אני רוצה שתקראו משהו

אני רוצה שתקראו משהו

רגע לפני שאתה יוצא לחגוג סילבסטר פתחנו בשבילך ספרי היסטוריה: סילבטר היה אפיפיור נוצרי שרצח בעינויים קשים אלפי יהודים ביום הזה הנוצרים יצאו לחגוג והיו מבצעים פוגרומים קשים ביהודים מענים ורוצחים אותםץ הם היו שורפים את אבותינו ואמינו בשמן רותח .... הם היו שמים יהודים בחביות עם מסמרים ומגלגלים את החביות מרש ההר הם היו שמים את היהודים על פחים חמים והיהודים היו קופצים עד שנשרפו (הם קראו לזה התנורים המרקדים) בקיצור אם במקום סילבסטר היו קוראים לזה חג היטלר עדיין היית חוגג אותו?
 

shualpower

New member
לא נעים לומר.. אבל נזכרתי בבדיחה

על זה שהיא הזכירה את המילה פוגרום או קיי.. לכל מי שלא יודע פוגרום זה שהם היו נכנסים ואונסים את כל המשפחה אז הבדיחה ככה יום אחד הם באו לאיזה בית והתחילו לעשות פוגרום בילדה בת 3 אז האבא ביקש מהם להפסיק ואמר להם שהיא רק ילדה בת 3 אבל הם אמרו לו "לא. פוגרום זה פוגרום!" טוב... הם ממשיכים לילד בן 6 האבא שוב מבקש שיפסיקו ושהוא רק התחיל כיתה א´ והם שוב אומרים לו "לא. פוגרום זה פוגרום!" טוב... הם מגיעים לבת בת ה18 והאבא שוב מבקש היא עומדת להתחתן, מה יגיד בעלה כשהוא יגלה שהיא לא בתולה? והם שוב עונים לו "לא. פוגרום זה פוגרום" בקיצור הם ממשיכים ככה לאמא ובסוף מגיעים לסבתא האבא מתחנן ואומר להם בבקשה, היא זקנה, לא יפה אז הסבתא אומרת "לא! פוגרום זה פוגרום!
 
פוגרום זה ממש לא...

"שהם נכנסים ואונסים את כל המשפחה" פוגרום זה כאשר קבוצה מסויימת של אנשים מחליטה להכינס לבתי אנשים ולחנויות ולבזוז אותם ולהרביץ להם ולשרוף להם אתכלהרכוס והלרוס ולשבור. בקיצור וואנדליזם בצורה הגרועה ביותר.
 

Los Angel Sweet

New member
ממש לא הייתי חוגגת!

אבל לא ממש קוראים לזה סילבסטר, זה תחילה של שנה חדשה (לועזית..) צריך ורצוי לחגוג את זה, בלי שום קשר לסילבסטר... אם ה"חג" הזה היה בגלל/עבור וכו´ לא נראה לי שמישהו בארץ היה חוגג ת´חג הזה...
 
למעלה