אני רואה שמסתדרים טוב בלעדיי

בתש1

New member
אני רואה שמסתדרים טוב בלעדיי

אז קפצתי לביקור אחרי התנזרות בעקבות הלימודים לפסיכומטרי.. אז המשך חיים נהדרים.
 

barr1969

New member
נצל"ש אזעקות 2

סרט הבופור. חזק. ספויילר קטן: נצל"שתי פה כיוון שבסרט יש אזעקה עולה ויורדת.
 
הסרט חביב.

נראה לי שקצת פוספס בקצוות. יש בסיטואציות שם המון חומר לקונפליקטים שלא ניתנה להם מספיק יריעת מסך. וגם ההזדהות עם הגיבור לא נראה שהוקדשה לה מספיק תשומת לב. המון אפקטים שזה נאה לסרט ישראלי. אבל לא נראה לי שיותר מזה.
 
אוף איתך בחשושה

רציתי ללכת היום לראותותו ,הוצאת לי תחשק. או שבעצם אתם באים היום?
 
תודה שהזכרת לי.

אגב מהסרט רוב האנשים יצאו נטולי מילים. אז קחי את הביקורת שלי בערבון מוגבל. לי קצת קשה עם גרנדיוזיות שבאה על חשבון ערכים קולנועיים.
 
עצה ידידותית

אל תטלי עצה מסטודנטים לקולנוע. אנ'לא רוצה לומר שהם פלצנים בנוגע למושא הלימודים שלהם, אך קיים חשש סביר שאם תטי אוזן להמלצותיהם תמצאי את עצמך בין הצופים הבודדים בסרט רוסי איטי או מתה לברוח מסרט פסבדו-היסטורי על איזו דוכסית אוסטרית שעברה דירה לצרפת תאמיני לי, מנסיון. אגב, אהבתי את הבופור. אחלה סרט
 
הסרט מצויין

בערכים קולנועיים ובערכים אחרים גם. הוא מורכב, מהנה, מותח ומרגש, לא סתם הוא זכה באחד הפסטיבלים החשובים ביותר בעולם, פסטיבל ברלין, בפרס דוב הזהב על הבמאי הטוב ביותר, שזה בפני עצמו הסטוריה ישראלית קטנה, והוא אפילו לא סרט שמציג את הפלסטינאים באור טוב או משהו כזה, הוא זכה בגלל שהוא סרט טוב.
 
כמובן שעל טעם וריח וכו`

אני יצאתי מהסרט עם תחושת פספוס. זה לא סרט רע, אבל הוא מוחמץ לדעתי.
 
../images/Emo207.gifמי הלך לראות "את דוקאביב"

בסינמטק. האולם מלא בעיקר בחובבי סרטים דוקומנטריים,ובסטודנטים לקולנוע. מלבד הסרט המוצלח של מ. פ. היו עוד סרטים טובים ובתוכם הסרט של הבמאי הצעיר נדב נח שהצליח לרגש את הצופים בסרטו " חדוה ואני" רוצו לראות !!!! וזה כמובן בחינם!!!
 

Le Fay

New member
אי אפשר לרוץ לראות. הקרינו יום אחד

ברצף ומי שהפסיד יצטרך לאכול ת'לב.
 

babylon_a1

New member
הסרט טוב ומאד מאד אותנטי לדעתי

התמודדויות ההומור ההתנהגות הוויכוחים המוצב (לא הייתי שם, אבל הייתי לא רחוק) העתק נכון של המציאות שהייתה זה צולם במבצר קלעת נמרוד ברמת הגולן
 
סרט חזק ומעורר הרבה מחשבות

כמעט copy של המציאות, כמעט בלי קיטש, הרבה חומר אנושי, ואקשן מצמרר, מחשבות והרהורים, עבר, הווה, עתיד, ומה יהיה במלחמת לבנון השלישית והרביעית ? דרך אגב, יש מבצע של "דלק" - מביאים קבלה של תדלוק ומקבלים סרט שני חינם (2 במחיר 1). רוצו לתדלק.
 

babylon_a1

New member
אני חושב שאיינשטיין צדק

במלחמת לבנון הרביעית גם ילחמו עם מקלות ואבנים
 

מיסתי

New member
יש לי עדיין טראומה מאזעקות...../images/Emo5.gif

אחרי המלחמה האחרונה,מזל שהתרגיל לא נערך באזור שבו אני גרה.
 
למעלה