החכם המקורי
New member
אני עדיין מאמין שללכת לנערת ליווי
עדיף מחברה. באינטרנט כולם אומרים שקל לימצוא חברה במציאות זה מאוד קשה. כל הבחורות שהכרתי השבוע אמרו לי שהן לא מעונינות בגבר נמוך ושעיר. אז אני פונה אל כל הגברים שהלכו לנערת ליווי שיאמרו לי לאיפה הכי כדאי לקחת אותה בזמן השירות? תודה לעונים שהיו שם.
עדיף מחברה. באינטרנט כולם אומרים שקל לימצוא חברה במציאות זה מאוד קשה. כל הבחורות שהכרתי השבוע אמרו לי שהן לא מעונינות בגבר נמוך ושעיר. אז אני פונה אל כל הגברים שהלכו לנערת ליווי שיאמרו לי לאיפה הכי כדאי לקחת אותה בזמן השירות? תודה לעונים שהיו שם.