אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!

מצב
הנושא נעול.

zahipan10

New member
אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!

אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!
דו"ח: תוואי הרכבת לאילת עלול לסכן אלפים באזור דימונה וב"ש
על פי חוות דעת שנכתבה בחברה להגנת הטבע והגיעה לידי גל"צ, עולה כי אם לא ייעשה שינוי בתוואי הרכבת המתוכנן לאילת, תושבים רבים בדימונה ובבאר שבע יעמדו בפני סכנת חיים.
מחר, כשיסתיים הדיון בוועדה המחוזית לתכנון דרום, יוחלט האם תועבר להפקדה התוכנית להקמת הרכבת לאילת, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע מצב כזה. המשרד להגנת הסביבה טוען כי תסקיר ההשפעות על הסביבה שהגישה חברת נתיבי ישראל על המיזם לא כולל השפעות של נשיאת חומרים מסוכנים ברכבת, והתסקיר הנוסף שהם דורשים יצריך מחקר של חצי שנה עד שנה.

הדבר יעכב מאוד את התוכנית כולה, אבל אם תשאלו את מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, מדובר במידע חיוני. "אני לא מצליח להבין למה הרכבת מסרבת לעשות תסקיר השפעה על הסביבה שיראה בדיוק מה הסכנה לתושבי העיר בהובלת חומרים מסוכנים ברכבת", אמר לפלר.

המשרד עומד לקבל חיזוק לעמדתו, בדמות דו"ח שהכינה מיכל בר-טוב, יועצת סביבה, עבור החברה להגנת הטבע. על פי הניתוח שלה, במקרה של כשל במיכלי האחסון של חומרים מסוכנים ברכבת או נפילת קרון, יהיו האנשים הנמצאים ברדיוס של קילומטר מהמסילה בסכנת חיים ממשית, אם ימצאו בו מעל לשעה. סכנה בריאותית "חמורה", תגרם גם למי שיהיה ברדיוס של שישה קילומטרים. ב

בר-טוב הסבירה שהממצאים האלה רלוונטים במיוחד, שכן יש לא מעט יישובים במרחק כזה מהמסילה. לדבריה, "כיום התוואי עובר במרכזי אוכלוסיה. בבאר-שבע, הוא עובר סמוך מאוד לשכונות מגורים, סמוך מאוד לאוניברסיטת בן-גוריון ולבית חולים סורוקה. גם בדימונה הוא עובר בסמוך מאוד לשכונות מגורים ולשוק העירוני - כך שהרבה מאוד אנשים יכולים להמצא בטווח סיכון".

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.
לינק לכתבה
----------------------------------------------------------------------------
הירוקים טוענים שהתוואי העתידי של הרכבת לאילת יסכן את בריאות תושבי באר שבע. רק שהירוקים האדיוטים הללו שחכו (או לא רצו להזכיר) שהתוואי הזה כבר פעיל 60 שנה! גם בדימונה היו רכבות לפני 60 שנה! והם שחכו שרכבות עם חומרים מסוכנים עוברות בבאר שבע שנים רבות, אז אם הם חושבים שהם צודקים שיפעלו היום כדי לבטל את קו באר שבע-תל אביב שכבר היום עובר בתוואי הזה!

פשוט חבורה של אנשים שקרנים ובזויים מה הקשר בין רכבות נוסעים מאילת לבין רכבות עם חומרים מסוכנים? ואם אכן יסעו רכבות עם חומרים מסוכנים מאילת אז במה שונה המצב כיום שרכבות עם חומרים מסוכנים יוצאות כל לילה מרמת חובב ונוסעות בתוואי הזה?
 

alantan

New member
בנוסף להערות שלך, שאלה לי: מה קורה כשמשאית מתהפכת?

אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!
דו"ח: תוואי הרכבת לאילת עלול לסכן אלפים באזור דימונה וב"ש
על פי חוות דעת שנכתבה בחברה להגנת הטבע והגיעה לידי גל"צ, עולה כי אם לא ייעשה שינוי בתוואי הרכבת המתוכנן לאילת, תושבים רבים בדימונה ובבאר שבע יעמדו בפני סכנת חיים.
מחר, כשיסתיים הדיון בוועדה המחוזית לתכנון דרום, יוחלט האם תועבר להפקדה התוכנית להקמת הרכבת לאילת, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע מצב כזה. המשרד להגנת הסביבה טוען כי תסקיר ההשפעות על הסביבה שהגישה חברת נתיבי ישראל על המיזם לא כולל השפעות של נשיאת חומרים מסוכנים ברכבת, והתסקיר הנוסף שהם דורשים יצריך מחקר של חצי שנה עד שנה.

הדבר יעכב מאוד את התוכנית כולה, אבל אם תשאלו את מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, מדובר במידע חיוני. "אני לא מצליח להבין למה הרכבת מסרבת לעשות תסקיר השפעה על הסביבה שיראה בדיוק מה הסכנה לתושבי העיר בהובלת חומרים מסוכנים ברכבת", אמר לפלר.

