אני רואה שההודעה שלי לא עלתה אז

Marron___

New member
אני רואה שההודעה שלי לא עלתה אז

במקום לשלוח אותכם להודעה שלי בכמוד הקודם אני אכתוב אותה: ______________________________________________________________ זה נשמע לי מוכר "להתחיל מחדש" מאז שקנו לי את המחשב הזה כמעט כל מה שאני עושה בו זה מתחיל הכל מההתחלה ומוחק את כל מה שהיה ומתקין הכל מחדש. גם בקשר למחיצות ב fdisk ובדברים אחרים. פשוט מתחיל מחדש. בטוח אין לי שום התנגשות בין פרוטוקולים של תקשורת במחשב כי כמו שכבר אמרתי, המחשב שלי כרגע עבר פירמוט והספקתי להכניס רק את ההגדרות הקטנות האלה של המספר של ההתקשרות ושל המודם כמובן. כבר התייעצתי עם הספקית אינטרנט שלי והם אומרים שם שהשרת שלהם לפעמים לא בסדר וכדאי שאני אנסה להתחבר לשרת אחר שלהם באותו איזור חיוג. זה לא יעזור! אולי השרת קצת דפוק אבל עובדה שבמחשב שאני כותב כרגע אני מחובר טוב, ואחרי 8000 נסיונות במחשב שלי כלום לא עובד. יכול להיות ששחכתי הגדרות איפשהו? להתקין איזה דרייבר של משהו? בקשר לווינדוס. אחרי שנכנעתי לכל הדיבורים על זה שווינדוס מי לא שווה כלום (שלא הבנתי למה, אולי כי המחשב שלי נתקע בכל מקרה כל פעולה שאני עושה ויש מסך כחול, אז התרגלתי) אז התקנתי ווינדוס 98 second addition שהבנתי שהוא צריך להיות די יציב. אני לא חושב שאני אוכל להשיג מאיפשהו nt בלי לשלם כסף. משהו הסתבך לי במוח: איפה ויינדוס NT בא? יש לי את כל השלבים של גרסאות הווינדוס ואיפשהו חסר לי את NT, פשוט דילגתי. הוא בא אחרי 98? בקשר למחשב שלי: יכול להיות שזאת בעיה באיזשהו רכיב חומרה כלשהו? כי גם אחרי שפירמטתי הכל ומחקתי את כל ההגדרות והדברים שהיו על המחשב והתקנתי רק את מה שדרוש באופן מסודר, ועדיין יש לי מסך כחול בכל פעם שאנייוצא מתוכנה\נכנס\מקטין\לוחץ על ok. מה זה יכול להיות? ניסיתי כבר כמה פעמים להתחיל מהתחלה אבל הפעם זה היה ממש מההתחלה ועדיין יש בעיות! זה ממש מעצבן! ניסיתי כבר כמעט את כל גרסאות הווינדוס הקיימות, ואני לא מוצא איפה הבעיה, מה גורם לכל התקלות. בבקשה עזרה! S.O.S ועוד משהו: מה קרה לרשימה של השמות התחתית העמוד? יש שם במקומות הראשונים שמות שלא ראיתי יותר מהודעה אחת, ודונקי בין המקומות האחרונים. מה קרה פה? זה באג או שבגלל שלא הייתי פה כמה ימים הכל נפל?
 

Marron___

New member
שחכתי לכתוב שההודעה הייתה בשרש

ור להודעה של qazqaz אז למי שלהא הבין על מה אני מדבר...
 
תבדוק אתה זה...

