אני נורא רוצה להיכנס למיטה שלי ורק

אני נורא רוצה להיכנס למיטה שלי ורק

לבכות אבל לא יכולה, כי כולם בבית והם יתחילו לשאול שאלות מטומטמות ומעצבנות. אני רוצה ללכת לחתוך, אבל אני לא רוצה. אני לא שווה כלום. כולם אומרים לי את זה. פיתחתי מתכון חדש לבורקס ברוקולי, ניסינו את זה בשיעור תזונה בביצפר וכולם נורא התלהבו. היום רציתי להכין את זה בבית, וכבר מהבוקר אני מרגישה שאני נורא רגישה, שהמילה הרעה הכי קטנה תגרום לי להתמוטט. הבצק התחיל להיגמר עוד נשארה לי המון מלית, והתחלתי לרטון כזה שאין לי מה לעשות עם המלית שנשארה. אז אימא שלי ואחותי התחילו לשנות לי את המתכון ולהרוס אותו. אפילו מתכון אומלל, אפילו בורקס מטופש אני לא מסוגלת להכין. ניסיתי לדבר איתו התמול, ניסיתי לבקש ממנו עזרה ולספר לו הכל, אבל משהו עצר אותי. משהו אמר לי שזה לא ילך. אפילו לדבר עם מישהו אני לא מסוגלת. אפילו ללכת למישהו שאני בוטחת בו ולספר לו אני לא יכולה. יש לי תורה משלי, דת משלי שפיתחתי. ניסיתי לקחת את המחשב של אבא ולכתוב את הכל, שאני אוכל סוף סוף להסביר לאנשים עליה, שאני אוכל סוף סוף להבהיר לעצמי, שאני אוכל לעשות את זה יותר רשמי. אפילו את זה לא הצלחתי לעשות. שני הדברים היחידים שאני מצליחה לעשות כמו שצריך, לכתוב ולבשל... גם אותם אני לא מסוגלת לעשות. אנשים שונאים אותי! נמאס לי מזה! אני יודעת שאני לא שווה כלום ועוד פחות מזה!1 תפסיקו לירוק ל יאת זה בפרצוף!
 
ואני כבר שעה

שעה אני יושבת כאן לבד, רק ממשיכה לריב עם חברות שלי שלא מתייחסות לעובדה שכל כך רע לי ושאני שומעת קולות... שעה בלעדיכם, אני צריכה אתכם, תעזרו לי...
 

asaren

New member
אני פה לעזור לך......

כלומר, אם את רוצה שאני אעזור לך, למרות שאני לא יודעת איך... אבל העיקר הוא שאת כבר לא כאן לבד. וסתם מתוך סקרנות - אילו קולות את שומעת? הרבה הרבה
ים ו
ות, ממני.
 
כל הקולות שבעולם

שאומרים לי כמה אני לא שווה. כמה אני מכוערת. כמה אני שנואה. כמה אני לא יודעת לעשות כלום כמו שצריך. כמה אני רק פוגעת באנשים שמצווים עלי לעשות דברים. שגורמים לי לחתוך.
 

asaren

New member
...

תראי, תחשבי על זה ככה... הקולות אומרים לך שאת לא שווה - אבל אני אומרת שאת כן, והרבה. והרי מה שחשוב הוא שיש גם קולות שאומרים שאת כן, לא?
הקולות אומרים שאת מכוערת? אז מה? עדיף לך להיות איך שאת ולא להיות יפיופה כמו הבנות בכיתה שלי, שטיפשות יותר מהמקלדת שלי ומשתמשות בחצי אחוז ממוח האפונה שלהן, וגם כן מתנהגות כמו תינוקות עם מבטא פרחי. הם אומרים שאת שנואה? איך את יכולה להיות שנואה אם אנחנו (לפחות אני..) רוצים שיהיה לך טוב? אם דואגים לך? זה אומר שאוהבים אותך, לא ככה
? ואת יכולה לעשות *לפחות* - עם דגש על הלפחות - משהו אחד טוב מאוד: את יכולה לנחם אנשים, או לפחות להתחיל, וזה כבר יותר ממני
.. יש את הקולות שגורמים לך לחתוך - אז אני עכשיו שולחת לך את כל הקולות שאני מכירה שאומרים שאת יכולה להחליש את הצרחות של הסכינים. אני לא אומרת להשתיק, אבל את יכולה לפחות - אפילו כעונש - דווקא לא לחתוך.. אם זה יעזור? אם הם רוצים דם, למה הם לא חותכים את הקול של עצמם ושותקים לשם שינוי? את לא חייבת להם כלום. את לא חייבת שומדבר לאפאחד.
 

Too Bad Baby

New member
יעל...

רציתי לדבר איתך אבל בטח כבר הלכת לישון אז אני לא יכולה להתקשר עכשיו... אני מצטערת על הדרך שדיברתי אליך קודם, את יודעת שאת הרבה יותר מכמו אחותי ואני אוהבת אותך מאוד אבל את צריכה להבין שגם לי קשה... אני לא אומרת שאני אף פעם לא אספר לך, אבל זה עלול לקחת קצת זמן. אני פשוט לא רוצה לפתוח דלתות שיהיה קשה לסגור אחר כך. אני מבטיחה לך שברגע שאני אהיה מוכנה את תהיי הראשונה לדעת.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
רק-ילדה יקרה... ../images/Emo10.gif

ואנחנו רואים מישהי ברוכת כשרונות... הכנת אותו בביצפר וכולם נורא התלהבו אבל בבית לא מפרגנים לך... לא סומכים עלייך מתערבים ונותנים לך הרגשה שאת לא מוצלחת וזה כל כך מעליב... נכון, יקרה... כל כך חשוב להרגיש בבית, להרגיש במקומות שחשובים לך, שמעריכים אותך, שיודעים מה את שווה, וכל כך קשה לנסות ולהמשיך כל הזמן להוכיח את הכשרונות שלך... יש בך כשרונות, יקרה יש בך יכולות גם אם האנשים שלידך מתחרים בך גם אם נותנים לך הרגשה שאת לא טובה מה ששלך הוא שלך, ואף אחד לא יוכל לקחת ממך... בעינינו את שווה המון, יקרה ואנחנו כאן איתך, מחזקים אותך (והלואי והיינו יכולים לטעום מהבורקס) אוהבים אותך (((((((((רק ילדה))))))))))
 
למעלה