המשרד עומד לקבל חיזוק לעמדתו, בדמות דו"ח שהכינה מיכל בר-טוב, יועצת סביבה, עבור החברה להגנת הטבע. על פי הניתוח שלה, במקרה של כשל במיכלי האחסון של חומרים מסוכנים ברכבת או נפילת קרון, יהיו האנשים הנמצאים ברדיוס של קילומטר מהמסילה בסכנת חיים ממשית, אם ימצאו בו מעל לשעה. סכנה בריאותית "חמורה", תגרם גם למי שיהיה ברדיוס של שישה קילומטרים. ב

בר-טוב הסבירה שהממצאים האלה רלוונטים במיוחד, שכן יש לא מעט יישובים במרחק כזה מהמסילה. לדבריה, "כיום התוואי עובר במרכזי אוכלוסיה. בבאר-שבע, הוא עובר סמוך מאוד לשכונות מגורים, סמוך מאוד לאוניברסיטת בן-גוריון ולבית חולים סורוקה. גם בדימונה הוא עובר בסמוך מאוד לשכונות מגורים ולשוק העירוני - כך שהרבה מאוד אנשים יכולים להמצא בטווח סיכון".

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.
לינק לכתבה
----------------------------------------------------------------------------
הירוקים טוענים שהתוואי העתידי של הרכבת לאילת יסכן את בריאות תושבי באר שבע. רק שהירוקים האדיוטים הללו שחכו (או לא רצו להזכיר) שהתוואי הזה כבר פעיל 60 שנה! גם בדימונה היו רכבות לפני 60 שנה! והם שחכו שרכבות עם חומרים מסוכנים עוברות בבאר שבע שנים רבות, אז אם הם חושבים שהם צודקים שיפעלו היום כדי לבטל את קו באר שבע-תל אביב שכבר היום עובר בתוואי הזה!

פשוט חבורה של אנשים שקרנים ובזויים מה הקשר בין רכבות נוסעים מאילת לבין רכבות עם חומרים מסוכנים? ואם אכן יסעו רכבות עם חומרים מסוכנים מאילת אז במה שונה המצב כיום שרכבות עם חומרים מסוכנים יוצאות כל לילה מרמת חובב ונוסעות בתוואי הזה?
בנוסף להערות שלך, שאלה לי: מה קורה כשמשאית מתהפכת?
 
בדיוק מה שחשבתי

בנוסף להערות שלך, שאלה לי: מה קורה כשמשאית מתהפכת?
בדיוק מה שחשבתי
מה ההבדל שמשאית מתהפכת מול קרון שמתהפך?? אין הבדל!
הם יעשו הכל כדי לצאת צודקים ומנצחים, וזה תופס לכל דבר במדינה שכל צד פועל בצורה אינטרסנטית ורוצה לנצח ולצאת צודק.
 

alantan

New member
איפה מחלקת יחסי הציבור של רכבת ישראל שתפיץ קמפיינים?

בדיוק מה שחשבתי
מה ההבדל שמשאית מתהפכת מול קרון שמתהפך?? אין הבדל!
הם יעשו הכל כדי לצאת צודקים ומנצחים, וזה תופס לכל דבר במדינה שכל צד פועל בצורה אינטרסנטית ורוצה לנצח ולצאת צודק.
איפה מחלקת יחסי הציבור של רכבת ישראל שתפיץ קמפיינים?
למשל שהובלה ברכבת בטוחה ויעילה יותר מאשר הובלה בדרכים. משרד התחבורה פשוט מפחד מהתגובה של נהגי המשאיות.
כנראה שזה מה שהולך שם במשרד:
http://youtu.be/on2I1U-F3BY
 

zahipan10

New member
חשבתי שארגונים ירוקים צריכים לתמוך בתחבורה ציבורית

איפה מחלקת יחסי הציבור של רכבת ישראל שתפיץ קמפיינים?
למשל שהובלה ברכבת בטוחה ויעילה יותר מאשר הובלה בדרכים. משרד התחבורה פשוט מפחד מהתגובה של נהגי המשאיות.
כנראה שזה מה שהולך שם במשרד:
http://youtu.be/on2I1U-F3BY
חשבתי שארגונים ירוקים צריכים לתמוך בתחבורה ציבורית
אבל הארגונים הירוקים במדינה שלנו עושים הכל כדי שניסע ברכב הפרטי וברכבות דיזל איטיות ומזהמות, אני פשוט לא מבין את ההגיון.
 

