אני מ י ו א ש ת למה???????????

tidhar

New member
אני מ י ו א ש ת למה???????????

יש לי בשר מסחרי עטוף ברשת וקפוא. כמעט בטוח שזה הרוסטביף אין לי סיר בגודל הנל מלהכיל אותו אבל לתנור הגודל מתאים אבל איך יתבשל עם (קוטר של כעשרים ס"מ)עובי שכזה? HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
 

YHS

New member
כל מה שצריך עכשיו

זה סכין גדול ולחתוך לתיכות יותר קטנות. או להכניס הכל לתנור. אה - וללמוד להקפיץ
 

אהובה.א

New member
קראי את מה שכתבתי ליערה

להכין את הנתח כמו פאלש פילה. לצפות בחרדל ולטגן מכל הצדדים. הטיגון בא בכדי למנוע יציאת נוזלים ושמירת עסיסיות הבשר. לא לזרוק את תוכן המחבת. משתמשים בו לעשיית רוטב חום. לאחר מכן לשים בתבנית אפיה, לשים בתבנית שני עלי רוזמרין מסביב , פלפל אנגלי וכמה שיני שום. לאפות בתנור שחומם בחום של 250 מעלות למשך 20 דק'. להוריד חום ל 160 מעלות ולהמשיך באפיה עוד שעה ומחצה. בינתיים מכינים את הרוטב. יוצקים כוס יין אדום למחבת ומגרדים בעזרת כף עץ את שאריות הבשר שנכרך במחבת. מרתיחים. מסננים ומרתיחים שנית עד שיהיה רוטב סמיך. טועמים ומשפרים טעם אם יש צורך. * ניתן להגיש את הבשר כשהוא חם וגם כשהוא קר. * לבדיקת בשר שמבושל בפנים - לנעוץ מזלג גדול בבשר. אם יוצאים "מיצי בשר" יש לבשר עוד מספר דק' עד שהמזלג ייצא יבש.
 

הדור

New member
../images/Emo140.gifלא לחתוך את השריר של הבשר

דחסי פנימה ,והוא יתקבץ מעצמו.אחרת יהיו לך פרורים מהבשר
 
אני הייתי לוקחת אותו

שמה בניר כסף תוקעת בו כמה שינניי שום מעט שמן זית ופלפל 4 עונות סוגרת את הניר כסף שמה בתנור חום 140 שעה וחצי כשמתקרר פורסת ומבשלת איך שאוהבת
 

tidhar

New member
חמודים חן חן על תגובתכם אך מדובר

על נתח של 9-10 קילו מרחתי אותו במרינדה מבצלים קצוצים ושני ראשי שום כתושים, עלי דפנה ושמן קנולה ושמתי אותו בתנור בחום של 180 צלסיוס ,למשך 8 שעות כשהוא סגור. הלכתי לעבודה ,ערכתי קניות וסגרתי שאר עניינים שדרשו זאת. קררתי בטמ"פ של החדר, פרסתי בסכין חשמלית ועוד הדם ניגר ,ז"א עדיין מלא עסיסיות. מחר נסיים את שלב ב'. מחר אי'ה אדווח לכם על כך ועתה ,השעה כמעט חצות , ליל מנוחה ומועדים לשמחה.
 

tidhar

New member
חלק שני שהפף את היאוש לרננה

הבוקר, שמתי בסיר הגדול את הרוטב ששמרתי והוספתי פפריקה, כורכום ,שמן ומרק עוף ואת פרוסות הרוסטביף. וזה על האש , חבל"ז על הרחות שבבית, אגב, חלק מהפרוסות שמתי בבשולים אחרים וחלק הקפאתי ,עד לבשולים הבאים.
 
למעלה