אני צריכה כמה הבהרות

daryali

New member
אני צריכה כמה הבהרות

"מקדונלד'ס" - תאגיד שמשתלט על חלקת אדמה פנויה ובנוסף מנצל ילדים ממקומות שונים בעולם ? (או שהחלק על הילדים קשור ל"נייק"?) "נייק" - תאגיד שמנצל ילדים ? קבלו באסה - נסעתי לטיול , והבית ספר המטומטם שלי החליט לנסוע ב"כביש 6" והמדריך התחיל להלל את הכביש ולהגיד שהוא "מאחד ישראל" ועוד כלמיני שטויות , וכשהוא אמר שהנסיעה עולה להם רק 5 ש"ח , אמרתי לו שזה עוד כסף לטרקטור שימשיך להרוס עוד ועוד חלקות טבע , דבר שהוא הסכים איתי ואמר שזה חבל מאוד שהם ממשיכים לבנות בכיוון רמות מנשה (או משהו בסגנון), כאילו , WTF ?! . הטיפשות בכל העניין היא שהמדריך טוען שהוא קשר את עצמו לעצים והיה מאוד נגד העניין , אני ממש לא מבינה , איך בנאדם יכול לבגוד לעצמו ככה באידיאולוגיה?
 

high en dry

New member
גם אצלנו זה קרה

בלי הודעה מוקדמת מצאנו את עצמנו בדרך לטיולשנתי נוסעים את כל כביש 6 כמובן שהתפתח ויכוח קצר אבל כבר לא היה הרבה מה לעשות המדריך התחיל לדבר על זה שלא הכל שחור ולבן ולהטיל ספק במקורות המידע שלי,עד שהבנתי שמקורות המידע שלו היו עובדים בחברת "דרך ארץ"...
 

daryali

New member
זה ממש מעצבן שככה

בלי התראה הם פשוט אומרים "עלינו על "כביש 6" 'מאחד ישראל'" והוא עוד מתווכח איתי , "לא , את צריכה להבין איזה כביש טוב זה וכמה הוא עזר בלע בלע בלע" , באמת?! ומה עם כל היערות והפרדסים והאדמות שהכביש המסריח הזה החריב ?! אבל אם אפשר ... אני באמת מחפשת הבהרות לגבי "נייק" ו-"מקדונלד'ס"
 
זו שאלה מעניינת אגב...

האם יש להחרים את כביש 6 או לא? כמובן שזו שאלה שרלוונטית רק לחלק מאוד מסוים באוכלוסייה (אלו שיש להם נגישות לתחבורה פרטית, ואלו שיש להם גם כסף לשלם על כביש אגרה) אבל זו עדיין שאלה שווה להעלות. רשיון הכביש הוא כזה שבמידה והוא לא יהיה רווחי מדינת ישראל תדאג להשלים את התשלום ביום שבו הוא יעבור לשליטת המדינה. ככה שבמידת מה - אם לא נשלם עליו עכשיו, כולנו נשלם עליו אחר-כך. מצד שני, אפשר לטעון כי חוסר הצלחה של פרוייקט כביש 6 יגרום למדינה אולי לא לנסות לעשות פרוייקטים דומים שכאלו בעתיד. אם כי ניראה לי שאף אחד לא ייקשר את זה לחרם צרכנים ירוק על הכביש אלא אם מישהו ידאג לנסות לקשר את זה. ואז פעם הבאה שישקלו אולי לעשות רשיון דומה לרכבת תחתית בתל-אביב (סתם כדוגמה) יסתכלו על כביש 6 כדוגמה ולמעשה ירינו לעצמנו ברגל. המון תהיות - והנה לכם דיון. קדימה.
 

pazro

New member
תיקון תעות

התשלום על ההפסדים העתדיים (ויש כאלה) הוא 5 שנים מפתיחת הכביש. הכביש יעבור לרשות המדינה (ככל הנראה) בעוד 30 משנה.
 

daryali

New member
עוד לפני השלב של ההחרמה

הם לא צריכים להגיד שהם מתכוונים לנסוע ב"כביש 6" ?! בכל זאת , אנשים יושבים באוטובוס בדרך לטיול , ומבחינתם להיות על הכביש הזה זו בגידה קשה באידיאולוגיה . מילא עצירה במקדונלד'ס שאפשר להתעלם ממנה על ידי אי הגעה ו\או כניסה לשם אבל לנסוע בכביש ? . אז למה לעזאזל אני צריכה לסבול את החרא הזה ולראות איך הם פשוט השחיטו הר עם החציבה הטיפשית הזאת , בשביל כביש ?! ולקטע של ההחרמה - אין מצב שנצליח בחרם הזה , כי יש הרבה מאוד אנשים שמאוד מרוצים מכל העניין הזה של הכביש הזה ומוצא חן בעיניהם שהם "מגיעים ממקום למקום ב-20 , 25 דק' , אין , זה משהו מדהים וזה גם משתלפ לנו .. יאאא" .
 

brotos

New member
זה נאמר בגיחוך מסויים

זוהי פשוט המחשבה של האזרח הישראלי הממוצע...
 

pazro

New member
למעשה הכביש באמת מקצר את הדרך

הבעיה היא שהוא מקצר רק למי שנוסע מדרומית לתלאביב (ואין הכוונה לרשלצ אלה לקריות גת ודרומה) ומגיע צפונית לתל אביב ולהפך(איזור הרצליה וצפונה). לאנשים אלו הכביש באמת מקצר את זמן הנסיע בלפחות 40 דקות (לפעמים יותר), יש לציין כי מתוך סך התנועה בכביש החוף רק כ-20 אחוז היא תנוע של צפון-דרום, ומתוכם אני מאמין שרק כ 6-8 אחוז נוסעים היום בכביש. ולפני שתוקפים אותי בפורום אל תמיכה בכביש אני רוצה לומר כי... גם בתחזית הכי אופטימית שכל ה 20 אחוז יסעו בכביש הוא עדיין לא שווה את מה ששילמנו .
 

daryali

New member
אוקיי , אם אפשר

אני באמת מבקשת , אם מישהו יכול להסביר על "מקדונלד'ס" ו -"נייק"
 

daryali

New member
../images/Emo105.gif

ה ק פ צ ה אנשים , אני באמת מחפשת הסברים על "מקדונלד'ס" "ונייק"
 

daryali

New member
../images/Emo78.gif מקפיצה , בבקשה

אני ממש מחפשת הבהרות לגבי "נייק" ו"מקדונלד'ס"
 
למעלה