אני פה במלון ורע רע רע רע

אני פה במלון ורע רע רע רע

אימא שלי משתגעת מכל זה שאני חייבת לאכול לפי התפריט ומשגעת אותי הלכנו פה לסופרמרקט כדי לקנות את המצרכים ובמסעדה של המלון עשיתי להם בלאגן שיראו לי שהם מכינים בלי שמן.. בקיצור היא עכשיו בחדר נחה היא נפלה בדרך למרכול.. גם איחרנו את הטיסה ובזבזנו בשדה התעופה שלוש שעות יותר.. אני רוצה הביתה לככלבה שלי בחיים לא היה לי כ"כ רע בחופשה היא רוצה שנעלה על כל מיני אוניות וכאלה ואין לי חשק לכלום בא לי להיות בבית אני כזה בזבוז אניהורסת לכולם הכל?!! אמא שלי רוצה להנות ואני הורסת לה הכל אני כזאת מגעילה ומטומטמת.. מישהו התחיל איתי והוא הפתיע אותי אני ישבתי פה במחשב והוא בא מאוחרי בהפתעה ושאל אותי "אזמה כ"כ מעניין באינטרנט" ואני נבהלתי ומיזערתי ואז אמרתי לו ראית איזה פורום הייתי? והוא אמר "סליחה זה אישי" ואז הוא ראה כניראה את המילה "הפרעות אכילה" ואמר טוב סליחה בי והלך.. וקלטתי רק אח"כ שהוא ניסה להתחיל איתי והוא נראה כזה חמוד.. בדיוק היום שאלתי את אימא שלי מאיזה גיל היא מרשה לי חבר,והיא אמרה שזה בסדר כבר עכשיו אני מספיק בוגרת ואחראית, זה שימח אותי... אני חייבת לשלוח לה פרחים או משהו לעשות לה טוב... אני מרגישה כ"כ רע ובא לי להתחיל איתו!!! אני כזאת שמנה ומגעילה הכל פה רע אני כל היום דבוקה לתפריט הדפוק שלי ומתלוננת לאימא שלי... אני הבת הכי גרוע שאפשר אחל לה.. לא מגיע לי אילת לא מגיע לי... מותר לנו להביא עוד מישהו הזמנו בטעות חבילה של שלושה אנשים.... ואנחנו שניים.. אז אם למישהי מכם בא לקפוץ אלי לחמישי/שישי- ראשון בערב לאילת... להיות איתי קצת... צמוזמנתץ.. יותר מידי רע לי הורסת הכל הכל!!!
 
כניראה אף אחד לא התחיל איתי זה סתם היה המדריך

כמובן למה שמישהו יתחיל איתי האאא??!?!? למה??? שמנה ומגעילה כמוני דפוקה שהורסת כל דבר למה??
 

lital172

New member
את קשה עם עצמך יותר מדי

אל תגידי את זה. את הבן הכי מדהימה שאפשר לבקש ואני רואה מההודעות שלך שפה כמה את מדהימה תראי את רוצה לשלוח לה פרחים ולעשות לה טוב על הלב. ילדה רעה לא הייתה עושה את זה..לא היה אכפת לה בכלל ולך אכפת..סתם רציתי להראות לך שיש בך טוב. ואולי תנסי בכל זאת לצאת ולבלות אני יודעת שזה קשה..אבל עם הזמן תראי שאת באמת תוכלי להנות. סתם דוגמא אני לא יוצאת הרבה אני בבית רוב היום והיוים אחיות שלי רצו לצאת ובכל זאת אמרתי שכן למרות שלא היה לי מצב רוח והיה כיף ונחמד. תכריחי את עצמך גם אם קשה לך את תראי שאפשר להנות. בקשר לאכילה בתפריט אני גאה בך אנמי יודעת כמה קשה לעמוד בזה ובפיתווים ואת עומדת בזה בגבורה. כל הכבוד לך. אל תקראי לעצמך פרה ושמנה את כל כך ההפך מזה. והכי חשוב זה האופי אולי פעם הבאה שיבואו להתחיל איתך תנסי להנות באמת מגיע לך. אל תהיי קשה עם עצמך..בבקשה..זה לא מגיע לך. מקווה שתהני באילת ותעשי חיים כמו שצריך.. תתני לעצמך להנות מגיע לך טוב..
איתך תמיד.
 

רזושש

New member
../images/Emo24.gifנחמה|

אני יודעת שעכשיו הכל נראה לך רע ושאת רוצה הביתה. אבל תנסי להנות כמה שיותר, תלכי לאונייה, תטיילי ותנשמי אוויר צח ולח של אילת. תעשי שופינג ותשמעי מוזיקה ותרקדי ... ובקשר לבחור, הוא באמת לא שווה את זה.
 