tsd91

New member
מה שפותח פתח לתאוריית קונספירציה

חשבתי שארגונים ירוקים צריכים לתמוך בתחבורה ציבורית
אבל הארגונים הירוקים במדינה שלנו עושים הכל כדי שניסע ברכב הפרטי וברכבות דיזל איטיות ומזהמות, אני פשוט לא מבין את ההגיון.
מה שפותח פתח לתאוריית קונספירציה
תארו לעצמכם שבעלי חברות הדלק (לצורך העניין) יחששו ממעבר הרכבות לחשמל? מה הבעיה, ה"ירוקים" (תרתי משמע) ידאגו שקמפיינים מפונטזים על קרינה אלקטרו-מגנטית היוצאת מחישמול הרכבת.
&nbsp
חברות לייבוא מכוניות (אולי תאגיד משאיות גדול?) חוששות מהצלחת התח"צ בישראל? פתרון מהיר: ערר נגד כל פרוייקט מוצלח ידאג לתקוע אותו לאורך שנים, להפוך אותו ללא נוח בעליל או אפילו לבטל אותו כליל.
&nbsp
רוצים לבנות רכבת מהירה לאילת ואתה חושש שהטיסות לאילת של חברת התעופה שלך יבוטלו? אל תדאג! תפיץ שמועות שהפרוייקט יעלה 50 מיליארד שקל, ותן לפוליטיקאי פופוליסט לעשות עבורך את העבודה.
&nbsp
אבל זו כמובן רק קונספירציה.
 

גילביון

New member
זו לא קונספירציה זו מציאות

מה שפותח פתח לתאוריית קונספירציה
תארו לעצמכם שבעלי חברות הדלק (לצורך העניין) יחששו ממעבר הרכבות לחשמל? מה הבעיה, ה"ירוקים" (תרתי משמע) ידאגו שקמפיינים מפונטזים על קרינה אלקטרו-מגנטית היוצאת מחישמול הרכבת.
&nbsp
חברות לייבוא מכוניות (אולי תאגיד משאיות גדול?) חוששות מהצלחת התח"צ בישראל? פתרון מהיר: ערר נגד כל פרוייקט מוצלח ידאג לתקוע אותו לאורך שנים, להפוך אותו ללא נוח בעליל או אפילו לבטל אותו כליל.
&nbsp
רוצים לבנות רכבת מהירה לאילת ואתה חושש שהטיסות לאילת של חברת התעופה שלך יבוטלו? אל תדאג! תפיץ שמועות שהפרוייקט יעלה 50 מיליארד שקל, ותן לפוליטיקאי פופוליסט לעשות עבורך את העבודה.
&nbsp
אבל זו כמובן רק קונספירציה.
זו לא קונספירציה זו מציאות
 

Ccyclist

Active member
חפשו בתרומות את הסיבה שהם שונים כל-כך מהירוקים בעולם.

זו לא קונספירציה זו מציאות
חפשו בתרומות את הסיבה שהם שונים כל-כך מהירוקים בעולם.
הרי כל הפורום ראה את "נזקי הקרינה" בשירשורים שלי משוויץ, ספרד - 300 קמ"ש, וצפון איטליה.
&nbsp
&nbsp
 

טל 2010

New member
מפלגת הירוקים- קן צרעות של לוביזם

חפשו בתרומות את הסיבה שהם שונים כל-כך מהירוקים בעולם.
הרי כל הפורום ראה את "נזקי הקרינה" בשירשורים שלי משוויץ, ספרד - 300 קמ"ש, וצפון איטליה.
&nbsp
&nbsp
מפלגת הירוקים- קן צרעות של לוביזם
פשוט בושה וחרפה מה שהולך שם. הורסי בריאות.
מדינת המכפכפים והמכופפים.
 

טשאפק 2

New member
הירוקים אינם מפלגת הירוקים

מפלגת הירוקים- קן צרעות של לוביזם
פשוט בושה וחרפה מה שהולך שם. הורסי בריאות.
מדינת המכפכפים והמכופפים.
הירוקים אינם מפלגת הירוקים
הנהגת מפלגת הירוקים היא בדיחה. ברמה המפלגתית, גם פעילי איכות הסביבה הרציניים מאסו בהם ורצו ברשימה אחרת (התנועה הירוקה) אבל בכל אופן לא הייתי אץ להטיל דופי בכל ארגון סביבתי באשר הוא. יש ארגונים ופעילים ציניים ואינטרסנטים, הרוב מונע מכוונות חיוביות.

מאבק פוליטי, באשר הוא, הוא תמיד דבר לא נעים ותמיד מי שמעורב בו מטה את הנתונים לטובת עמדתו, ודורש דרישות מופרז לצרכי מיקוח בלבד.

הארץ הקטנה הזו היתה נראית הרבה פחות טוב לולא פעילותם של שוחרי איכות הסביבה, מעזריה אלון ואילך. הרבה מאד מאבקים היו מוצדקים לגמרי. בהרבה אחרים, גם אם הירוקים הציגו תביעות מוגזמות וגם אם נכשלו במאבקם, לעצם המאבק היו השלכות חיוביות והוא גרם לצמצום הפגיעה בטבע.
 

טשאפק 2

New member
משאיות אינן צריכות להיכנס לתוך העיר

בנוסף להערות שלך, שאלה לי: מה קורה כשמשאית מתהפכת?
משאיות אינן צריכות להיכנס לתוך העיר
הן יכולות לנסוע מכביש 31 או כביש 40, תלוי במוצא. יש קצת אנשים שגרים קרוב לכביש 40, בצפון שכונת רמות, אבל פחות מאלה שגרים סמוך מאד למסילה או נמצאים בקרבתה ברגע נתון (באוניברסיטה).

