אני צריך עזרה!

resputin

New member
אני צריך עזרה! ../images/Emo53.gif

יש לי חבר שיש לו בעיה קטנה, אם תוכלו לעזור לי ולו בכך שתתנו לי מידע על כישוף או ספר שיעזור לי כדי לתת לו ביטחון עצמי, לא מופרז, אלא במעלה נורמלית. את התגובות תוכלו לשלוח לי הנה או ל: [email protected] 10x!
 

Justin Angel

New member
ייתכן

שאני אולי טיפה עייף וזה הסיבה שאני לא מצליח להבין את הקשר בין כישו לבטחון עצמי. כשף שמשפיע על הרגשות שלך ופועל בצורה נכונה בלי השפעות לוואי מיותרות הוא מאוד מאוד מתקדם ודורש לפחות שנה של אימון בכישוף. אבל אם כל מה שהוא צריך זה בטחו עצמי אני חושב שפשוט יקרא את המקשוף (כן כן אני יודע) שהוא ייצא ואני אתןם לו עוד מדיטציה בשבילו כאן בפורום. *עותק מההודעה הזאת לא נשלחה לאי מייל שלך*
 

nepthys

New member
פולחן אישי

אתה יכול פשוט לעשות משהו בסגנון של כישוף פגאני, שבעצם יהיה סתם פולחן אישי כדי להגביר בעצמך רגשות מסויימים.. אם תעשה את זה במשך כמה זמן ותתמיד, זה אולי יעבוד.. אצלי זה עובד, בכל מקרה, למרות שאף פעם לא עשיתי פולחן למטרה הספציפית הזו. כלומר, האלמנטים של כישוף פגאני בנויים לפי אסוציאציות של האדם כלפיהם, ולכן הם מצויינים גם כעזר בשביל מדיטציה למטרה מסויימת... בלי שום מאגיה סביבם.. אני מקווה שאני מבהירה את עצמי כראוי... כלומר, רוזמרין בכישוף משמש לזיכרון וליכולות מנטליות גבוהות יותר, וכן גם בארומתרפיה, שהיא בעצם ריפוי (שאינו קשור לרוחניות כלל וכלל) דרך השפעת ריחות על האדם. עוד דוגמא, לוונדר משמש בכישוף להרגעת אנשים לחוצים, וכן גם ברפואה, מכיוון שבלוונדר יש חומרים שמרגיעים פיזית (ובמון תרופות טבעיות להורדת לחץ מורכבות גם ממנו). כלומר, בני האדם נותנים משמעות לצמחים אלו עקב הריח שלהם שמזכיר להם משהו, התכונות הרפואיות, הצורה שלהם (נניח, אמנון ותמר) וכו´. ולכן, זה יכול להיות מצויין להשתמש בהם למדיטציה למטרה מסויימת, שוב, בלי שום קשר למאגיה. אז תבנה פולחן אישי עם הדברים הכי אהובים עלייך, תעשה מדיטציה, ותחשוב על התכונות הכי טובות בך, מתי אתה היית כמו שתמיד רצית להיות, או איך זה יהיה... בלה, בלה, בלה. אתה יכול גם לרשום את זה ולשמור, או לקבור, או לשרוף, וכו´... ויכול להיות שזה יעזור לך הרבה יותר מפולחן מאגי (או דתי, בשביל אותו אופן). באמת, אני מתפלאת ששום פגאנים לא קפצו כאן ואמרו שאסור לו לעשות את זה כל עוד הוא לא פגאני. בפורומים אמריקאיים תמיד יש איזה אחד כזה...
 

Justin Angel

New member
תגובתי

בתור התחלה חן חן על ההסבר היפה. נקודה שנייה , הוא לא פאגאן ולכן פולחן אלמנטים של פאגאנים נראים יחסית מיותר כאן. נקודה שלישית , הוא ביקש את זה לחבר שלו ולא לעצמו וכפי שידוע אסור לעשות עבודת מג´יק על מישהו שלא מסכים לכך. וגם אם הוא מסכים יש יכויים יותר טובים להצלחה הן בעוצמה והן אם זה בכלל יקרה , אם אותו איש יעשה לעצמו.
 

nepthys

New member
לא בדיוק מיותר

מכיוון שכאן זה סה"כ בסגנון פגאני, זהו בעצם שום פולחן אלא סתם סוג של מדיטציה (שאת ההשראה לדרך שלה קיבלתי מפולחנים פגאנים). פשוט התכוונתי לזה שהוא ביקש לעשות כישוף, וברוב המקומות ברגע שאדם לא פגאני רוצה ללמוד כישוף ולהשאיר את הדת שלו, אלפיים אנשים קופצים ואומרים לו שזה אסור. לדעתי זה בולשיט. דבר שני, פשוט פניתי אליו, בכללית מן הסתם הוא יעביר את השיטה לחבר שלו, מכיוון שהחבר שלו הוא זה שביקש.
 

