אני צריך את דעתכם

orion rules

New member
אני צריך את דעתכם

מה אתם אומרים על עורות אבוני של רמו? איזה סאונד יש להם? למי היה פה את הסנר עם העור השחור של ימהה שהוא צילם אותו קרוע?
 

Mother Man

New member
המ חד גוניים העורות האלה.

כלומר מוגבלים מבחינת סגנון. הפינסטרייפ הלבנים לדעתי הכי שווים רב גוניים. לי היה את האבוני לסנר. אהבתי ת´סאונד שלו אבל חבל שפוצצתי אותו..
 

orion rules

New member
אז יש לי שאלה אלייך

לאיזה סגנון בעיקר? הבנתי שהם עבים יחסית.... לי יש LEGACY LA של רמו ואני ממש מרוצה ממנו אפשר לנגן איתו הכל אבל האבוני מושך אותי לנסות אותו.
 

Mother Man

New member
הם יותר מתאימים לרוק ומטאל

וגם בשביל שואו כי הם שחורים... בכל מקרה למה זה מושך אותך כי הם שחורים? טוב אם יש לך כסף.... וד´א מישו שם פה תגובה לאחת ההודעות שלעזור לו בקשר לעורות חברות וכדומה אז אין טעם לשים כמה חברות אז אולי גם אוונס אבל אלה שתי החברות המובילות ואין טעם להשתמש בעורות אחרים כי יש מספיק מבחר והם מספיק טובים Remo, Evans באוונס אני לא הכי שולט מבחינת סוגי עורות, לעומת זאת ברמו כן.
 

Mother Man

New member
אז ככה

יש מכל מיני סוגי עורות של רמו למכל מיני סגנונות... יש את האמבסדור שהם הפופולרים ביותר לסנרים הם הלבנים המחוספסים האלה. ישנם שמשתמשים בהם גם לטמטמים בעיקר בג´אז אך לא חובה. ישנם הפינסטרייפ - יש את הפינסטרייפ השקופים שהם העורות שמן המוכרים לכולם. אלו עורות כפולים כלומר לו שכבת עור אחת כמו באמבסדור אלא שתיים וביניהם שכבה דקה דקה של שמן. ישנם גם פינסטרייפ לבנים שהם מן שילוב של השקופים והאמבסדור זה עור אמבסדור עליון מחוספס ותחתון אותו עור תחתון של פינסטרייפ שקופים וביניהם שמן גם כן. יש גם את האבוני- שהם גם פינסטרייפ אותו דבר כמו השקופים רק בצבע שחור. אך יש להם גם משו בסאונד יותר אפל כזה. הפינטרייפ הכי פופלרים- השקופים הכי הכי - הם מתאימים להכל לכל הסגנונות, כמו כן גם הלבנים הם יותר בנויים לפיוז´ין וכדומה (בלע) השחורים גם יפים בשביל שואו ומתאימים לסגנונות מטאל רוק וכדומה.
 

orion rules

New member
לא יודע...

לא יודע למה זה מושך אותי....תגיד, ויש לו אוברטונים או שהוא יבש?
 

HelloweeN

New member
אוונס

לטמטמים G2,G3 זה עורות שמן מעולים! ונישמעים מעולה! לבס, אני הכי אוהב את EQ2, EQ3 עורות פצצה !! עורות של אקווריאן הם גם עורות םשוט מעולים, אבל אין אותם בארץ.
 
למעלה