לפי הסדר :
1. אין אפשרות למשוך דואר מהתיבה של Walla אל ה-Outlook ( התיבה האישית של המחשב ). הם פשוט רוצים שתיכנס אליהם ותסתכל בפירסומות, כי הן המפרנסות את Walla - התיבה שלך שם הרי חינמית ואתה לא מצשלהם להם עבורה כלום. 2. ל-Outlook Express - תוכנת הדואר של Windows אין פטנט להודיע מתי משהו נכנס, דבר כזה יש ל-Microsoft Outlook = תוכנת הדואר של Office. קיימות תוכנות חיצוניות שלא שייכות ל-Windows המסוגלות להודיע, גם ה-MSN מודיע על כל דואר הנכנס אל Hotmail.com האמריקאי, במצב שהוא נמצא ב-On-Line. תוכנות נוספות - אין לי מושג. חפש כאלה באתרי הודדת תוכנות ( Tucows, Download.com ואחרים ). 3. אני בן ולא בת.