Justin Angel

New member
טוב

אז הנה האמת לשמה: אני פשוט לא שמח מזה שאת מסבירה למישהו שלמיטב ידיעתי ולידיעתך אין לו מושג קלוש במג´י´ איך לבצע מג´יק שנחשב למג´יק ברמה יחסית גבוהה. הוא כנראה לא יודע את הבסיס אבל את מגישה לו ישר את האמצע? זה לא רק מיותר , זה חוסר אחריות לשמו מצידך.
 

nepthys

New member
אבל

אני פשוט הסברתי לו דרך למדיטציה. זה הכל. העובדה שהיא מושפעת מזה לא קשורה, כל עוד מבחינתו ומבחינתי זה מדיטציה.
 

Justin Angel

New member
מה את יודעת...

את צודקת... לא קראתי את ההודעה שלך נכון. *מלטף את נפטי שנית*
 

nepthys

New member
אה, ואגב..

אני חושבת שאדם יכול לעסוק בכישוף בשיתוף אנרגיות הטבע גם כשהוא לא פגאני, כל עוד לא מעורב בזה שום אל אלא פשוט אנרגיית היקום. לפחות כל עוד הוא אתאיסט (שמאמין לא באל של ממש אלא באנרגיה, למרות שבמונחים נאו-פגאנים לפעמים יש הקבלה לא רעה בינהם). ולגבי אנשים מדתות שאוסרות על כישוף (נצרות, יהדות), אני חושבת שאולי גם להם מותר, כל עוד הם רפורמים בעלי דרך משלהם לפרש את דתם. אבל בזה אני פתוחה להצעות, כי בקשר לצד הזה עוד לא הגעתי להסכמה עם עצמי. מה דעתך?..
 

Justin Angel

New member
אממ....

עבודה עם אנרגיה לשמה בכל דרך זה כבר לא כישוף. אנשים מדתות שלא מבססות בתוכם ניתוב אנרגיה בסיסי לרוב לא יגיעו לשום תחום במג´יק.
 

nepthys

New member
אתה מוכן פעם אחת ואחרונה

לתת תרגום נורמלי להבדלים בין המילים שלך, כדי שזה יפסיק לבלבל אותי? :(
 

Hermione

New member
גם לי יש בעיה דומה...

חברה שלי רואה את המונח "מאגיה" באופן נורא מופשט, משהו בסגנון הוקוס פוקוס ואני עפה באוויר, ולאחרונה היא ביקשה ממני לעשות בשבילה "כישוף להגברת הביטחון העצמי". את אישורה, כמובן, יש לי. אז אמרתי לה שאני אנסה לראות מה אני יכולה לעשות, וחשבתי לתת לה אבן כלשהי שתגביר לה את תחושת הביטחון העצמי. הבעיה היא, שהיא רוצה להיות נוחכת בזמן שאני עושה את ה"כישוף" הזה. ואני יודעת שכל ה"לחשים" האלה הם שטויות שמישהו הפליץ, ואני ממש לא סומכת על זה. חוצמזה, אני עוד לא מתעסקת במאגיה ממשית, כי אני עדין לומדת על זה. אז חשבתי לסגור מעגל וללחוש כמה מילים כדי שהיא תחשוב שזה איזה "כישוף", והידיעה שיש לה איזה מחזק כביכול, תגביר את הביטחון העצמי שלה באופן טבעי. אבל אולי יש לכם רעיון יותר טוב?
 

Justin Angel

New member
אממ...

תגידי לה שהדת שלך אוסרת את זה אלייך. זה מה שאני עשיתי שביקשו מאיתנו לצאת לטיולים בתיכון :)
 
למעלה