עדכון נוסף
מקודם האדמור שר ביידיש אחר כך הוא התחיל לשיר שהחינו והעביר את המיקרופון להרשטיק שהמשיך לשיר את זה עם הוספות משלו והאדמור רקד עם החלה והעביר את הסכין בתנועות של כנר על הכינור ותוך כדי השיר הגיע האדמור מבוהוש ואחר כך האדמור שר עם הרשטיק עוד שיר ואז הגיע הרב יעקב אדלשטיין ואחר כך עברו לשיר שירים שמחים והרשטיק הלך