אני פותחת רשמית

shirely

New member
אני פותחת רשמית

את פינת העשרשיר (למעשה זה משהו שינוע בין חמשיר לעשרשיר - תלוי במוטיבציה של הכותב) היומי! כל יום מתבקש מישהו אחר בשמחה רבה ועם שיר בלב (שימו לב לדו-משמעות!) לכתוב לנו חמשיר-עשרשיר. בסוף השבוע ייבחר החמשיר-עשרשיר הזוכה. אז יאללה, למה אתם מחכים? הרי ברור שכולכם רצים בהתלהבות פתאומית בלתי מוסברת לנסות ולכתוב חמשירים מבית ביאליק...
 

shirely

New member
אבל בשבילך

אפשר לעשות "יוצא מן הכלל". רק תעדכן קודם, הועדה תשקול.
 

diday

Member
אם כך אז יש לי שניים. הראשון:

עלה והצלח בלימודים, בפורום תחסר ובמיוחד לא תעשה יותר הדים. ובכל זאת אנו אותך מבינים, ושתחזור אלינו לבקר הרבה מקווים. כמה כיף לכתוב לך שיר בחרוזים, אבל גם להתשדל שלא להגזים... כי הרבה חרוזים זה קצת יותר מדי, ואחרי זה בא להקיא, אז מספיק ודי!
 

shirely

New member
עכשיו קשה לי להחליט

סליחה, קשה לועדה להחליט, כמעט שכחתי.... מצד אחד זו גניבה חמורה, שכן זו גניבה ממשורר(ת) מהוללת. מצד שני, זהו אחד החמשירים הטובים ביותר שנכתבו במאה האחרונה (כך היה כתוב לא מזמן במעריב, מצד שני יש שם רק שקרים כך שקשה לי להחליט בנוגע לנכונות הדיווח...) תן לי, לנו, לחשוב ולשקול. * * * * * טוב. הוסכם שהשימוש מותר.
 

diday

Member
והשני:

לדעתי בהחלט יש ממה להזהר כי הדבר הזה אכן, כמו שאמרת, ממכר. אבל אם בחמשיר מדובר אזי שזמנם קצת עבר... אני אומרת שנתחיל בששיר ונראה כמה זה יכול להיות עשיר אבל בעצם אני חייבת לסיים בצורה מסודרת ככה שזה יהיה חייב להשתנות לעשרשיר והפעם בצורה מוגמרת כי לי כבר נמאס אז יאללה חלאס!
 

Sparker

New member
|מבזה את עצמי|

מילקי מצאתי בק"ק ספרד ועכשיו אני מרגיש פחות מבודד אני בכוונה מבזבז את הזמן כמובן בשביל לא ללמוד למבחן אני צריך להגיש עבודה עד מחר וברור שאשאר ער עד מאוחר רצוי לסיים ה"חמשיר" עם הברקה אבל 24 מתחיל ממש עוד דקה הברקה אין לי, אז אם אפשר: אשאיר אותה למישהו יותר מוכשר. (אוי, אני בהחלט צריך להתאמן על זה...) אני זורק כפפה, משהו רוצה לכתוב סיכום שבועי על מאורעות הפורום בצורת חמשיר?
 

shirely

New member
כל הכבוד!!!../images/Emo24.gif

מסתבר שהסתתרו להם כשרונות בפורום!!!
 
למעלה