אני צריך תוכנות גרפיקה לתמונות ..

Sham 69

New member
אני צריך תוכנות גרפיקה לתמונות ..

כל מיני חרא כזה בשביל אתרים, כמו עיצוב כותרות ודברים כאלה .. .. אתם יודעים מאיפה אפשר להוריד?
 

doron321

New member
איך אתה מצפה שמי שעובד עם תוכנות

כאלו יענה אחרי שקראת להם חרא???
 
ברוך הבא

בבקשה המנע מכתיבת קללות ומילים בוטות, יש אנשים שזה מפריע להם. תוכנות גרפיות יש לרוב, אבל הן לא יספקו לך פתרון לעיצוב אתר בעצמן. הידע והיכולת הם אלו שמנצלים את הכלים של התוכנה לעשיית גרפיקה אפקטיבית ונכונה. אני מניח שפיינטשופ פרו תהיה ההמלצה הטובה ביותר עבור מתחיל בתחום בניית האתרים.
 

שמיימית

New member
סליחה על ההתפרצות ...

השינוי בסדר? אהה ומצרפת תמונה לארוחת צהריים (-;
 

שמיימית

New member
ככה תראה ארוחת הצהריים שלי... כל

יום מנה אחרת (-: תמונות שלי מפורסמות במחשב שלי (-; גם אתה קצת דומה למישהו מוכר (-;
 

oren*

New member
בדקת אם יש לה תעודת כשרות?

אם הבשר שלה עבר בדיקה וטרינרית? אחרי כל מה שהיה עם זוגלובק, איזה חוסר אחריות מצידך. אני אזמין לכאן אנשים מהמשרד לאיכות הסביבה - שיסגרו את הפורום הזה, זוועה ;-)
 

שמיימית

New member
אתם הורגים אותי מצחוק (-: אין כמוכם

מממ בהתחלה שמתי פסטה אבל התלוננו על גודל המנה אז מצאתי מנה אחרת מה אני יעשה... ממממ נו תזמין מישהו שיבדוק את הכשרות של זה .. הבטן צועקת הצילוווו
 

oren*

New member
בסניף של עתיד מחשבים במזבלת

חיריה, ראיתי שם שני דיסקים שבורים עם גירסא 3 של פוטושופ. בתור מעצב אני בהחלט מרגיש לפעמים שאני משחק בקקי, אבל בוא לא נגזים - זה פורום מקצועי זה לא גן ילדים.
 
למעלה