בכל אופן הסיכוי שרכבת תתהפך דווקא בקטע המסילה שעובר בעיר אינו גדול, ואינו מצדיק ככה"נ סלילת קטע מסילה נפרד למטענים שיהיה מרוחקת מהעיר.

בכל אופן אין כל הצדקה לכרוך סוגייה זו בסוגיית הרכבת לאילת.
 
אז מה הפיתרון שלהם?

אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!
דו"ח: תוואי הרכבת לאילת עלול לסכן אלפים באזור דימונה וב"ש
על פי חוות דעת שנכתבה בחברה להגנת הטבע והגיעה לידי גל"צ, עולה כי אם לא ייעשה שינוי בתוואי הרכבת המתוכנן לאילת, תושבים רבים בדימונה ובבאר שבע יעמדו בפני סכנת חיים.
מחר, כשיסתיים הדיון בוועדה המחוזית לתכנון דרום, יוחלט האם תועבר להפקדה התוכנית להקמת הרכבת לאילת, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע מצב כזה. המשרד להגנת הסביבה טוען כי תסקיר ההשפעות על הסביבה שהגישה חברת נתיבי ישראל על המיזם לא כולל השפעות של נשיאת חומרים מסוכנים ברכבת, והתסקיר הנוסף שהם דורשים יצריך מחקר של חצי שנה עד שנה.

הדבר יעכב מאוד את התוכנית כולה, אבל אם תשאלו את מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, מדובר במידע חיוני. "אני לא מצליח להבין למה הרכבת מסרבת לעשות תסקיר השפעה על הסביבה שיראה בדיוק מה הסכנה לתושבי העיר בהובלת חומרים מסוכנים ברכבת", אמר לפלר.

המשרד עומד לקבל חיזוק לעמדתו, בדמות דו"ח שהכינה מיכל בר-טוב, יועצת סביבה, עבור החברה להגנת הטבע. על פי הניתוח שלה, במקרה של כשל במיכלי האחסון של חומרים מסוכנים ברכבת או נפילת קרון, יהיו האנשים הנמצאים ברדיוס של קילומטר מהמסילה בסכנת חיים ממשית, אם ימצאו בו מעל לשעה. סכנה בריאותית "חמורה", תגרם גם למי שיהיה ברדיוס של שישה קילומטרים. ב

בר-טוב הסבירה שהממצאים האלה רלוונטים במיוחד, שכן יש לא מעט יישובים במרחק כזה מהמסילה. לדבריה, "כיום התוואי עובר במרכזי אוכלוסיה. בבאר-שבע, הוא עובר סמוך מאוד לשכונות מגורים, סמוך מאוד לאוניברסיטת בן-גוריון ולבית חולים סורוקה. גם בדימונה הוא עובר בסמוך מאוד לשכונות מגורים ולשוק העירוני - כך שהרבה מאוד אנשים יכולים להמצא בטווח סיכון".

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.
לינק לכתבה
----------------------------------------------------------------------------
הירוקים טוענים שהתוואי העתידי של הרכבת לאילת יסכן את בריאות תושבי באר שבע. רק שהירוקים האדיוטים הללו שחכו (או לא רצו להזכיר) שהתוואי הזה כבר פעיל 60 שנה! גם בדימונה היו רכבות לפני 60 שנה! והם שחכו שרכבות עם חומרים מסוכנים עוברות בבאר שבע שנים רבות, אז אם הם חושבים שהם צודקים שיפעלו היום כדי לבטל את קו באר שבע-תל אביב שכבר היום עובר בתוואי הזה!

פשוט חבורה של אנשים שקרנים ובזויים מה הקשר בין רכבות נוסעים מאילת לבין רכבות עם חומרים מסוכנים? ואם אכן יסעו רכבות עם חומרים מסוכנים מאילת אז במה שונה המצב כיום שרכבות עם חומרים מסוכנים יוצאות כל לילה מרמת חובב ונוסעות בתוואי הזה?
אז מה הפיתרון שלהם?
לעשות תוואי חדש לרכבת על חשבון שטחים פתוחים מסביב לערים המדוברות?
&nbsp
חשבתי שהם רוצים לשמור על הטבע.
&nbsp
ומה יקרה עוד 10 שנים כשישובים חדשים יצמחו ליד התוואי החדש?
 

easylivin

New member
נו, זה הרי ברור: לא לבנות שום דבר, לפרק את הכל, להתקפל

אז מה הפיתרון שלהם?
לעשות תוואי חדש לרכבת על חשבון שטחים פתוחים מסביב לערים המדוברות?
&nbsp
חשבתי שהם רוצים לשמור על הטבע.
&nbsp
ומה יקרה עוד 10 שנים כשישובים חדשים יצמחו ליד התוואי החדש?
נו, זה הרי ברור: לא לבנות שום דבר, לפרק את הכל, להתקפל
להחזיר את המצב לקדמותו, כלומר: את המדבר "היפה" ואת הביצות "הירוקות" לתושבים "המקוריים".

