אני רוצה להסב את תשומת ליבכם
לדקה אחת מכל המריבות המפגרות שמתנהלות כאן בפורומינו הקט. בדיוק עכשיו מתחיל הסרט ``ווילי וונקה ומפעל השוקולד``, שאני חושב שכולכם חייבים לראות! זה סרט עם שירים כזה, מהסוג שפסיכי אוהב (פסיכי או לא...). אני הולך לראות, כדאי לכם. ואם מישהו חושב שזה סרט מפגר, אני כבר אדבר איתו אחורי זה. פסיכי*It`s more than my imagination....
לדקה אחת מכל המריבות המפגרות שמתנהלות כאן בפורומינו הקט. בדיוק עכשיו מתחיל הסרט ``ווילי וונקה ומפעל השוקולד``, שאני חושב שכולכם חייבים לראות! זה סרט עם שירים כזה, מהסוג שפסיכי אוהב (פסיכי או לא...). אני הולך לראות, כדאי לכם. ואם מישהו חושב שזה סרט מפגר, אני כבר אדבר איתו אחורי זה. פסיכי*It`s more than my imagination....