אני עצובה
וכועסת

אולה לה

New member
אני עצובה../images/Emo7.gifוכועסת../images/Emo46.gif

כתבתי עכשיו מייל ארוך בטירוף. ומחקתי אותו. בכוונה. אני חוששת שבמקרה הוא ייכנס ויקרא. ישר הוא יבין. אז אני רק אכתוב: כוס אמ-אמא שלו שילך לעזאזל
נמאס לי להרגיש ככה לבד. אבל אני לא אעזוב לעולם(10-15 שנה בגיל שלי זה נחשב לעולם) סדרי עדיפויות.יו נואו. כוס אמא שלי שהתחתנתי איתו.
 

אייבורי

New member
רוצה כוס מים קרים?

האמת מריוס צודק, להראות לו זה בהחלט התחלה טובה. אבל מדוע שלא תעזבי לעולם ? ואיך אימא שלך קשורה לבעיה?
 

אולה לה

New member
מים קרים על הבוקר? וויסקי עדיף../images/Emo13.gif

לא רוצה שיראה כי הוא ייעלב שאני חולקת את זה עם העולם (גם אם זה עולם וירטואלי) הוא יודע הכל על מה שקורה, אין לי משהו לחדש לו (איזה מליון פעם דברנו/רבנו/השלמנו/הבטחנו בנעימות באיומים בתחנון במכתב בדיבור בשמחה בעצב בכעס ) ובאמת אני רוצה לתת דוגמאות ולקבל עצות אבל אני יודעת שאם יקרא זה עלול לגרום לו לעשות "דווקא" ולהפרד.(כן,כן) ואני לא אעזוב לעולם כי יש לנו ילדה יחד. ואני כבר צופה גל מתקפות בעניין מצד כולם פה. לא אכפת לי. אני לא יכולה לעזוב. עד שהיא תגדל. אני לא יכולה להשאיר אותה לבד בגיל הזה, ולא רק מהסיבות ה"רגילות". ואמא שלי, היא לא באמת אשמה. (או שכן?
) סתם צורת ביטוי של כעס עליו ועל עצמי שנכנסתי לסיפור הזה.
 

אייבורי

New member
הבנתי

אז בעיניך הפורום הוא מין דלי פרטי להקאה. אם תוכלי, אז כשתסיימי, תעבירי פה סמרטוט ותנסי לרסס ריח טוב.
 

Master Stav

New member
אם את נהנית מהלקאה עצמית ....

אפשר להפנות אותך לפורום שישמחו להצליף בך ..... כתבת מחקת כועסת בעיקר על עצמך פוחדת שיבין אבל מאד רוצה .....שיבין האלו תיסגרי על עצמך ו15 שנה .....זה מאסר עולם לאחר ניכוי שליש והתנהגות טובה ....את ילדה טובה ?
 

seeyou

New member
מה אימו אשמה?

נמאס לך להרגיש ככה לבד? מה שאת מרגישה זאת בעיה של יוסי נ.ב בתמונה תחליפי את דמות הילד בדמות הבעל
הרעיון הוא חשוב.ך.
 

אולה לה

New member
לכל המודאגים בקשר לאמא שלי ושלו: קללות הן רק

צורת ביטוי לכעס ותסכול. והלבד שאני מדברת עליו, יוסי, (וכל מי שקורא) מתייחס לכך שאת המאמץ להתפייס רק אני עושה. זה מצער אותי מאד.
 

seeyou

New member
איך להפיג את הכעס בנשואים../images/Emo13.gif

את מתנהגת באופן כמו הרבה נשים קראתי פעם בדיחה הבעל שואל את אישתו: -תגידי,אף פעם את לא מתפרצת בגללי,לא צועקת לא מקללת איך את מצליחה להפיג את הכעס. היא מביטה בו באהבה ועונה....אני מתחילה לנקות את השרותים. הבעל נשאר המום. זה מה שמפיג לך את העצבים כן אני מנקה את השרותים עם מברשת השיניים שלך. מכירה את הפירסומת :"חסר בשר"? גם בסיפור שלך את יכולה להשאר באילום שם אך באותו זמן לשחרר קצת פרטים אם את מעונינת בדעות של אחרים.
 

אולה לה

New member
זהו שלא.

ו"איכשהו" כל סקס כזה, כמה שאני מודה שהוא טוב יותר, משאיר לי תחושת החמצה. ה"מיק אפ" הזה מתסכל עוד יותר אחרי שאותו בלאגן חוזר שוב. הכל ידוע מראש וצפוי. קמתי לבוקר מדכא. לא סקס ולא נעליים.
 
אז קודם כל,

זה שיש סקס טוב, ואפילו רק לפעמים, זו התחלה טובה - סימן שיש עם מה לעבוד. אבל בשביל תשובות, כנראה שצריך יותר פרטים - על מה אתם רבים?
 

גל1 האחת

New member
אני הייתי אומרת לו מה שיש לי להגיד

כמו שידעת לכתוב כאן . . תגידי לו בפנים כוס אמ - אמ - אמא שלך שהתחתנתי איתך אין כמו להגיד בפנים
 

pasa24

New member
זה לא פורום Al jazeera בעברית במידה

ולא הבנת אל"גזירה.
 
למעלה