אני רוצה לשתפת אותכן מה עובר עלי.
אני בשובע 16 אחרי כמה שנים של טיפולים. מהתחלה כל דבר שהיה קושר להריון היה מלחיץ אותי. אחרי סקירת מערכות מוקדמת קצת נרגעתי. בדרך כלל יש לי קצת כאבים בטן בצדדים, כאבים עמומים ואחרי כמה שבועות זה עובר. אז שבועיים אחרוניים הרגשתי ממש טוב למרות שהמשכתי להוריד פרופיל ועבודות בית. אתמול הייתי קצת יותר פעילה והתחילו לי כאבים בגב התחתון וקצת כאבי רגליים וכנראה זה מקרין לצדי הבטן. אני אדם שקשה לי לפעמיים לתאר או לזהות בדיוק מה מהפריע לי מבחינה פיזית. פתאום אתמול לקחת את כל העניין מאוד קשה והתעוררתי בלילה מרוב פחד מרגישה שאני מאוד לחוצה. זו לא תופעה חדשה שיש קצת כאבי בצדדים, אבל זה עשה לי ממש לא טוב מבחינה נפשית. אולי מוסיף העניין שאימי מאוד חולה ואני דואגת לה. אני מתחילה לשקול לקחת רגיעון. האם כדי ללכת היום דחוף לרופא, או לחכות עד יום חמישי. הקיצור סתם שיתפתי ונראה לי שאני כבר מרגישה יותר טוב. תודה על הקשבה ועל תגובות.
אני בשובע 16 אחרי כמה שנים של טיפולים. מהתחלה כל דבר שהיה קושר להריון היה מלחיץ אותי. אחרי סקירת מערכות מוקדמת קצת נרגעתי. בדרך כלל יש לי קצת כאבים בטן בצדדים, כאבים עמומים ואחרי כמה שבועות זה עובר. אז שבועיים אחרוניים הרגשתי ממש טוב למרות שהמשכתי להוריד פרופיל ועבודות בית. אתמול הייתי קצת יותר פעילה והתחילו לי כאבים בגב התחתון וקצת כאבי רגליים וכנראה זה מקרין לצדי הבטן. אני אדם שקשה לי לפעמיים לתאר או לזהות בדיוק מה מהפריע לי מבחינה פיזית. פתאום אתמול לקחת את כל העניין מאוד קשה והתעוררתי בלילה מרוב פחד מרגישה שאני מאוד לחוצה. זו לא תופעה חדשה שיש קצת כאבי בצדדים, אבל זה עשה לי ממש לא טוב מבחינה נפשית. אולי מוסיף העניין שאימי מאוד חולה ואני דואגת לה. אני מתחילה לשקול לקחת רגיעון. האם כדי ללכת היום דחוף לרופא, או לחכות עד יום חמישי. הקיצור סתם שיתפתי ונראה לי שאני כבר מרגישה יותר טוב. תודה על הקשבה ועל תגובות.