ושאף אחד לא יתחיל לספר לי, שמאחורי הקמפיינים ההזויים האלה לא עומדים אנשים שחושבים בסגנון המתואר...
 

טשאפק 2

New member
לא מכיר את הנושא המסוים הזה

נו, זה הרי ברור: לא לבנות שום דבר, לפרק את הכל, להתקפל
להחזיר את המצב לקדמותו, כלומר: את המדבר "היפה" ואת הביצות "הירוקות" לתושבים "המקוריים".

ושאף אחד לא יתחיל לספר לי, שמאחורי הקמפיינים ההזויים האלה לא עומדים אנשים שחושבים בסגנון המתואר...
לא מכיר את הנושא המסוים הזה
אבל מהיכרות אישית עם כמה וכמה מאבקים, והיכרות שטחית עם אחרים, בהרבה מקרים פעילי איכות הסביבה מציעים חלופות מתקבלות על הדעת, ובחלק מהמקרים משפיעים על התוצאה הסופית לכיוון של צמצום הפגיעה בטבע. זו דינמיקה טבעית של מאבקים פוליטיים ושל משא ומתן. דורשים הרבה, בתקווה לקבל משהו. (אתה יודע מה הדין כאשר שניים אוחזין בטלית, זה אומר כולה שלי וזה אומר חצייה שלי).

יש מאבקים אחרים שבהם יש באמת הצדקה לעמדה מקסימליסטית - כמו, לדעתי, בנושא חוף פלמחים שהדבר הנכון הוא להשאירו כפי שהוא.

בהקשר התחבורתי אפשר להזכיר פעילות נמרצת של ארגוני איכות הסביבה בעד סלילת קו רכבת מהיר בין ת"א לירושלים, בתקופה שעלו לדיון מספר חלופות (אם אני זוכר נכון עמדת החברה להגנת הטבע שללה השקעה בקו הקיים, אי-אז בשנות התשעים, ותמכה בהשקעה מיידית בקו רכבת מהיר).
 

טשאפק 2

New member
ואני רואה שמדובר במשרד לאיכות הסביבה בכבודו ובעצמו

נו, זה הרי ברור: לא לבנות שום דבר, לפרק את הכל, להתקפל
להחזיר את המצב לקדמותו, כלומר: את המדבר "היפה" ואת הביצות "הירוקות" לתושבים "המקוריים".

ושאף אחד לא יתחיל לספר לי, שמאחורי הקמפיינים ההזויים האלה לא עומדים אנשים שחושבים בסגנון המתואר...
ואני רואה שמדובר במשרד לאיכות הסביבה בכבודו ובעצמו
ודווקא לא בארגון איכות הסביבה אזרחי.

הם אכן מצטיינים בהכנסה מכוונת של מקלות בגלגלים, ולא תמיד פועלים באופן מקצועי ביותר.
 
לא נורא, בכל מקרה לא תהיה רכבת לאילת

אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!
דו"ח: תוואי הרכבת לאילת עלול לסכן אלפים באזור דימונה וב"ש
על פי חוות דעת שנכתבה בחברה להגנת הטבע והגיעה לידי גל"צ, עולה כי אם לא ייעשה שינוי בתוואי הרכבת המתוכנן לאילת, תושבים רבים בדימונה ובבאר שבע יעמדו בפני סכנת חיים.
מחר, כשיסתיים הדיון בוועדה המחוזית לתכנון דרום, יוחלט האם תועבר להפקדה התוכנית להקמת הרכבת לאילת, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע מצב כזה. המשרד להגנת הסביבה טוען כי תסקיר ההשפעות על הסביבה שהגישה חברת נתיבי ישראל על המיזם לא כולל השפעות של נשיאת חומרים מסוכנים ברכבת, והתסקיר הנוסף שהם דורשים יצריך מחקר של חצי שנה עד שנה.

הדבר יעכב מאוד את התוכנית כולה, אבל אם תשאלו את מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, מדובר במידע חיוני. "אני לא מצליח להבין למה הרכבת מסרבת לעשות תסקיר השפעה על הסביבה שיראה בדיוק מה הסכנה לתושבי העיר בהובלת חומרים מסוכנים ברכבת", אמר לפלר.

