אני רוצה לקנות מכשיר חדש

asiba

New member
אני רוצה לקנות מכשיר חדש

ומתלבטת איזה :) אני רוצה את K800i אבל בגלל בעיות תקציב אני מתפשרת על ה K610i מה בדיוק ההבדל ביניהם? מה שאני יודעת עליו זה רק האיכות של המצלמה - 3.2 מליון מגה פיקסל לעומת 2 מליון.. יכול להיות שב610 אין פלאש? ואם אין, יש אפשרות להתקין אחד? ואפשר בכלל לראות משהו בצילומי לילה? עכשיו הייתי שמחה אם מישהו יבהיר לי את העניין של קניית פלאפון בחנויות, הבנתי שזה זול יותר. אז איך זה הגיוני? ולמה לא כולם עושים את זה? תודה!
 

N0KIAman

New member
ההבדלים הם

שהk800i יותר טוב ממנו בהרבה. לאו דווקא במצלמה הדיגטלית. נכון, בk610i, לצערי, אין פלאש. להתקין? את יכולה לקנות אולי פנס(לאד) קטן ולהדביק ליד המצלמה. לא בטוח שיעבוד. בקושי. היו המון רעשים. משום שבחנויות פרטיות אין התחייבות, עוד שבחניות מסחריות את מתחייבת בד"כ ל 3 שנים. למה כולם עושים את זה? שיקול עצמי, קודם כל, וזה גם יותר זול.
 

asiba

New member
תודה

ועוד כמה שאלות.. אתה אומר שהK800i טוב בהרבה אבל אני לא הבחנתי בשום הבדל חוץ מבמצלמה וזה גם הדבר היחיד שציינת.. מה ההבדל במחירים כשקונים בחנות פרטית? אני פשוט מכניסה את הסים של אורנג' והכל עובד כרגיל? ומקרה של תקלה אפשר ללכת לאורנג' לתקן? זתומרת ההבדל היחיד הוא שצריך לשלם הכל במקום במקום ב36 חודשים?
 

N0KIAman

New member
לא ממש..

לרוב בחניות פרטיות המחירים קצת זולים יותר. כן, הכול עובד כרגיל. כן, אבל רק אם המכשיר נמצא ברשת אורנג'.(ז"א שגם אם אורנג' משווקת את אותו מכשיר). ובנוגע למה הk800i יותר טוב, ככה אני חושב. תשאלי אנשים בפורום שיש להם את המכשיר.
 

B a b y 2 1

New member
אני לא חושבת שבחברה אתה חייב לשלם ב

ב-36 תשלומים, אני קניתי שבוע שעבר מכשיר מאורנג' ב-12 תשלומים, וחבר שלי קנה את אותו רחד רק ב-2 תשלומים.. א אחד לא מכריח אותך ואתה לא מתחייב...אתה פשוט קונה בכמה שבא לך... ככה נראה לי בכל אופן.. ועובדה..אני משלמת עכשיו רק ב-12 תש'... צריך לבדוק...
 
למעלה