אני רואה ולא מאמינה

comfi

New member
אני רואה ולא מאמינה ../images/Emo123.gif

מנהלת ההתנתקות עושה סיור כדי לבדוק את השטח , וקבוצה של פנאטים "חמושים בתינוקות" מנסים למנוע מהם , האמהות רבות ומתכתשות עם השוטרים כשהתינוקות בידיהם , למה ל@#$#@% להביא לשם תינוקות ?!?! ממש התעללות בקטנים המסכנים האלה , פשוט לראות ולא להאמין
 

מיכי2

New member
יו, איזה טלפתיה,, רציתי כל כך

לכתוב על זה עכשיו והתלבטתי... אני אישית נגד ההתנתקות, אבל מה שהם עושים לאחרונה ממש מעורר זעם. זה התחיל עם הטלאי הכתום והיום הם שברו את כל השיאים.. להביא לשם את התינוקות?????? על מה בדיוק התלוננה האישה שם??? שכחה שהיא הביאה לשם את התינוק שלה? ראית איך היא החזיקה אותו? בובה אני לא מחזיקה ככה
וחייבת לומר שהושטרים כן השתדלו להיות כמה שיותר עדינים איתם ואני בכלל לא מקנאה בהם על הרגע הזה. הם פשוט שמים את הילדים שלהם כאמצעי.. אוךך כמה מרגיז
 
אני אישית הייתי מערבת את

המועצה לשלום הילד ומוציאה לה את הילד מהבית!!!!!!!!! אידיאולוגיה בכייף אבל אם בא לך להרוג את הילד שלך אז כדאי שמישהו יתערב ויוציא אותו לבית בטוח ואוהב רגע לפני!!!!
 

dafgol

New member
בלי להיכנס בכלל לפוליטיקה

זכותו של כל אדם להאמין בדרכו גם אם אני מסכימה איתו וגם אם לא - ולהפך. אבל.... צפיתי בכתבה ובהתחלה הייתי בטוחה שהן מחזיקות בכלל בובות ולכן הן משתוללות ככה , עד שאחד הגברים (אני חושבת שזה היה שוטר) שאמר להם שהתינוק נחנק או זהירות שהתינוק לא יחנק.... אני פשוט לא מבינה איך אפשר להשתמש בתינוקות ככה? ממש מילולית לחסום בגופם אוטובוסים .... פשוט נשארתי בפה פעור....
 
למעלה