המשרד עומד לקבל חיזוק לעמדתו, בדמות דו"ח שהכינה מיכל בר-טוב, יועצת סביבה, עבור החברה להגנת הטבע. על פי הניתוח שלה, במקרה של כשל במיכלי האחסון של חומרים מסוכנים ברכבת או נפילת קרון, יהיו האנשים הנמצאים ברדיוס של קילומטר מהמסילה בסכנת חיים ממשית, אם ימצאו בו מעל לשעה. סכנה בריאותית "חמורה", תגרם גם למי שיהיה ברדיוס של שישה קילומטרים. ב

בר-טוב הסבירה שהממצאים האלה רלוונטים במיוחד, שכן יש לא מעט יישובים במרחק כזה מהמסילה. לדבריה, "כיום התוואי עובר במרכזי אוכלוסיה. בבאר-שבע, הוא עובר סמוך מאוד לשכונות מגורים, סמוך מאוד לאוניברסיטת בן-גוריון ולבית חולים סורוקה. גם בדימונה הוא עובר בסמוך מאוד לשכונות מגורים ולשוק העירוני - כך שהרבה מאוד אנשים יכולים להמצא בטווח סיכון".

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.
לינק לכתבה
----------------------------------------------------------------------------
הירוקים טוענים שהתוואי העתידי של הרכבת לאילת יסכן את בריאות תושבי באר שבע. רק שהירוקים האדיוטים הללו שחכו (או לא רצו להזכיר) שהתוואי הזה כבר פעיל 60 שנה! גם בדימונה היו רכבות לפני 60 שנה! והם שחכו שרכבות עם חומרים מסוכנים עוברות בבאר שבע שנים רבות, אז אם הם חושבים שהם צודקים שיפעלו היום כדי לבטל את קו באר שבע-תל אביב שכבר היום עובר בתוואי הזה!

פשוט חבורה של אנשים שקרנים ובזויים מה הקשר בין רכבות נוסעים מאילת לבין רכבות עם חומרים מסוכנים? ואם אכן יסעו רכבות עם חומרים מסוכנים מאילת אז במה שונה המצב כיום שרכבות עם חומרים מסוכנים יוצאות כל לילה מרמת חובב ונוסעות בתוואי הזה?
לא נורא, בכל מקרה לא תהיה רכבת לאילת
 

davidfainshtein

New member
מנהל
ככה זה במדינת היהודים.

אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!
דו"ח: תוואי הרכבת לאילת עלול לסכן אלפים באזור דימונה וב"ש
על פי חוות דעת שנכתבה בחברה להגנת הטבע והגיעה לידי גל"צ, עולה כי אם לא ייעשה שינוי בתוואי הרכבת המתוכנן לאילת, תושבים רבים בדימונה ובבאר שבע יעמדו בפני סכנת חיים.
מחר, כשיסתיים הדיון בוועדה המחוזית לתכנון דרום, יוחלט האם תועבר להפקדה התוכנית להקמת הרכבת לאילת, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע מצב כזה. המשרד להגנת הסביבה טוען כי תסקיר ההשפעות על הסביבה שהגישה חברת נתיבי ישראל על המיזם לא כולל השפעות של נשיאת חומרים מסוכנים ברכבת, והתסקיר הנוסף שהם דורשים יצריך מחקר של חצי שנה עד שנה.

הדבר יעכב מאוד את התוכנית כולה, אבל אם תשאלו את מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, מדובר במידע חיוני. "אני לא מצליח להבין למה הרכבת מסרבת לעשות תסקיר השפעה על הסביבה שיראה בדיוק מה הסכנה לתושבי העיר בהובלת חומרים מסוכנים ברכבת", אמר לפלר.

המשרד עומד לקבל חיזוק לעמדתו, בדמות דו"ח שהכינה מיכל בר-טוב, יועצת סביבה, עבור החברה להגנת הטבע. על פי הניתוח שלה, במקרה של כשל במיכלי האחסון של חומרים מסוכנים ברכבת או נפילת קרון, יהיו האנשים הנמצאים ברדיוס של קילומטר מהמסילה בסכנת חיים ממשית, אם ימצאו בו מעל לשעה. סכנה בריאותית "חמורה", תגרם גם למי שיהיה ברדיוס של שישה קילומטרים. ב

בר-טוב הסבירה שהממצאים האלה רלוונטים במיוחד, שכן יש לא מעט יישובים במרחק כזה מהמסילה. לדבריה, "כיום התוואי עובר במרכזי אוכלוסיה. בבאר-שבע, הוא עובר סמוך מאוד לשכונות מגורים, סמוך מאוד לאוניברסיטת בן-גוריון ולבית חולים סורוקה. גם בדימונה הוא עובר בסמוך מאוד לשכונות מגורים ולשוק העירוני - כך שהרבה מאוד אנשים יכולים להמצא בטווח סיכון".

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.
לינק לכתבה
----------------------------------------------------------------------------
הירוקים טוענים שהתוואי העתידי של הרכבת לאילת יסכן את בריאות תושבי באר שבע. רק שהירוקים האדיוטים הללו שחכו (או לא רצו להזכיר) שהתוואי הזה כבר פעיל 60 שנה! גם בדימונה היו רכבות לפני 60 שנה! והם שחכו שרכבות עם חומרים מסוכנים עוברות בבאר שבע שנים רבות, אז אם הם חושבים שהם צודקים שיפעלו היום כדי לבטל את קו באר שבע-תל אביב שכבר היום עובר בתוואי הזה!

