לקבל עזרה, אם יש לך זמן.
 

מירי,

New member
לא הייתי עושה את זה....

עובדי לישכת עבודה שאני מכירה ,יתעללו בך עוד יותר,ולכי תוכיחי שזה בגלל המכתב... רצוי שקודם המכותבים יידעו על העיניין!
 
אם תרצי, תשלחי לי במסר

פרטים (תאריך, עיר, שם הפקידה), או שאני אכתוב בצורה כללית ותכניסי את זה פנימה. בנתיים אני אתחיל לחפש מכותבים נחמדים. ומירי- אלו שתי גישות שונות. שתיהן נכונות. אילו לא הייתה אפשרות לפגישה הייתי ממליץ על לשלוח את המכתב. אבל אם היא תשלח את המכתב הפגישה מיותרת כי היא למעשה מזלזלת במנהל הלישכה. פעם עשיתי את זה עם ביטוח לאומי והם אמרו לי שעדיף היה שלא הייתי שולח את המכתב והבנתי אותם. המכתב תמיד טוב לאיום, והוא יכול להוציא תוצעות בלי לפתוח מלחמת עולם. לפעמים צריך (אני יכול להראות לך את הצלקות), אבל אם אפשר בלי- עדיף,לא?
 
כן - תתלונני עליה, חבל שאחת כמוה

שאמורה לתת שירות מתייחסת ככה לקהל שמגיע אליה. התגובה שלה אופיינית לעובדת לשכת תעסוקה שכנראה רגילה לאנשים שבאמת לא רוצים לעבוד. בדבר אחד היא טעתה ואת צדקת - התפקיד שלה הוא למצוא לך עבודה ולא להעיר לך על זה שבאת ללשכה עם הבת שלך. נקודה. כשאת מתלוננת תדגישי את הנקודה הזאת, במקרה והגברת זקוקה לרענון או להגדרת תפקיד מחדש.
 

מירי,

New member
את כועסת ובצדק!

בכלל פעם (לפני 8 שנים בערך) כשחתמתי בלישכה אימהות עם ילדים בכלל לא חיכו בתור - נכון שהמון ניצלו את זה ובאו עם הילד של השכנה - אז מה? זה לא ככה גם עכשיו? בכלל גם לאחרים היה הרבה יותר נוח לא לחכות בתור עם ילד שאיבד סבלנות....
 
למעלה