אני רוצה אתר טוב שמוכר חלקים בזול..

CD BOY

New member
עדי אילת יש לי עוד שאלה לא קשורה

יש לי איימל באתר אוולה !!! עכשיו אני רוצה לשים אותו באוטלוק אקספרס שלי אבל אני לא יודע מה הדואר ניכנס ומה הדואר יוצא !!! של אותו שרת באוולה !!! אז איך אני בודק את זה ? וסנוסף יש לי עוד שאלה ואם את בבקשה יכולה להמליץ לי על תוכנה שהיא חינמית וטובה !!! שבעצם התוכנה כל הזמן פועלת והיא פועלת ליד השעון במחשב וכאשר אני מקבל דואר זה קופץ בהודעה ואומר לי שקבלתי דואר חדש ! אם תוכלי להביא לי המלצה חמה של תוכנה כזאת ולהביא לי לינק ישיר אני יודה לך מאוד... !!!!
 
לפי הסדר :

1. אין אפשרות למשוך דואר מהתיבה של Walla אל ה-Outlook ( התיבה האישית של המחשב ). הם פשוט רוצים שתיכנס אליהם ותסתכל בפירסומות, כי הן המפרנסות את Walla - התיבה שלך שם הרי חינמית ואתה לא מצשלהם להם עבורה כלום. 2. ל-Outlook Express - תוכנת הדואר של Windows אין פטנט להודיע מתי משהו נכנס, דבר כזה יש ל-Microsoft Outlook = תוכנת הדואר של Office. קיימות תוכנות חיצוניות שלא שייכות ל-Windows המסוגלות להודיע, גם ה-MSN מודיע על כל דואר הנכנס אל Hotmail.com האמריקאי, במצב שהוא נמצא ב-On-Line. תוכנות נוספות - אין לי מושג. חפש כאלה באתרי הודדת תוכנות ( Tucows, Download.com ואחרים ). 3. אני בן ולא בת.
 
למעלה