פשוט חבורה של אנשים שקרנים ובזויים מה הקשר בין רכבות נוסעים מאילת לבין רכבות עם חומרים מסוכנים? ואם אכן יסעו רכבות עם חומרים מסוכנים מאילת אז במה שונה המצב כיום שרכבות עם חומרים מסוכנים יוצאות כל לילה מרמת חובב ונוסעות בתוואי הזה?
ככה זה במדינת היהודים.
הבאנו את המזוכיזם, ההלקאה העצמית, והאבסורד לרמה של ספורט לאומי. כך שזה רק הגיוני שבניגוד לכל היגיון ובניגוד לכל העולם - הגופים הירוקים בישראל מתנגדים לכל דבר שהוא ירוק.
 

easylivin

New member


ככה זה במדינת היהודים.
הבאנו את המזוכיזם, ההלקאה העצמית, והאבסורד לרמה של ספורט לאומי. כך שזה רק הגיוני שבניגוד לכל היגיון ובניגוד לכל העולם - הגופים הירוקים בישראל מתנגדים לכל דבר שהוא ירוק.
 

easylivin

New member
לכל הרוחות, השדים והעזאזלים, מה החומרים המסוכנים שיובילו בקו

אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!
דו"ח: תוואי הרכבת לאילת עלול לסכן אלפים באזור דימונה וב"ש
על פי חוות דעת שנכתבה בחברה להגנת הטבע והגיעה לידי גל"צ, עולה כי אם לא ייעשה שינוי בתוואי הרכבת המתוכנן לאילת, תושבים רבים בדימונה ובבאר שבע יעמדו בפני סכנת חיים.
מחר, כשיסתיים הדיון בוועדה המחוזית לתכנון דרום, יוחלט האם תועבר להפקדה התוכנית להקמת הרכבת לאילת, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע מצב כזה. המשרד להגנת הסביבה טוען כי תסקיר ההשפעות על הסביבה שהגישה חברת נתיבי ישראל על המיזם לא כולל השפעות של נשיאת חומרים מסוכנים ברכבת, והתסקיר הנוסף שהם דורשים יצריך מחקר של חצי שנה עד שנה.

הדבר יעכב מאוד את התוכנית כולה, אבל אם תשאלו את מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, מדובר במידע חיוני. "אני לא מצליח להבין למה הרכבת מסרבת לעשות תסקיר השפעה על הסביבה שיראה בדיוק מה הסכנה לתושבי העיר בהובלת חומרים מסוכנים ברכבת", אמר לפלר.

המשרד עומד לקבל חיזוק לעמדתו, בדמות דו"ח שהכינה מיכל בר-טוב, יועצת סביבה, עבור החברה להגנת הטבע. על פי הניתוח שלה, במקרה של כשל במיכלי האחסון של חומרים מסוכנים ברכבת או נפילת קרון, יהיו האנשים הנמצאים ברדיוס של קילומטר מהמסילה בסכנת חיים ממשית, אם ימצאו בו מעל לשעה. סכנה בריאותית "חמורה", תגרם גם למי שיהיה ברדיוס של שישה קילומטרים. ב

בר-טוב הסבירה שהממצאים האלה רלוונטים במיוחד, שכן יש לא מעט יישובים במרחק כזה מהמסילה. לדבריה, "כיום התוואי עובר במרכזי אוכלוסיה. בבאר-שבע, הוא עובר סמוך מאוד לשכונות מגורים, סמוך מאוד לאוניברסיטת בן-גוריון ולבית חולים סורוקה. גם בדימונה הוא עובר בסמוך מאוד לשכונות מגורים ולשוק העירוני - כך שהרבה מאוד אנשים יכולים להמצא בטווח סיכון".

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.
לינק לכתבה
----------------------------------------------------------------------------
הירוקים טוענים שהתוואי העתידי של הרכבת לאילת יסכן את בריאות תושבי באר שבע. רק שהירוקים האדיוטים הללו שחכו (או לא רצו להזכיר) שהתוואי הזה כבר פעיל 60 שנה! גם בדימונה היו רכבות לפני 60 שנה! והם שחכו שרכבות עם חומרים מסוכנים עוברות בבאר שבע שנים רבות, אז אם הם חושבים שהם צודקים שיפעלו היום כדי לבטל את קו באר שבע-תל אביב שכבר היום עובר בתוואי הזה!

פשוט חבורה של אנשים שקרנים ובזויים מה הקשר בין רכבות נוסעים מאילת לבין רכבות עם חומרים מסוכנים? ואם אכן יסעו רכבות עם חומרים מסוכנים מאילת אז במה שונה המצב כיום שרכבות עם חומרים מסוכנים יוצאות כל לילה מרמת חובב ונוסעות בתוואי הזה?
לכל הרוחות, השדים והעזאזלים, מה החומרים המסוכנים שיובילו בקו
לאילת, ושלא מובילים אותם כבר מזה עשרות שנים על המסילה הקיימת בנגב ועל כביש הערבה הקיים?!

