אני קורא לכל צופי הפרוייקט

אני קורא לכל צופי הפרוייקט

להחרים את הפרוייקט אין ולא יהיה על יוגב ובלי יוגב אין פרוייקט אני קורא גם לכל צופי הפרוייקט להעיף את דיקלה כדי שתיראה ותרגיש מה היא עשתה ליוגב דיקלהה אנחנו שונאים אותך. ואם תעשו חישוב את מי צריך להעיף תבינו שצריך הפעם להעיף את גיקלה כי סירק עוד יהיה אפשר להעיף אותו אז ניחא.
 
תראה,אנחנו לא יודעים מהי

הסיבה המדוייקת לעזיבתו של יוגב ולפי דעתי האישית אם באמת עזב סיבה זה רק מראה כי באמת הוא לא יכול להיות שחקן מאחר ונותן לחייו האישיים להשפיע על המקצועיים. מה גם שמראה כי אין לו את היכולת להתמודד עם בעיות ולכן הוא בורח מהן. מאוד את אהבתי את יוגב בוילה אבל לפי דעתי ואני לא שופטת אותו זהו לא צעד בוגר במיוחד מאחר והוא מחבל בסיכויים שלו להצלחה.הרי תחשוב בהגיון,אין מצב שהשבוע הוא היה מנופה...העמידו אותו בין דקלה וסירק כך שבכלל לא היתה תחרות... בכל אופן,חבל שעזב...
 
למה אתם שונאים את דקלה?

אפילו יוגב, אבירכם, אוהב אותה. הוא טוען, ב"מעריב", שעזב כדי לא להתחרות באהובת לבו. פחחחחחחחח...
 
לא משנה אם עזב בגלל או לא

הוא פשוט ברח ולא התמודד... "דרך נפלאה לחיים" הרי כולם ש מתחרים אחד בשני!!זו מטרת התוכנית....הוא ידע את זה כנכנס.
 

era2

New member
לא צריך להגזים סך הכל יוגב

ועל מה להחרים את התכנית? \הבן אדם עזב מרצונו החופשי! שיהיה לו לבריאות.
 

Q10cea

New member
אני דווקא מאוד אוהבת את דיקלה..כמו

כמו יוגב!! גם הוא אוהב אותה - מאוד אפילו וזאת הסיבה שעזב ! הוא לא רצה להתמודד מולה. אם אתה באמת מעריץ שלו תעשה מה שהוא רוצה ותצביע לסיראק ולא להיפך!
 

Rainbow Keshet

New member
אני איתך../images/Emo45.gif

בהתחלה העיפו את שני המקסים, וזה היה חבל. אבל עכשיו יוגב פורש? לא נשאר מה לראות בפרוייקט יותר... אני מקווה שדקלה מרוצה.. ועכשיו, אחרי שהוא יצא משם, הוא יקלוט שיש חיים מחוץ לדקלה הזאת.
 
למעלה