אני צריכה עזרה דחוף בבקשה

אלינור*

New member
אני צריכה עזרה דחוף בבקשה

ואני נורא נורא מוטרדת, תמיד חשבתי שמזל האופק של חבר שלי הוא תאומים כי זה נורא מתאים לו וההורסקופ של תאומים בשילוב עם ההורסקופ שלו (מזל שור) יוצא הרבה פעמים נכון אתמול גיליתי ששעת הלידה שלו היא מתישהוא בין 2:40 ל2:50 לפנות בוקר ב11/5/1981 ולפי תוכנת פולאריס יוצא שהאופק שלו משהו כמו 10 ל15 בדגים או משהו כזה כשהשמש שלו 20 בשור זה ממש לא מסתדר לי כי בכלל לא מתאים לו דגים אני לא מצליחה לקשר בינו לבין אופי המזל. אגב אני יודעת שהכוכבים המשפיעים על תחום האהבה והזוגיות הם מאדים וונוס ושניהם אצלו במזל שור. אני והוא פרודים אבל יש בהחלט אפשרות שנחזור שזה הדבר שאני מתפללת שיקרה והלכתי וקראתי תחזיות שנתיות של דגים שממש הלחיצו אותי כי כל הזמן מדובר אצלם על משברים ופרידות שחרורים וניתוקים במערכות יחסים וזה נורא מלחיץ אותי וזה לעומת התחזיות של שור ותאומים שיותר מתאימים למה שקורה ביננו כרגע... 1.הייתי רוצה לדעת איזו וכמה השפעה ואיזו משמעות יש למזל דגים כאופק לגביו ומבחינת השפעה על מערכות יחסים וזוגיות ( ושלנו בפרט אני נולדתי ב26.7.1983 ב5:55) זה מאוד לא מסתדר לי האופק שלו וזה מאוד מטריד אותי שיש לזה השפעה עליו ועלינו לגבי העתיד של מערכת היחסים 2. הייתי רוצה לדעת איזו השפעה יש לאופק הזה עליו ואייך בכלל בא אצלו באופן ספציפי לידי ביטוי מזל דגים במעלות המצויינות כאופק? אודה לך מאוד אם תענו לי בפירוט מלא זה מאוד חשוב לי אני. אני מאמינה שתענו לי כמה שתוכלו בעיקר יאיר...אבל במידה ולא תוכלו לענות מלא תוכלו להפנות אותי בבקשה לאסטרולוגים מקצועיים טובים לייעוץ אישי?
 

אלינור*

New member
אגב אם יש משמעות לשעון קיץ/ חורף

אז אני לא יודעת אם ה11/5 זה כבר שעון קיץ....אם מישהו יודע בערך מתי מחיליפם אני אשמח לדעת כי זה עשוי לשנות את כל התמונה ואז מזל האופק הוא טלה
 
אלינור יקירתי

מפת הלידה לא מושפעת באופן כל כך דרמטי רק מנתון אחד. לא כל דבר קשור באופן הדוק כל כך לאסטרולוגיה, ואם האופק הוא כזה או אחר הוא לא בהכרח הסיבה שהוא סיים או רוצה להמשיך את הקשר ביניכם. לאדם יש גם רצון חופשי, יו נואו, והוא מתבטא בעיקר במערכות יחסים: על כן אי אפשר לומר לך בודאות, יהיה אופקו אשר יהיה, אם אכן תחזרו, תפרדו לנצח, תשארו ידידים, או תדברו רק בטלפון: אלה הבחירות של שניכם, ושום אסטרולוג מקצועי לא יוכל לומר לך מעבר לכך. חד משמעי. אז, במקום להטריד את עצמך במקומות שאין לך שליטה עליהם, נסי להשקיע במה שקורה ביניכם, מבלי לחפש בכוח דרכים שיגידו לך את מה שאת רוצה לשמוע, כי התשובה, נמצאת אך ורק אצל שניכם.
 
למעלה