אני צריכה את עצתכם

אני צריכה את עצתכם

לאחרונה אני מאוד מדוכאת ובעצבים נוראיים בגלל העבודה שלי. כרגע אין לי משהו אחר. כואב לי שמתייחסים אלינו שם כעבדים ואין לנו זכויות אלא רק חובות. העבודה היא קשה מבחינה נפשית וגופנית. הם מדליקים שם את המיזוג המרכזי פעם על קור נוראי ופעם על חום. הגוף שלי משתגע מזה. גם אני משתגעת מזה. הייתי כבר חולה פעמים מזה בחודשיים האחרונים. אני יודעת שזוהי רק עבודה זמנית עד שאסיים את המבחן האחרון שלי ואמצא עבודה אחרת, כי אצלנו בעיר קשה למצוא עבודה וזה מאוד חבל. אני רוצה למצוא דרכים כן להירגע אחרי 9 שעות עמוסות של עבודה קשה. אני צריכה מכם עצות איך להירגע ומה לעשות, כי נמאס לי להרגיש ככה. אני פוחדת להתפרק.
 
לפיה...

קודם כל RELAX. אני יודע, קל להגיד קשה לבצע.. אבל בכ"ז זה אפשרי! לפני שתתפרקי אני מציע לך לשנן כל הזמן שזו עבודה זמנית. זה כבר מוריד חלק ניכר מהלחץ. שנית, תשדרי אסרטיביות ואל תתני לאף בוס להתייחס אליך שלא כראוי. אני לא מתכוון שתתחילי לצעוק עליהם שם אלא פשוט תסבירי באופן להם באופן ברור שאין לך כוונה להיות שק החבטות של התיסכולים שלהם. בקשר לקור - קחי מעיל נוח שניתן לפשוט אותו מתי שחם. ואם את ממש מרגישה שאת מתפרקת - פשוט תעזבי. אין דבר חשוב יותר מהבריאות הנפשית והפיסית שלך.. מקווה שעזרתי אפילו בקצת... סופ"ש נפלא
ירון
 
תודה על התגובה

חשבתי על זה הרבה ונראה לי שביום ראשון אני מתכננת להתפטר. גיליתי שאני לא מסוגלת לשלב בעבודה זו גם את הלימודים למבחן שלי, במיוחד שהם שיבצו אותי לשבוע לעבוד 6 ימים. אני מקווה שאצליח למרות השיכנועים שלהם להתפטר, לשלם את הקנס ולהתרכז בלימודים שלי ולהצליח ואז למצוא עבודה בתחום שלי.
 

playtrip

New member
את פיה!

תצרחי כמו פיה! למה יש לך את הכינוי הזה! הם חונקים אותך ומתעללים בך! תצרחי!!! חזק!!! את הרי טוענת שאת פיה!!! ווווווואאאאאאאאאאאאאההההההההההההווווווווווווווווויאיאייאיאיאיאייאיאיאיאיאייאייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההה!!!!
 
למעלה