אני עדיין מאוד רוצה בסקר ההוא
על ההתאמה בין כאבי גרון ל-OCD. לא צריך אפילו בשמות או בכינויים הרגילים . רק שכל אחד יענה רק פעם אחת. זה ממש מעניין הנושא הזה. האם סבלתם היום או בילדותכם מכאבי גרון למעלה מהרגיל(לפי שיקולכם). תראו, אם 4 אנשים בפורום מצומצם של בעלי OCD דווחו על התאמה, לדעתי יש כאן יותר ממקריות.אנא שתפו פעולה.
על ההתאמה בין כאבי גרון ל-OCD. לא צריך אפילו בשמות או בכינויים הרגילים . רק שכל אחד יענה רק פעם אחת. זה ממש מעניין הנושא הזה. האם סבלתם היום או בילדותכם מכאבי גרון למעלה מהרגיל(לפי שיקולכם). תראו, אם 4 אנשים בפורום מצומצם של בעלי OCD דווחו על התאמה, לדעתי יש כאן יותר ממקריות.אנא שתפו פעולה.