אני רוצה לעשות פה דיון על.....

אני מרוב טיפשותי קראתי את זה

ואני שואל: נינה היפה רוצחת? את טרי?? טרי לא עושה הפלה??? התינוק לא הולך להיוולד בעונה הראשונה???????????????????????????????????
 
../images/Emo58.gifספוילר!!!

לדעתי, נינה לא הייתה אמורה להיות רעה. מההתחלה היא עוזרת לג'ק. העובדה ש-"24" הייתה אמורה להסתיים בתום 13 הפרקים הראשונים שלה מוכיחה שנינה הייתה אמורה להיות טובה. סוף פרק 13:ג'ק ומשפחתו במסוק בדרך ל-CTU. סוף טוב, נכון? אבל לא. "24" צוברת מעריצים רבים, ובעקבות אחוזי הרייטינג הגבוהים שהיא מוסיפה ל-FOX, מחליטים להוסיף עוד פרקים לעונה ה-1, ואף להמשיך לעונות נוספות. ואיך ימשיכו את העונה? הרי ה"מתנקש" איירה גיינס מת. ה"חפרפרת" ג'יימי פארל מתה לאחר שהוכח שהיא היא החפרפרת. איך ניתן להגביר את המתח? מוסיפים מתנקשים חדשים, והופכים את אחת הדמויות המרכזיות לחפרפרת. עובדה שזה עבד. מה שאני מנסה לומר זה שנינה - רעה, זה לא היה בתכנון, אבל זה היה הכרחי כדי לעשות את העלילה יותר מותחת.
 

LiveInACloud

New member
מה מה מה?! ../images/Emo58.gif ../images/Emo58.gif

לסדרה קראו "24" בהתחלה.. והרעיון היה ברור. למה שיסיימו את העונה בפרק ה 13 ?! איפה שמעת על זה?
 
אני רוצה לעשות פה סדר (ברצינות)

טרי נכנסה להריון מאיליי. איך ממנו? כי מקודם לא דיברו על זה ולדעתי הרופאה הציע לטרי לעשות זאת ליתר ביטחון. טרי בדקה- תוצאה חיובית- בדבינג בדבום יש לנו אישה בהריון כתוצאה מאונס. אז קים לא ידעה שטרי נכנסה לזה וטרי שיקרה לה ואמרה שהיא בהריון עם ג'ק. וזה לא נכון
 

Iris Carmon

New member
זה לא הגיוני

היא עשתה את הבדיקה באותו היום (פחות אפילו מיום) שבו אנסו אותה אין סיכוי שזה של מי שאנס אותה, לא לוקח כל כך קצת זמן לדעת על הריון אני מאמינה שהתינוק באמת של ג'ק
 
מה???

קים ידעה שאיליי אנס את טרי. וזה לא הגיוני - הכאבים של טרי התחילו עוד לפני האונס. הכאבים קשורים להריון, ולכן ----> טרי בהריון לפני האונס. התינוק של ג'ק.
 
למעלה