אני נהנה כשהיא שולטת בי פיזית ומנטל

Master Stav

New member
אני נהנה כשהיא שולטת בי פיזית ומנטל

יש אנשים אסרטיביים, בעמדות ניהול בכירות, שבתחום המין נהנים להיות נשלטים. אין סטטיסטיקה מדויקת לגבי שכיחות התופעה, משום שרבים נוטים להסתיר את נטייתם החריגה. הם מחפשים אחר בני זוג שאיתם יוכלו לממש את נטייתם, במועדונים מיוחדים או באינטרנט. מה גורם לכך ואיך מטפלים בזה, אם בכלל יש צורך בטיפול? דרור אלרון הכתבה המלאה מYNET
 

Master Stav

New member
מידי פעם

אני שואל את עצמי האם עורכי מדורים מחפשים בנרות את גרימת הלהבות המדומות בפורום או במדור שלהם האם הרצון לרייטייניג מעביר אנשים מסויימים על דעתם עד כדי כך שהם מוצאים איזה דוקטור חשוך ומכליל שיספר איזה אנקטודה צהובה עד בחילה ואז .....
 

א פרח

New member
ברור שכן

על כך פרנסתם, אם יהיו נאמנים לאמת לא יהיו להם מספיק כותרות מעוררות ויכוח וידוע כי אלו הכותרות שמוכרות. אז כן הם דווקא מחפשים את האייטמים מעוררי הויכוח כדי למכור יותר. האמת או המציאות לא ממש מעניינים אותם.
 
הבעיה העיקרית היא שהכותב מתפרנס

מטיפול בבעיות מין, וככזה אין באפשרותו להיות אובייקטיבי אפילו אם היה מעוניין להיות (והוא לא), במיוחד כשבגוף הכתבה מפרסמים את האתר הפרטי שלו. הרי ברור שהאינטרס שלו הוא, שכל מי שספק קל צץ בראשו לגבי המיניות שלו ומידת הנורמטיביות שלה, יפנה אליו לקבלת "עזרה" מקצועית. כמובן שאין בכתבה שום מידע פורץ דרך או מרגש. אותו בלה בלה שיפוטי, פרימיטיבי, סטיגמטי וחשוך שכבר קראנו בערך מיליון פעם במיליון מקומות אחרים. ועל התגובות המטופשות בכלל חבל לבזבז אותיות.
 

gidionline80

New member
לא שוה להתרגש

ההסתכלות הסטרוטיפית הזו כמה שלא מקובלת עלי די מובנת מהצד הונילי זה נראה כמחלה שצריך לטפל לרפא זר לא יבין זאת.
 

א פרח

New member
אני ונילית וזרה

ואני מבינה ומקבלת, כל מה שצריך זה לבוא בלי דעה קדומה ובראש פתוח, לשאול להבין ולקבל את השונה ממך, בדיוק כמו שאתם מקבלים אותי והרי אני העוף המוזר בינכם. אני היוצאת דופן והלא מובנת, מה לא?
 

parrparr

New member
מסכנה שלי אל תידאגי אני

אגיד לאמא שתעשה לך קצת מרק עוף
 
נכון אבל....

אל תגלי לה שאמרתי כי גם שלה טעים אני בכלל לא תורחת להכין יש דברים שרק אמא יכולה להכין באמת
 

אייבורי

New member
יורכז יום הורניקס העולמי ../images/Emo70.gif

אייב במתקפת רעב בלתי נסבלת לקולצ'ונש שנקרא בפי כל שאר הרומנים ורניקס.
 

Mind Games

New member
כמובן

הרי הכל בנוי היום על רייטינג ומה שהכח מביא רייטינג הוא כתבות צהובות. ככה נראית הטלויזיה, כך נראים העיתונים וכך נראים אתרים רבים ברשת.
 

ras yam

New member
וואו, משהו שכבר לא רואים פה

שלום לך נעלמת מה שלומך ציפורה נחמדת?
 
למעלה