אני צריכה כמה הבהרות
"מקדונלד'ס" - תאגיד שמשתלט על חלקת אדמה פנויה ובנוסף מנצל ילדים ממקומות שונים בעולם ? (או שהחלק על הילדים קשור ל"נייק"?) "נייק" - תאגיד שמנצל ילדים ? קבלו באסה - נסעתי לטיול , והבית ספר המטומטם שלי החליט לנסוע ב"כביש 6" והמדריך התחיל להלל את הכביש ולהגיד שהוא "מאחד ישראל" ועוד כלמיני שטויות , וכשהוא אמר שהנסיעה עולה להם רק 5 ש"ח , אמרתי לו שזה עוד כסף לטרקטור שימשיך להרוס עוד ועוד חלקות טבע , דבר שהוא הסכים איתי ואמר שזה חבל מאוד שהם ממשיכים לבנות בכיוון רמות מנשה (או משהו בסגנון), כאילו , WTF ?! . הטיפשות בכל העניין היא שהמדריך טוען שהוא קשר את עצמו לעצים והיה מאוד נגד העניין , אני ממש לא מבינה , איך בנאדם יכול לבגוד לעצמו ככה באידיאולוגיה?
"מקדונלד'ס" - תאגיד שמשתלט על חלקת אדמה פנויה ובנוסף מנצל ילדים ממקומות שונים בעולם ? (או שהחלק על הילדים קשור ל"נייק"?) "נייק" - תאגיד שמנצל ילדים ? קבלו באסה - נסעתי לטיול , והבית ספר המטומטם שלי החליט לנסוע ב"כביש 6" והמדריך התחיל להלל את הכביש ולהגיד שהוא "מאחד ישראל" ועוד כלמיני שטויות , וכשהוא אמר שהנסיעה עולה להם רק 5 ש"ח , אמרתי לו שזה עוד כסף לטרקטור שימשיך להרוס עוד ועוד חלקות טבע , דבר שהוא הסכים איתי ואמר שזה חבל מאוד שהם ממשיכים לבנות בכיוון רמות מנשה (או משהו בסגנון), כאילו , WTF ?! . הטיפשות בכל העניין היא שהמדריך טוען שהוא קשר את עצמו לעצים והיה מאוד נגד העניין , אני ממש לא מבינה , איך בנאדם יכול לבגוד לעצמו ככה באידיאולוגיה?