אני צריכה עזרה אם spywear מסוים

GeJuFan

New member
אני צריכה עזרה אם spywear מסוים

אחותי המפגרת הורידה אתמול בלילה את kazza למרות שהזהרתי אותה שלא תוריד שהתוכנות שנילוות אליה יכולות לגרום נזק במחשב, אז היא כן הורידה ועכשיו אני לאחר שמחקתי את הקאזזא העברתי את ה-spybot שיסרוק את המחשב עדיין נשארה לי תוכנה שה-spybot זיהה והוריד אבל משום מה כשאני לוחצת עם המקש הימני על שורת המשימות היא עדיין מופיעה שם לתוכנה קוראים: my search bar ואין לי מושג מה לעשות. אם מישהו יוכל לתת לי עצה טובה או דרך להעיף את התוכנה הנודניקית הזאת מהמחשב שלי אני אודה לו מאוד. ד"א בפעם האחרונה שהייתה לי תוכנה דומה לזאת לא הייתה לי ברירה אלא למחוק את כל מה שעל המחשב ולהתקין מחדש את וינדוס ושאר התוכנות שהיו לי, אנא מכם עיזרו אני ממש לא רוצה לעשות rebot למחשב(ד"א ה-rebot הקודם נעשה רק לפני פחות מחצי שנה, ומאז המחשב פעל מעולה(לא נתקע, ולא מסך כחול בגלל כשל מערכת) כי במקום קאזזא הורדתי אימול לא הורדתי את ה-hotbar כלומר שמתי לב טוב טוב על כל דבר שהורדתי למחשב. אנא עיזרו לי.
 

n u t

New member
את my search bar...

בד"כ אפשר להוריד מהוספה/הסרה של תוכניות...
 
למעלה