מפה???? לא חראם עליך??? אתה תופעת טבע!!!! טוב שבאת!!! הבן אדם ביקש יפה...למה לעשות לו דווקא? ושתבין...אני באמת לא רוצה שיחסמו אותך...אבל למה סתם לצאת בהצהרות ולקבוע עובדות אם זה ממש אבל ממש לא בטוח?! אם אתה רוצה לענות לאנשים ששואלים פה ...פשוט תרשום 2 מילים קטנות בתחילת כל משפט: "אני חושב ש..."! קשה? לא!
לי המצב כרגע, המגמה של המודלים- כן. אבל זה עדיין לא ברור משום שהטווח הוא לעוד 6-7 ימים, וכפי שאתה בטח יודע המודלים עדיין קצת מזגזגים כך שאי אפשר לדעת אם ירד שלג מ 1000 מטר או 200.... מקווה שהבהרתי את העניין.