אני רוצה וופר אבל לא נותנים לי 
היום רק שמתי לב שבדף קהילות הפורומים, כתוב לי למעלה: "wee man רוצה וופר ב 9.90?" נכנסתי לבדוק את העניין (מה לעשות, אני אוהב לאכול
וראיתי שם כל מיני דברים. הבעיה הייתה שלא יכלתי להכנס עם שם המשתמש הקיים כי יש בו רווח. תוכלו לתקן את זה שאנשים ריוחיים כמוני יוכלו גם להכנס? תודה מראש, ינון ואם כבר אז יש לי הצעה- אולי תעשו שבמקום לרדת כל פעם למטה לכפתור "שלח" תעשו שיהיה אפשר לשלוח הודעה בעזרת לחיצה על ctrl+enter ?
היום רק שמתי לב שבדף קהילות הפורומים, כתוב לי למעלה: "wee man רוצה וופר ב 9.90?" נכנסתי לבדוק את העניין (מה לעשות, אני אוהב לאכול