אני צריכה עידוד/ים...

אבישג78

New member
אני צריכה עידוד/ים...

קיבלנו ביום חמישי האחרון את ההזמנות וגילינו שעשו לנו טעות בהזמנה... ולאחר ויכוחים וצעקות ובכי (עושה רושם שכמעט בכל אחד מהתהליכים שאני עוברת עד לחתונה אני עוברת שלב של בכי ועצבים - מה יהיה?!?) החלטנו שאין עם מי לדבר ואין מה לעשות אלא להיפרד מהכסף שכבר שילמנו ולחפש מקום אחר בקדחנות אני כל כך מותשת ...
 

לימידדי

New member
קבלי ../images/Emo24.gif

אני מבינה אותך זה באמת מעצבן אנחנו גילינו אחרי החתונה שהצלם סטילס לקח לנו הרבה מעבר למה שצריך וגם היו צעקות וכלום לא עזר וחלק מהתמונות שהיו חשובות לי בכלל לא פותחו בכל מקרה אני מציעה לך לעשות את ההזמנות לבד אנחנו עשינו אותן לבד (אמא של בעלי עיצבה לנו אותם בפוטושופ) את יכולה לסרוק את ההזמנה עם הטעות ולתקן בתוכנת פוטושופ או משהו דומה (כאן בפורום יש לא מעט בנות שמבינות בזה) ולהדפיס לבד בבית ...
 

אוגוסט14

New member
ממש חבל לשמוע!!!!../images/Emo46.gif

לא שאני בעד לזרוק אנרגיות במקומות שזה לא יועיל, אבל גם אין שום הצדק לכך ששילמתם על שירות ולא קיבלתם אותו או שאינכם מרוצים ממנו. בהנחה שהטעות היא של בית הדפוס (ולא בעקבות טעות שלכם), הייתי מציעה לכם כן לעמוד על שלכם, בלי בכי, בלי חולשה, אלא בשיחה נינוחה עם מנהל/בעל המקום, בצירוף הסבר (ולא איום!!!) לגבי ההשלכות של לקוח לא מרוצה, במיוחד בשוק כזה שבעלי מקצוע טובים עוברים מפה לאוזן. אולי תצליחו להגיע לאיזשהו עמק שווה
 

אבישג78

New member
חזרתי... עם הזמנות חדשות באמתחתי

כל היום בעבודה לא הייתי מרוכזת ועשיתי מיליון ואחת שיחות לכל בתי הדפוס במדינה הזו.. והמקום הראשון שהשרה בי רוגע וביטחון כבר מהשיחה טסתי לשם. מנסה למחוק מהזכרון את ההזמנה הארורה "ההיא".
 

meytalli

New member
אם זה מעודד אותך

אנחנו גילינו טעות בהזמנות שלנו, רשמנו בטעות מספר טלפון לא נכון...
 
למעלה