אני רוצה להכין את הטריקולד של

מרי-לו

New member
אני רוצה להכין את הטריקולד של

חיים קונדיטור... הרצתי חיפוש במנוע חיפוש ומצאתי את המתכון ועוד מיליון הערות והארות... ועכשיו אני מתה מפחד לנסות
יש לי ממה לחשוש או שבסה"כ זה לא כזה סיפור גדול???
 

מרי-לו

New member
אה, ועוד שאלה...

יש כמה שניסו את המתכון וכתבו שהתחתית יצאה מאוד קשה לחיתוך... מה הפיתרון? להשתמש בקמח תופח??? תודה
 

oisdvib

New member
את יכולה לחשוש רק מהקלוריות שיתווספ

עוגה מעולה. עקרונית לאחר ניסיון את גם יכולה לוותר על התחתית ואז יהיה לך רק מוס. אבל אין צורך. טעים לאללה.
 

מרי-לו

New member
דווקא מזה אני לא צריכה לחשוש ../images/Emo9.gif

אז להחליף את הקמח הרגיל בקמח תופח או לא? תודה
 

מירבלי

New member
תשובות../images/Emo39.gif

1 העוגה ממש לא קשה להכנה ואין לך ממה לפחד לכי להכין
2 את התחתית אפי פחות זמן מהרשום והוציאי אותה מהתנור בעודה רועדת מעט וכך העוגה תשאר רטובה וטעימה
 

RUTHIE1

New member
../images/Emo45.gifמסכימה עם מירבלי לחלוטין

זה היופי בעוגה, היא נראית כאילו היא קשה להכנה-אבל ממש לא. יש אמנם הרבה שלבים אבל זה מאוד פשוט. ואכן יש לחשוש מכמות הקלוריות המזעזעת..........
 
למעלה