אני עדיין עם הבעיה של הpci bridge

XplowBoy

New member
אני עדיין עם הבעיה של הpci bridge

מופיע לי במנהל התקנים התקן לא ידוע בשם pci bridge, עכשיו זה קשור ללוח אם, המחשב שלי נתקע המון פעמים ביום ונראה לי שזה קשור לזה(האר דיסק אין באד סקטורים הוא חדש לגמרי) שזה לא מותקן, עכשיו בדקתי בeverest ולפי מה שאני רואה, לא מצאתי את הדרייבר של הצ'יפ סט בשום מקום, פשוט כלום! פעם מזמן היה לי את הצ'יפ סט מותקן אבל זה היה לפני המון זמן אני כבר לא זוכר מאיפה היה לי אותו, מישהו בבקשה!! יכול לעזור לי, אני כבר ממש מיואש אה והזה תמונה מADIA32 לא מaverest אבל שנייהם מראים בידיוק אותו דבר אז זה לא ממש משנה..
 

XplowBoy

New member
הורדתי משם עוד לפני ששמתי את ההודעה

ניסיתי את הvia_sata והintel_sata אף אחד מהם לא עבד.. אני ממש ממש מיואש כבר
 

quiet251

New member
מציע לנסות

להכנס למנהל ההתקנים. להכנס להתקן ה"לא מזוהה". לרשום את ה"כתובת" שלו (bus,device,function). אחר כך להכנס באורסט ל devices>phisical devices, ולזהות מי ההתקן שבאותה כתובת. אולי לפי זה לחפש הדריבר.
 

XplowBoy

New member
לא כל כך הבנתי למה אתה מתכוון...

שאתה אומר "כתובת" אתה מתכוון באיזה קטגוריה זה נמצא? נגיד איחסון, סי די רום? כי אם כן אני לא ממש יודע במה לנסות..(אגב, זה win98se) המחשב הזה גמור בלי הדרייבר הזה.. הוא לא מפסיק להתקע
 

quiet251

New member
התכוונתי שאולי ההתקן לא מזוהה נכון.

ודרכים לזהות אותו. מציע להכנס באורסט ל devices>phisical devices (מצרף צילום מה רואים). ולעשות צילום מסך. תראה בצילום המצורף- ליד כל סמל התקן- יש באותה שורה bus,device,function . זה ה"כתובת" שאני מתכוון. מופיע גם במנהל ההתקנים. לפי זה- לזהות באורסט מה ההתקן. לא יודע אם אצלך יהיה ה"כתובת" (98?). אז- להסיר הדריבר (לכן אמרתי קודם לצלם המסך), ולראות שוב באורסט. אולי הדריבר, אם הוא מותקן (על ההתקן הלא נכון) "מבלבל" גם את אורסט. ואז לזהות מי ההתקן. וגם- לפי פרטי ההתקן באורסט- לחפש פרטים עליו (באתר היצרן של לוח האם, אם אכן מדובר בהתקן שעליו).
 

XplowBoy

New member
אוקי העלתי

(אני במחשב השני שכל הזמן נתקע לי, אז אני לא התקנתי אליו עדיין את התוכנה של הדמות אז אי אפשר לצמצם את הגודל) http://img242.imageshack.us/img242/5123/18lx.png 0 0 0... מה אתה אומר?
 

quiet251

New member
האם מדובר בהתקן שמסומן בתמונה?

האם גם במנהל ההתקנים מופיע ההתקן ה"לא מזוהה" בכתובת הזאת?
 

ghost7

New member
ממה שאני הצלחתי להבין

מציע להסתכל על החבילה(?) האמצעית שבקישור (גרסה 4.35). הוא כותב שלמערכות הישנות זה עשוי להתאים יותר.
 

XplowBoy

New member
הוא לא זיהה את זה בכלל

עשיתי התקנה רגילה, זה הגיע לסוף אמר לי לעשות ריסט, עשיתי, שהבווינדוס עלה, עלה חלון טעינה כזה עד 100% ואז זהו המחשב עלה רגיל נכנסתי למנהל התקן עדיין יש את ההתקן שלא מוכר של הpci bridge...
 
למעלה