ומי מתנדב לנסות ולהסביר ל[צונזר] האלה, שהתהפכות משאית עם חומרים מסוכנים עלולה להיות מסוכנת לא פחות, ואולי יותר מהתהפכות רכבת, שהיא בטוחה ועמידה יותר באופן אינהרנטי?!
כי אני כבר ניסיתי, במהלך קמפיין אנטי-סביבתי אחר שהם או דומיהם ניהלו בעבר, וגיליתי שדיברתי לקירות (ליתר דיוק, למגיבים בתשלום ו"בוטים" בהשכרה שהציפו את התגובות לכל הכתבות, שחלקן גם כן היו "מטעם" בלי בושה).
 
בעד ונגד הרכבת לאילת....

אני קורא לבטל את קו באר שבע-תל אביב היום!
דו"ח: תוואי הרכבת לאילת עלול לסכן אלפים באזור דימונה וב"ש
על פי חוות דעת שנכתבה בחברה להגנת הטבע והגיעה לידי גל"צ, עולה כי אם לא ייעשה שינוי בתוואי הרכבת המתוכנן לאילת, תושבים רבים בדימונה ובבאר שבע יעמדו בפני סכנת חיים.
מחר, כשיסתיים הדיון בוועדה המחוזית לתכנון דרום, יוחלט האם תועבר להפקדה התוכנית להקמת הרכבת לאילת, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע מצב כזה. המשרד להגנת הסביבה טוען כי תסקיר ההשפעות על הסביבה שהגישה חברת נתיבי ישראל על המיזם לא כולל השפעות של נשיאת חומרים מסוכנים ברכבת, והתסקיר הנוסף שהם דורשים יצריך מחקר של חצי שנה עד שנה.

הדבר יעכב מאוד את התוכנית כולה, אבל אם תשאלו את מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, מדובר במידע חיוני. "אני לא מצליח להבין למה הרכבת מסרבת לעשות תסקיר השפעה על הסביבה שיראה בדיוק מה הסכנה לתושבי העיר בהובלת חומרים מסוכנים ברכבת", אמר לפלר.

המשרד עומד לקבל חיזוק לעמדתו, בדמות דו"ח שהכינה מיכל בר-טוב, יועצת סביבה, עבור החברה להגנת הטבע. על פי הניתוח שלה, במקרה של כשל במיכלי האחסון של חומרים מסוכנים ברכבת או נפילת קרון, יהיו האנשים הנמצאים ברדיוס של קילומטר מהמסילה בסכנת חיים ממשית, אם ימצאו בו מעל לשעה. סכנה בריאותית "חמורה", תגרם גם למי שיהיה ברדיוס של שישה קילומטרים. ב

בר-טוב הסבירה שהממצאים האלה רלוונטים במיוחד, שכן יש לא מעט יישובים במרחק כזה מהמסילה. לדבריה, "כיום התוואי עובר במרכזי אוכלוסיה. בבאר-שבע, הוא עובר סמוך מאוד לשכונות מגורים, סמוך מאוד לאוניברסיטת בן-גוריון ולבית חולים סורוקה. גם בדימונה הוא עובר בסמוך מאוד לשכונות מגורים ולשוק העירוני - כך שהרבה מאוד אנשים יכולים להמצא בטווח סיכון".

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.
לינק לכתבה
----------------------------------------------------------------------------
הירוקים טוענים שהתוואי העתידי של הרכבת לאילת יסכן את בריאות תושבי באר שבע. רק שהירוקים האדיוטים הללו שחכו (או לא רצו להזכיר) שהתוואי הזה כבר פעיל 60 שנה! גם בדימונה היו רכבות לפני 60 שנה! והם שחכו שרכבות עם חומרים מסוכנים עוברות בבאר שבע שנים רבות, אז אם הם חושבים שהם צודקים שיפעלו היום כדי לבטל את קו באר שבע-תל אביב שכבר היום עובר בתוואי הזה!

פשוט חבורה של אנשים שקרנים ובזויים מה הקשר בין רכבות נוסעים מאילת לבין רכבות עם חומרים מסוכנים? ואם אכן יסעו רכבות עם חומרים מסוכנים מאילת אז במה שונה המצב כיום שרכבות עם חומרים מסוכנים יוצאות כל לילה מרמת חובב ונוסעות בתוואי הזה?
בעד ונגד הרכבת לאילת....
אם כבר צטטתה ידיעה שהופיע היום בתקשורת, נראה לי נחמד לצטט אחת אחרת שהופיעה בעתון מקצועי צרפתי ב 11 לנובמבר 1992:.La France a ?t? pressentie pour construire une line de chemin de fer, entre Tel Aviv et EilatUn protocole d'accord a ?t? sign? par le secr?taire g?n?ral du Quai d'Orsay Serge Boidevaix et celui du ministre isra?lien des Affaires ?trang?res, Yossef Hadass. ״במילים קצרות״: נחתם לפני 22 שנה הסכם להתחיל לבנות את הקו שעליו מתווכחים עדיין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה