אני רוצה להכין את הטריקולד של חיים קונדיטור... הרצתי חיפוש במנוע חיפוש ומצאתי את המתכון ועוד מיליון הערות והארות... ועכשיו אני מתה מפחד לנסות יש לי ממה לחשוש או שבסה"כ זה לא כזה סיפור גדול???