יש גירסאות ווינדוס 98 שהוא מתקין לך התקן אינפרא אדום גם עם אין לך וזה יכול לגרון לבעיות עם המודם כל מה שאתה צריך לעשות זה לבטל את האינפרא אדום הוא לא כותב עם יש התנגשות אני יודע את זה כי זה קרה לי ווינדוס NT זה בכלל לא דומה לווינדוס 98 הוא לדברים אחרים אבל תאמין לי עם היה אפשר להריץ עליו משחקים זה היה התוכנה הטובה ביותר שמיקרוסופט הוציעו מעולם
 

Marron___

New member
תוגה רבה אבל זה לא יכול להיות זה כי

יש לי התקן אינפרא-אדום ככה שזאת לא הבעיה חחח
 

Marron___

New member
התכוונתי לסדר שבו הם יצאו לשוק

ולא למספור שלהם לפי מיקרוסופט או משהו כזה
 

Marron___

New member
אופס... חשבתי שהתכוונת לסדר של

הגרסאות של הווינדוס. אז תהרגו אותי וזהו!
 

qazqaz

New member
כמה רעיונות נוספים...

ראשית - בקשר ל-NT: זוהי גירסה שמיועדת לרשת (NT=NETWORK), ונחשבת ליציבה ושלימה באופן חריג למוצרי מייקרוסופט. למיטב ידיעתי, יצאה סמוך ל-98 . בקשר לבעיות שחוזרות אתלך, למרות פירמוט: קודם כל, אתה צריך להתקין לפי סדר מסויים, וכל פעם לבדוק אם הכל עובד כמו שצריך. כך תוכל לבודד את הנקודה/הרכיב/הדרייבר הבעייתי. אחרי שהתקנת את וינדוס, אל תתקין שום דרייבר - תשאיר את הכל עם דרייברי ברירת המחדל שוינדוס נותן לך. נסה לעבוד קצת עם המחשב ולראות שהכל תקין - הצייר, נגן התקליטורים, מחשבון וכו´...). כעת המשך והתקן את המודם (אגב, אם עלו לך הודעות לפני זה שוינדוס מצא חומרה חדשה וכו´ - לחץ על ביטול ואל תיתן לו להתקין כלום). אחרי שהתקנת את המודם, נסה לגלוש. אם הכל טוב, המשך והתקן את הדרייבר של כרטיס המסך, ובדוק שוב (כל הדברים פועלים, אפשר לגלוש וכו´). המשך לכרטיס קול, וכו´ וכו´ ככה תעבור רכיב רכיב, עד שתמצא מי עושה את הבעיות. רעיון אחר: יתכן שהשתנו הגדרות בביוס, שגורמות להתנגשות כלשהי. כאן אני לא יכול לעזור לך, לצערי. רעיון נוסף: יתכן כי נדפקו לך כמה חלקים בהארדיסק, הנמצאים בתחילתו - איפה שוינדוס נמצא, ולכן יש בעיות. פיתרון: להתקין את וינדוס במחיצה אחרת (לא C), ולראות אם זה עדיין קורה. מרון, התאזר בסבלנות, אח שלי. בסוף אתה תמצא את הבעיה ותנצח את הגולם הקרוי מחשב. בדרך אתה אמנם תתעצבן הרבה, אבל גם תלמד המון... אני רק מקנא בך שאתה מתמודד עם כל הנ"ל בגילך הצעיר - הלוואי שאני הייתי ככה בגילך... (מצד שני, כשאני הייתי בגילך הורי קנו לי את המילה האחרונה - קומודור 64.... חחחחח....)
 

Marron___

New member
הצלחתי סופסוף! באמת יש תקווה!

אין לי מושג מה עשיתי אבל התקנתי ומחקתי הרבה דברים, והתקנתי מחדש ווינדוס 98se והכל עובד טוב. תודה רבה לכולם! תמיד יש בעיות....... הרמקולים שלי לא עובדים. בעצם אין לי את הדרייבר של הכרטיס קול, אבל לפני שהתקנתי מחדש ווינדוס היה לי אותו. לאן איבדתי אותו? מתחת לשולחן כבר חיפשתי. מאיפה אני יכול דרייבר לרמקולים? אני לא יודע בדיוק איזה. סליחה שאני שואל תמיד מלא שאלות וכל פעם מתי שעונים לי אני שואל עוד שאלה, אבל לא נורא... אתם תתגברו על זה חחח. אולי בדרך כלל הדרייבר בא עם אחת הדיסקים של משהו אחר? אני יודע שאי אפשר לדעת, אבל אולי לפעמים זה ככה? אם כן אז איפה?
 
למעלה