אני רוצה להבהיר דבר חשוב יותר

אני רוצה להבהיר דבר חשוב יותר

בנוגע להרקדה החדשה של טוביה טישלר וביחד עם רוני סימן-טוב בהדר יוסף ברחוב שיטרית לא רחוק מקניון עזריאלי ברמת-גן. את הפרטים קיבלתי מאישתו של טוביה טישלר בשיחת טלפון. כיון שלא רואים בברור,או שלא מספיק ברורה התמונה של הפלייר שפורסמה על ידי דובלה בקומונה. הכניסה החינמית היום היא משעה 8 לסדנת הריקודים בסטודיו עד שעה 9:30. אלה שלא מעוניינים בסדנא ללימוד ריקודים, בסטודיו יכולים לרקוד בהרקדה חינמית גם באולם הגדול מ-9:30 אני מניח לפחות עד שעה 1 בבוקר. אני גם אגיע להרקדות אלה ולמפגש הפורום. אני מקוה שאמצא בסדנא בת זוג מתנדבת שתסכים ללמוד ולרקוד איתי בסדנא. לפי המלצתו של אליק החביב, היום לא אגיע להרקדה של שמעון עשור בראשון לציון, אליק עוד יתגעגע לפגוש אותי ואפילו ימנה אותי בהתחלה,בתור סדרן בטרויקה. וזה משום שהעלתי את רמת ההרקדה בראשון בכמה דרגות למעלה. אני גם מוכן לקבל את התודה של אליק והרוקדים בגן נחום על תרומתי הצנועה. המשך הריקודים בראשון תלוי בבת הזוג שגרה בראשון, לאן שהיא תלך אני אחריה ,כמו זנב לאריה. אני שונא מאד לנגוע בשועלים ומתרחק מהם כמו מאש.
 

dw2322

New member
מי מגיע להדר יוסף היום?

להזכירכם, היום יש פתיחה של חוג חדש בהדר יוסף ת"א, ולרגל הפתיחה הכניסה חופשית, מ 21:30. מי מתכוון להגיע? האם ידוע אם ילמדו משהו?
 

dw2322

New member
היא מתחילה גם היום ב 20:00 ?

מכיוון שלפי הפרסום חשבתי שהיום, בגלל הפתיחה, החוג מתחיל מ 21:30. כלומר, ואנא תקן אותי אם לא הבנתי נכון, החוג היום יתחיל כבר ב 20:00, עם סדנת הזוגות, והכניסה לשני החלקים - גם הסדנה וגם החוג הרגיל - היא חופשית? שאלה נוספת-האם מדובר בחוג (או סדנה) למתחילים מהיסוד, או שאם ילמדו היום זה יהיה ריקודים מתקדמים יותר? (לא שיש לי משהו נגד "צדיק כתמר", רק שאני מעדיף לוותר על החלק הזה) תודה מראש
(יש כמה אנשים שאני צריך לעדכן אחה"צ הודות לעדכון הזה)
 

k u k i 123

New member
היום הפתיחה בהדר יוסף ב21.30

ראיתי את הפלייר של ערב הפתיחה בהדר יוסף,נכון זה היום. וכתוב במפורש שביום הפתיחה זה מתחיל ב21.30 אז מי שיבוא ב 20.00 יחכה לכולם עד 21.30 . סדנת הזוגות מתחילה כנראה בשבוע הבא. לשאלה: האם ילמדו היום ריקודים? על זה אין לי תשובה. צריך לשאול את רוני או את טוביה. חוץ מזה מה זה משנה, העיקר שנרקוד ריקודים יפים.
 

dw2322

New member
אז זהו, שיש כנראה שינוי

את הפלייר כולנו ראינו, ולפיו מתחילים ב 21:30. מאידך, קיבלתי מסר פרטי ממישהו שאני סומך עליו ולפיו עזרא צודק, ומתחילים כבר ב 8 גם הפעם. אם המדריכים היו מגיבים זה היה הכי טוב. בכל אופן, מי שמגיע מרחוק ולא רוצה לקחת שום סיכון עדיף שיגיע ב 21:30.
 
בשעה 8 המרקידים בסטודיו

הכניסה לסטודיו היום בחינם. עוד דבר חלק מהרוקדים נסעו בטעות למרכז הספור באפקה במקום לרחוב שטרית ליד אצטדיון האטלטיקה והטניס. נא לא להתבלבל. זה לא האולם שמירי אקוני מרקידה בו ביום ראשון.
 
למעלה