|אני צריך הבהרה-יהיה שלג או לא יהיה

drums123

New member
טחחח כמוך לא ראיתי-הוא ביקש יפה....

למה ענית לו חחחחחחחח
 
רוננין הלוואי שתכנס לכלוב של אריות

ולא תצא משם לעולם!!!!!!!תחסמו אותו לעזעזל.הוא יותר גרוע מעלוקה.בועז בבקשה תיקח אותו מאיתנו,תשמיד את השם רוננין.
 

drums123

New member
אתה יודע כמה שמות של האיש מאחורי

המסך ההוא נחסמו????
 

barnea1

New member
הוא משתמש בשמות:

רוננין/מאיר/חגית/אילן ועוד בפורום השונים,ולא פלא שחסמו אותו משם!
 

yoavin

New member
במחשבה שניה...איך אפשר להעיף אותך

מפה???? לא חראם עליך??? אתה תופעת טבע!!!! טוב שבאת!!! הבן אדם ביקש יפה...למה לעשות לו דווקא? ושתבין...אני באמת לא רוצה שיחסמו אותך...אבל למה סתם לצאת בהצהרות ולקבוע עובדות אם זה ממש אבל ממש לא בטוח?! אם אתה רוצה לענות לאנשים ששואלים פה ...פשוט תרשום 2 מילים קטנות בתחילת כל משפט: "אני חושב ש..."! קשה? לא!
 

drums123

New member
תשובה:

לי המצב כרגע, המגמה של המודלים- כן. אבל זה עדיין לא ברור משום שהטווח הוא לעוד 6-7 ימים, וכפי שאתה בטח יודע המודלים עדיין קצת מזגזגים כך שאי אפשר לדעת אם ירד שלג מ 1000 מטר או 200.... מקווה שהבהרתי את העניין.
 
למעלה