אני רוצה להסב את תשומת ליבכם

PsiChO

New member
אני רוצה להסב את תשומת ליבכם

לדקה אחת מכל המריבות המפגרות שמתנהלות כאן בפורומינו הקט. בדיוק עכשיו מתחיל הסרט ``ווילי וונקה ומפעל השוקולד``, שאני חושב שכולכם חייבים לראות! זה סרט עם שירים כזה, מהסוג שפסיכי אוהב (פסיכי או לא...). אני הולך לראות, כדאי לכם. ואם מישהו חושב שזה סרט מפגר, אני כבר אדבר איתו אחורי זה. פסיכי*It`s more than my imagination....
 

MERD!

New member
סרט חמוד מאוד!

אני אוהב תסרט הזה, גם יש שם הרבה שירים יפים. זהו
 
זה סרט אימה לילדים!!!

ראיתי את זה כשהייתי קטן וזה ממש הפחיד אותי! כמובן שראיתי את זה כמה שנים אחרי זה ולא הבנתי מה הסיפור אבל עדיין... כל הילדים האלה שנעלמים... והוינטילטור הזה שכמעט הרג אותם... ערן שחושב שהסרט הזה ממש מוזר אומפה לומפה אומפה דים דום U LIVE IN HAPPinees with THE OMPA lompa too (או משהו כזה)
 

*may*

New member
איזה סרט מעולה !!

אומפה-לומפאים חמודים-מוזרים.. וכל הקטע עם הילדים הנעלמים זה כל הקסם- שכולם שוכחים מהם. לאף אחד לא ממש אכפת מהם :) מעיין. שחולמת שפעם היא תהיה במפעל כזה. :)
 
למעלה