את לא בת גרועה

אבל עצוב לי לשמוע שאת לא נהנת בחופשה. נסי עם כל הקושי להניח קצת למחלה ולהנות, לא נוסעים כל יום לאילת, אם לא מהאוכל אז מפיעלויות שם, כמו שאמרת: שייט וכו'. תעדכני ומקווה שתתחילי להנות
 
מתוקה...../images/Emo24.gif

אני בטוחה שאת לא בת גרועה, תראי כמה את חושבת על אמא שלך. את יכולה גם לכתוב לה משהו נחמד, זה בטח ישמח אותה אבל את לא צריכה לכפר על כלום, את לא אשמה ואמא שלך יודעת את זה. קודם כל בשבילך- בין הארוחות יש קצת זמן לבלות, וזה לא חייב להיות משהו אקסטרימי, זה יכול להיות קפה עם אמא למשל (קטע אמא-בת כזה). יכול להיות שיקל עלייך דווקא להיות עסוקה, במקום לחשוב כל היום על מה שאכלת ואיך שאת נראית. ובקשר למדריך- אם זה לא הוא זה יהיה מישהו אחר, אל דאגה. ויפה שאמא שלך סומכת עלייך, זה באמת משמח. תהיי חזקה וגם אם את לא נהנית נסי לא לסבול.
 

y a l d a 1 7

New member
../images/Emo201.gif

חבל לי עלייך שאת ככה בחופשה ואת לא נהנת. תראי, את כבר שם, ואת שם רק לכמה ימים... אז אולי בכל זאת תנסי להנות מזה? אני בטוחה שאת בת נהדרת, תפסיקי להיות קשה עם עצמך. אני רואה לפי מה שאת כותבת כמה איכפת לך מאמא שלך, ואני בטוחה שאמא שלך גם יודעת את זה. אני בטוחה גם שזה הדדי. אמא שלך סומכת עלייך ורואה בך ילדה בוגרת ואחראית- תסתכלי על זה. לגבי האוכל, הנסיעה זה רק לכמה ימים. אז תנסי להסתדר עם מה שיש. גם אם לא תאכלי בדיוק לפי התפריט, זה לא סוף העולם. עוד כמה ימים תיהי בבית ותחזרי לשגרה שלך. לגבי הכלבה- מבינה שאת מתגעגעת, אבל שוב.. הכלבה בבית, היא לא הולכת לשום מקום. עוד כמה ימים את תראי אותה... מצטערת שאין לך חשק לכלום, אבל אולי בכל זאת, תנסי לעשות כל מיני דברים שאת אוהבת, להיות בים, לטייל וכו' ולהנות מזה. תחשבי שלא כל יום את נוסעת לאילת, ואת כבר במילא שם. אז לפחות תנסי לנצל את זה. אולי החשק יבוא עם עצמו. אומרים "עם האוכל בא התאבון", אז אולי אותו דבר אם תעשי כל מיני דברים ותנסי להנות מהם, ההנאה תגיע מעצמה. לגבי המדריך- הבנתי שהתבאסת בגלל זה. אבל את יודעת עוד כמה גברים יתחילו איתך בחיים שלך? את עוד כ"כ צעירה, ואת לא יודעת את זה. ואני אומרת לך את זה בלי שום קשר לאיך שאת נראית או תראי, יתחילו איתך עוד הרבה גברים ותכירי עוד הרבה אנשים, אל תתני לזה לבאס אותך. אני בטוחה שאת לא שמנה, ולא מגעילה... חבל שככה את רואה את עצמך. ואני יודעת ששום דבר שאני יגיד שיוכל לשנות את דעתך בעניין לצערי. רק מקווה שתטפלי בעצמך, ושתרגישי טוב.
 
ילדונת מתוקה וטובה ../images/Emo24.gif

קודם כל אני מבקשת ממך להפסיק תיכף ומיד לרדת על עצמך. זה כל כך לא פייר, וגם משאיר אותי חסרת אונים, כי אני לא יודעת מה להגיד לך. כמה שאני אנסה לשכנע אותך את ההיפך - את תסבירי לי למה לא מגיע לך ולמה את הכי דפוקה בעולם. אז בואי נשים את זה לרגע בצד, טוב? תיראי איזה יופי, חייכתי כשקראתי "בדיוק היום שאלתי את אמא שלי מאיזה גיל היא מרשה לי חבר" - לדעתך ילדה רעה ואנוכית היתה שואלת את אמא דבר כזה או שהיתה עושה מה שבראש שלה ושאמא שלה תקפוץ לה? את רואה? גם אמא שלך מפרגנת לך, גם את כל כך אוהבת אותה ורוצה לשלוח לה פרחים ולשמח אותה... את כל כך מקסימה ונהדרת והלוואי שהיתה לי ילדה כמוך אם הייתי אמא! את באמת נשמעת לי בוגרת ואחראית, אחת שכיף להיות איתה, בטח בשביל אמא שלך את יותר כמו חברה ולא רק כמו בת! אז בבקשה תפסיקי לרדת על עצמך, את רק גורמת לעצמך נזק. תעשי בכאילו ותגידי לעצמך דברים טובים. אפילו שזה מלאכותי. תאמיני לי, זה עובד. תגידי לעצמך מחמאות. תכתבי 10 דברים שאת ראויה להם, אבל דברים טובים בלבד! והמדריך? כפרות! יהיו לך עוד מלא אחרים, את תיראי!
ענק במיוחד, טוב'
 
למעלה