אני עומד להיות "אבא" או אולי "סבא"

tzach91

New member
אני עומד להיות "אבא" או אולי "סבא"

טוב אז בקיצור הבאתי זוג דיסקוסים (לפני שבוע) מיוחד (קובלט) לא הסוג מיוחד אלה האופן בו גדלו אותם , גידלו אותם להיות הוריםמלידיה (זאת מין דרך מיחדת לגדל אותם עם עודף הורמונים ועוד כמה דברים ממש מיוחדים. טוב אז אם לקצר הם יו זוג שכבר השריץ פעמיים בחנות ואני לקחתי אותם ו....... בקרוב אצלי... (כי היא השמינה ממש ממש בחנות המהלך ה12 יום שלפני הקניה.......)
 
מזל טוב!!!!!!!

איפה קנית אותם??? כל הדגים שלהם ידלו אותם בצורה מיוחדת??? הדרך הזאת היא כימית או טבעים (אם אתה יודע) בהצלחה לידה קלה!
 

tzach91

New member
קניתי אותם בירושלים

"במלך החיות" (מי שרוצה כתןבת מלאה אני ישלח לו לאישי) לא אין לי אקווריום לרביה כי יש לי רק נאונים קטנים ושאר הדיסקוסים קטנים פי חצי או משהו כזה (הם הדגים הכי גדולים באקווריום ) ודיסקוסים לא צריכים הפרדה כי ההורים מיצרים חומר שיוצא להם מנקבוביות העור וזה בעצם מזון זמנילשרצים.... (השרצים לא זזים מהאמא עד גודל בטוח (והזכר שומר מסביב תמיד תמיד.......
 
תטולת מצע זאת כן הטלה.

תטולה זו רק הטייה של המלה "הטלה", עברית שפה יפה?
 
סליחה???

דיסקוסים מטילים! ממש לא משריצים!
 
הורמונים?

ברור לך שהורומונים פוגעים בדג, הם אומנם מחזקים את הצבע, אבל הם משאירים את הדג מחוסר גדילה והרבה פעמים גם עקר.
 

ירון-מ

New member
שאלה בקשר לדיסקוסים:

אם דיסקוס חי בטמפ' של 28 מעלות ורוב שאר הדגים חיים בממוצע של 24-25 מעלות אז איך אפשר לשלב אותם יחד? ולגבי הרביה - יש איזה גרסא אחידה לשאלה? מזה בדיוק תטולת מצע??
 

tzach91

New member
נכון דיסקוסים חיים ה28 מעלות

ולצורך רביה אפילו 30 -31 מעלות ובגלל זה משלבים לדיסקוסים דגים שחיים איתם באותו מקום(המקום הטבעי..... אמזונאס) או מקומות דומים ששם הטמפרתורה היא זהה והתוקפניות היא כמעט אפסית(או אפשר להגיד ממש ממש עדינים.......)
 

tzach91

New member
לא הורמונים של צבע או שזאת לא המילה

אבל הם שמים משהו מיחד שלא פוגע הדיסקוסים ועובדה את רוב הדיסקוסים שהספק מביא לחיויות הוא מגדל העצמו (הוא לא מביא אותם מחו"ל....)
 
tzach91 שאלה:

אם אתה מגדל דיסקוסים כל כך רבים ואמרת שהיה לך כבר "השרצות" בעבר איך זה שאתה לא יודע שהם מטילים ולא משריצים? לדעתי תלמד אליהם עוד קצת ואז תוכל לקרוא לעצמך מגדל דיסקוסים. כרגע אתה רק מגדל אותם באקווריום ולא מומחה בהם. לדיסקוסים יכולים לחיות גם ב26 או 29 בין לבין. דגי להקה יכולים לחיות איתם , אצלי חיים 2 ב24-25 שהם יהיו בוגרים אני יעלה את הטמפרטרוה. תטולת מצע אני חושב שזה הטלה על המצע (לפי המשפט)
 
למעלה