אני עובר יום וערב לא קלים

אני עובר יום וערב לא קלים ../images/Emo10.gif

כל היום היה מסריח בעבודה, אז הלכתי הביתה מוקדם. אבל בבית המצב רוח הרע שלי המשיך. יש לי חבר טוב מאוד שהציע לי לצאת, ובמקום להסכים בשמחה, אמרתי לו שאין לי כוח והעדפתי להמשיך לשכב במיטה ולרחם על עצמי. אני במצב פיזי ורגשי גרוע. המחשבות הרעות סוגרות עליי ואני נכנע להן ללא קרב. גם את האנשים המעטים שעדיין רוצים להתקרב אליי אני פשוט מרחיק ממני זה פשוט סוג של יצר שמנסה להרוס אותי מבפנים. אין לי כוחות...
 

iguana tsehuba

New member
אויש.עצוב לי בשבילך..

אתה בטיפול כלשהו?זה נשמע כמו דיכאון,דיכדוך מעיק שכזה..מה זאת אומרת גם פיזית לא טוב?אתה סובל גם ממחלה פיזית כלשהיא?רוצה לשתף,לפרט?אם זה יקל עליך רק..שולחת חיבוק גדול גדול שקצת יביא מרגוע ונוחם..מרגיש קצת? מכל הלב!:)
 
אני לא מאמין בטיפולים

למרות שבלי קשר ניסיתי כמה פעמים, ללא הועיל. ברגע שמטפל זה או אחר הגיע לקטע שבו הוא דורש ממני לאזור כוחות ולהתחיל לקחת את עצמי בידיים - באותו רגע אני מבין שמדובר בדרך ללא מוצא. כי אם היו לי כוחות - לא הייתי צריך את עזרת המטפלים.. לא ככה?
 
ותודה לך.. איגואנה יקרה

אני יודע שאני לא לבד בהרגשות האלה. אבל אני לא מאמין בביטוי "צרת רבים חצי נחמה" הייתי מעדיף שלא להזדקק לתמיכה מבחוץ למרות שכולכם פה באמת חבר'ה נחמדים
 

iguana tsehuba

New member
לא ממש כך..תמשיך לנסות עד שתמצא את

המטפל שיתן לך מספיק כלים כדי שלא תחשוב שאתה בדרך ללא מוצא..ויש מטפלים כאלו,תחפש..אל תתיאש,אולי בשילוב טיפול תרופתי שיחזק אותך..
 

אופירA

New member
מנהל
לא ככה!

מטפל הוא לא סוג של מלאך שיש לו טכניקה להציל אותך. מטפל הוא אדם שאתה מתקשר איתו, במטרה לחפש את הכוחות שלך בתוך עצמך. כוחות הריפוי קיימים בתוך עצמך, והדרך אליהם חסומה בפניך. המטפל לא רק שלא מעניק לך כוחות זרים, אלא שהוא אפילו לא מסוגל לפנות את החסימה שלך. הוא מסוגל רק לעזור לך לברר מה חסום עדיין ואיזה מקומות גישה אחרים עומדים בפניך. כך שאם הוא אומר לך שאתה צריך לאזור כוחות ולקחת את עצמך בידיים, אז שלב אחד לפני שאתה מבין שזו דרך ללא מוצא - אתה צריך להסביר לו שאינך מוצא את הכוחות ואינך יודע את הדרך לכוחות הללו. ושתשמח אם הוא יעזור לך לחפש את הכוחות ולעזור לך למצוא את הדרך. רק אם אתה נוכח שאין לו מושג על מה אתה מדבר, ושהוא לא יודע בכלל איך אתה יכול להגיע לכוחות הללו ומה התפקיד שלו בכך - אז כדאי לעזוב אותו ולחפש מטפל שכן יודע לעשות את זה. יש הרבה מטפלים שיודעים. היו לי כמה וכמה מטפלים - חלק מהם לא ידעו לעזור לי להגיע לכוחות שלי, וחלק כן ידעו. אם הייתי מוותרת על אלו שכן יודעים בגלל אלו שלא ידעו, זה היה עצוב מאוד, כי הפוטנציאל החולה שלי גבוה לא פחות מהפוטנציאל הבריא שלי. וזה האחרון גבוה להחריד! לכן דבר ראשון אתה צריך למצוא את הדרך לזהות מי המטפל שיודע לעשות את העבודה ומי לא, וקודם לכן להבין איזה עבודה צריך לעשות אצל המטפל ולבדוק שהוא גם מבין את העבודה הזו.
 
תגובה

עם אנשים כדאי להתענין בחייהם הרגשיים. כשיפנה אליך חבר, אם לא יתחשק לך לצאת אל תצא; אבל שוחח אתו, התענין בו, השתתף בחויותיו. שתף אותו גם בקשייך וחויותיך, וינסה לעזור לך. חשוב על דברים טובים, כמו דברים שאתה אוהב לעשות. עשה דברים שאתה אוהב ולמד דברים שמענינים אותך.
 
למעלה