MoTi_NiMnY
New member
אני מתפלא שאין שרשור על אונישנקו..
האמת שהוא לא שחקן כל כך מעניין, אבל הוא בערך השחקן ה'בכיר' השישי שמתגלות בעיות כאלה בחוזה שלו מהקבוצה הזוהרת של הפועל בגביע אופ"א. אז נכון שאז ייחסו את ההישגים המרשימים לניהול אירופאי ושאר יומרות, אבל בסופו של דבר מתברר שגם ההישג הזה כמו רוב ההישגים של הכדורגל הישראלי הושג עם קומבינות ניהול דדשי לתפארת מדינת ישראל. אולי בעצם זאת צריכה להיות הדרך האידיאלית וצריך להפסיק עם השאיפות התמוהות לנימוסים והליכות אירופאיים .. ?
האמת שהוא לא שחקן כל כך מעניין, אבל הוא בערך השחקן ה'בכיר' השישי שמתגלות בעיות כאלה בחוזה שלו מהקבוצה הזוהרת של הפועל בגביע אופ"א. אז נכון שאז ייחסו את ההישגים המרשימים לניהול אירופאי ושאר יומרות, אבל בסופו של דבר מתברר שגם ההישג הזה כמו רוב ההישגים של הכדורגל הישראלי הושג עם קומבינות ניהול דדשי לתפארת מדינת ישראל. אולי בעצם זאת צריכה להיות הדרך האידיאלית וצריך להפסיק עם השאיפות התמוהות לנימוסים והליכות אירופאיים .. ?