עפרה אמא של ליעד
New member
אני על סף יאוש...קצת ארוך
שלום לכולם- ליעד כבר בן חצי שנה ובלי עין הרע, אוכל יפה 200-180 בכל ארוחה. חזרתי לעבודה לאחר 3 חודשים ומאז המאגרים הידלדלו מאוד, כיום אני נלחמת על כל מנה שאובה. בזמן האחרון אני לא מצליחה לשאוב מנה. אני מרכיבה מנה משתי שאיבות. בימים שאני עובדת ליעד אוכל 2-3 ארוחות אצל המטפלת. בגלל חוסר החלב השאוב הוא מקבל מנה אחת מטרנה במהלך היום ומרגע שאני חוזרת הביתה הוא איתי ויונק ממני. אני לא יודעת אם הוא יונק ממש, או רק משחק איתי אבל אני נהנת מזה כמו שהוא. יש לי שתי בעיות/שאלות 1) מה עושים אם העובדה שאין לי מספיק חלב? פעם הייתי מצליחה לשאוב לארוחה וכיום לא, מה קורה? 2) פעם הייתי מרגישה כל פעם שהשדיים שלי מתמלאים בחלב וכיום יש מעט פעמים ביום שאני מרגישה את זה. זה לא שהתרגלתי לזה פשוט אין את זה, מה זה מסמל? אני על סף יאוש ורוצה להמשיך להניק כמה שיותר, מה עושים? תודה רבה מראש
שלום לכולם- ליעד כבר בן חצי שנה ובלי עין הרע, אוכל יפה 200-180 בכל ארוחה. חזרתי לעבודה לאחר 3 חודשים ומאז המאגרים הידלדלו מאוד, כיום אני נלחמת על כל מנה שאובה. בזמן האחרון אני לא מצליחה לשאוב מנה. אני מרכיבה מנה משתי שאיבות. בימים שאני עובדת ליעד אוכל 2-3 ארוחות אצל המטפלת. בגלל חוסר החלב השאוב הוא מקבל מנה אחת מטרנה במהלך היום ומרגע שאני חוזרת הביתה הוא איתי ויונק ממני. אני לא יודעת אם הוא יונק ממש, או רק משחק איתי אבל אני נהנת מזה כמו שהוא. יש לי שתי בעיות/שאלות 1) מה עושים אם העובדה שאין לי מספיק חלב? פעם הייתי מצליחה לשאוב לארוחה וכיום לא, מה קורה? 2) פעם הייתי מרגישה כל פעם שהשדיים שלי מתמלאים בחלב וכיום יש מעט פעמים ביום שאני מרגישה את זה. זה לא שהתרגלתי לזה פשוט אין את זה, מה זה מסמל? אני על סף יאוש ורוצה להמשיך להניק כמה שיותר, מה עושים? תודה רבה מראש