אני נשואה כמעט שנה

אני נשואה כמעט שנה

אני נשואה כמעט שנה. כן, כן, כל כך קצת זמן. וכבר יש המון בלגנים. אני חושדת בבעלי שהוא בוגד בי עם השכנה. הוא מצידו טוען שאני פראנואידית. אני דיי בטוחה בזה שהוא בוגד. יש שמועות בבניין, ראיתי אותו איתה פעם בקניון כשהוא היה אמור להיות בעבודה ועוד הוא טוען שהם סתם ידידים ושהם היו ידידים עוד לפני שהתחתנו (מה שבאמת נכון). אם אני שומרת את זה בבטן אני סתם מתוסכלת, אם אני מוציאה את זה לדיון עם בעלי, זה גורר ריב והכחשות מצידו. עוד בעייה זה שהתחתנו בגלל שנכנסתי להריון. ככה שאני אף פעם לא יכולה לדעת בוודאות שהוא אהב אותי כשהתחתנו, שהוא בכלל רצה להתחתן. גם על זה אני מדברת איתו, וגם פה הוא מכחיש הכול. אני מרגישה כל כך רע עם מה שהולך איתי. ולא רואה פתרון. אני מאוד אוהבת את בעלי. לא יודעת מה איתו. כל הזמן איכשהו מקווה לטוב, שהעניינים יסתדרו. פעם לפני החתונה וההריון, היה בנינו קשר טוב ואוהב. אני לא נרדמת בלילה. כל הזמן חושבת שבעלי בוגד בי. כל הזמן חושבת שהתחתן איתי רק בגלל הילד. מה עכשיו? האם עלי להתגרש? אני יודעת שמי שנותנת שיתחתנו איתה בגלל הריון אין לה מה לצפות לנישואים טובים... ברור לי שהילד תמיד יהיה שלי, ושהוא תמיד יהיה האבא שלו אבל אולי כדאי לקום ולחפש מישהו שיתחתן איתי כי הוא אוהב אותי ולא כי נכנסתי להריון החוסר בטחון הזה שהוא התחתן איתי בגלל התינוק הורג אותי... מה לעשות בבקשה אל תשלחו אותנו לייעוץ כי כרגע זה לא מתאפשר מבחינה כספית תודה, וסליחה על הבלבול בכתיבה, אני בסערת רגשות
 

blue clue

New member
הלו, אישה ../images/Emo24.gif

לי עצמי אין לי מושג מה קורה, כן? אבל... בואי ננסה לבדוק מה משמעות חשדותייך.. אז ככה - לפי החשדות בעלך לא אוהב אותך, התחתן איתך רק בגלל ההריון, הוא מתחרט על כל רגע, הוא לא רוצה אותך, והוא בכלל רוצה את השכנה להשתעשע איתה כי את מבאסת אותו. לא תגידי אחרי 20 שנות נישואים. אלא אחרי שנה??? הוא צריך להיות גבר חסר אופי באופן מוחלט כדי להתנהל ככה. דווקא הגירסה שלו נשמעת סופר הגיונית. הבחור אומר שהוא אוהב אותך, ושהוא התחתן מאהבה, ושהוא לא בוגד. למה שפשוט לא תאמיני לו?? פשוט האופציה ההפוכה נשמעת מגוחכת קצת ועושה אותו קצת אהבל... איזה גבר שמעריך את עצמו יהרוס לעצמו את החיים ויתחתן עם מישהי רק בגלל ההריון וכל הזמן יחפש לברוח ממנה אבל בלי להתגרש? מגוחך.... ועכשיו מהזווית ההפוכה. קנאה מוגזמת, פארנויה מוגזמת עלולה לחבל בנישואים שלכם... נומי לך היטב בלילה... יש לך ילד, לא? יש לך משפחה, בעל שטוען שהוא אוהב אותך... למה את מחפשת צרות מתחת לאדמה?
 

seeyou

New member
הם היו ידידים עוד לפני שהתחתנו

זה נשמע לי מוזר יש פיתגם שאומר: אם השכנה נותנת חינם אז למה להתחתן? אם היו לא סתם ידידים אלא יותר אינטימי מזה,אז למה לא היתחתנו ביחד? ואם נניח שהיא נשוא ולא רצתה להתגרש למענו אז למה הוא היה צריך להתחתן איתך?סתם לשם הסוואה? "עוד בעייה זה שהתחתנו בגלל שנכנסתי להריון. ככה שאני אף פעם לא יכולה לדעת בוודאות שהוא אהב אותי כשהתחתנו." לדעתי מה זה חשוב את שכבת איתו בגלל סיבה שלך,צורך שלך... הוא עשה לך ילד מטעות או מטיפשוט. אילו לא היה רוצה בך כאישתו היה יכול לעזוב אותך אפילו שאת בהריון. " אני מאוד אוהבת את בעלי"... זה מאוד חשוב לדעתי,כול עוד הוא נותן לך כבוד ויחס של גבר כלפי אישה אז אין לך מה לדאוג. ישנם בגידות בחיים ויש גם סימנים. אם רוצים אפשר לדעת את האמת-השאלה היא מה את רוצה לעשות עם מה שתגלי.
 

sharon harpaz

New member
כמה זמן הייתם יחד?!

אני מתכוונת לפני החתונה?! הייתם זוג הרבה זמן?! גרתם יחד?! כי זה נורא לא ברור וגם שאלה נוספת, איך נכנסת להריון? לא השתמשת באמצעי מניעה? עשית לו תרגיל ? (סליחה שאני שואלת אבל יש המון נשים כאלו) מי הציע את עניין החתונה? הוא דיבר על הפלה? מה טיב הקשר ביניכם כיום? יש יחסים אינטימיים ביניכם? או שהכול זה סביב הילד? אם היא שכנה שלך והיא ידידה שלו אז היא אמורה להיות בעיקרון "בת בית" אצלכם כמו שקורה בכל זוגיות עם ידידות מן העבר, אבל אם הגברת הזאת לא מראה את פרצופה בביתך, לא רקדה בחתונה שלך ואת לא ממש מכירה אותה לעומק אז אני בספק רב אם היא רק "ידידה" שלו. לגבי החשדות שלך, את צריכה לשאול את עצמך אם את בחורה קנאית מטבעך או לא?! אם התשובה היא לא אז תסמכי על האינסטינקטים שלך אם התשובה היא "כן": אז תורידי הילוך ותגידי לו להזמין אותה לקפה אצלכם בבית, תראי איך הוא מגיב ככה תדעי יותר טוב.
 
למעלה