אני נמצא בחתונת ספינקא

SONY AIWA

New member
אני נמצא בחתונת ספינקא

באולמי מודיעין ונמצאים כאן האדמורים מספינקא ארהב מאוזרוב מלעלוב הרב מצגר והיו כאן הרב לנדא והרב שמואל הלפרט והתזמורת היא של רובי בנט
 

SONY AIWA

New member
שכחתי להוסיף

שהאדמור מזוטשקא היה כאן והחזן הרב הרשטיק גם נמצא כאן
 

SONY AIWA

New member
עדכון נוסף

מקודם האדמור שר ביידיש אחר כך הוא התחיל לשיר שהחינו והעביר את המיקרופון להרשטיק שהמשיך לשיר את זה עם הוספות משלו והאדמור רקד עם החלה והעביר את הסכין בתנועות של כנר על הכינור ותוך כדי השיר הגיע האדמור מבוהוש ואחר כך האדמור שר עם הרשטיק עוד שיר ואז הגיע הרב יעקב אדלשטיין ואחר כך עברו לשיר שירים שמחים והרשטיק הלך
 

SONY AIWA

New member
עוד עדכון

ראיתי גם את האדמור מוסלוי הרב בא גד והרב מיזליש מסטמאר האדמור מקוידינוב והאדמור מבוטשאן מרחוב ישעיהו וכשהייתי למטה בדרך החוצה הגיע הרב ישראל הגר
 

SONY AIWA

New member
אני לא רץ לכל חתונה

אך יש לי מה לעשות כאן וחוץ מזה שאנחנו מכירים את האדמור כבר הרבה שנים
 

SONY AIWA

New member
מסרתי לו

את הדש אגב עויזר אומר שהוא לא מכיר אותך וחבל שלא היית כזה שמח שם
 

SONY AIWA

New member
אני יעלה לירושלים

במוצש בלי נדר אגב אם יהיה שלג בירושלים (אם יהיה עד כמה זה נכון אי אפשר לדעת) אז תאריך את שהותך שם ושאלה סקרנית האם אתה מתארח בשבת אצל נתן נוסבוים? :)
 
למעלה