אני מתלבטת בבחירת בנק.

shira33

New member
אני מתלבטת בבחירת בנק.

לפי מקום מגוריי הבנק הקרוב זה אסף הרופא (הייתי שם ולא התלהבתי מהמבחר), לפי מקום העבודה: איכילוב ומשהו באמצע זה תל השומר. קראתי את השרשורים בנושא בנק הזרע וכד, רק שאני לא כ"כ יודעת לאיזה בנק יש מאגר תורמים "איכותי" יותר. ובאיכותי אני מתכוונת לשילוב של כמובן הזרעות מוצלחות, מראה חיצוני (כי זה מאוד חשוב לי) ואינטליגנציה. האם אתן פתחתן תיקים בכמה בנקים (הוצאה כספית אולי מיותרת? אני לא יודעת) כדי לבדוק את רשימת התורמים ולמצוא תורם לפי הקריטריונים שלכן או שפשוט בחרתן בבנק אחד וזהו? ושאלה נוספת שלי אם אני רוצה להתחיל את הטיפול בחודש אפריל כמה זמן מראש אני צריכה להיערך עם מנה או מנות הזרע? תודה.
 
המבחר באסף הרופא אולי לא מלהיב

אבל התוצאות, התוצאות... יש בפורום לא מעט "יצירות מופת" שנולדו באדיבות אסף הרופא (וסליחה אם אני לא לגמרי אובייקטיבית
) בהצלחה בכל דרך שתבחרי.
 

shira33

New member
../images/Emo140.gif

באמת?תודה על התשובה זה קצת מעודד כי בגדול אני מעדיפה בנק קרוב לבית.
 
גם אצלי היו לבטים לגבי

בחירת בנק הזרע. אצלי השיקולים היו "הפוכים" משלך - לבית היה קרוב איכילוב (מרחק צעידה נינוחה ברגל
), לעבודה היה קרוב אסף הרופא ותה"ש היה כמובן אי שם באמצע (בערך...). בחרתי בסופו של דבר באסף הרופא, בעיקר בגלל שבזמנו (לפני כמעט 3 שנים) מהסיפורים לגבי אסף הרופא התרשמתי שמאד נעים שם, ולגבי איכילוב - הדעות היו חלוקות. לשמחתי לא נזקקתי לביקורים רבים שם. לגבי התוצאה - נו, שוין. בפולניה לא מרשים לאמא להתגאות.
(וליתר בטחון -
). ואגב, למה בדיוק כוונתך ב"מראה חיצוני"? ראיתי בימי חיי ילדים יפהפיים שנולדו לזוג הורים לא משהו, וילדים לא כל כך יפים (לא רוצה לומר מכוערים) שנולדו להורים נאים פלוס. למיטב ידיעתי, באף בנק זרע לא יספקו לך נתונים האם התורם "חתיך" (ואגב, זה הרי עניין של טעם), כך שבכל מקרה את נשארת עם מספר פרמטרים חיצוניים מאד מצומצם שאת מגדירה/בוחרים עבורך. שיהיה לך בהצלחה!
 

shira33

New member
אכן ../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif

זה נכון לגבי היחס באסף הרופא התרשמתי מאוד לטובה בזמן פתיחת התיק אבל שוב, הציעו לי ארבעה תורמים שאף אחד מהם לא ממש ענה על הקריטריונים. ופשוט חשבתי לעצמי, אם כבר אז כבר. למה לא להתעקש למצוא תורם עם נתונים שאני מחפשת. בכל מקרה תודה ותהני מהאוצר שלך.
 

טרודי

New member
ארבעה תורמים?

כשאני הייתי באסף הרופא (לפני שמונה וחצי שנים), לא הראו לי רשימה בכלל. אני מילאתי טופס, והפקידה בבנק הזרע בחרה תורם. אין לי מושג מה מידת ההתאמה שלו לבחירה שלי (למרות שלפי איך שהילדים יצאו, במיוחד הגוזל, כנראה שההתאמה טובה). כנראה שהם שינו את הפרוצדורה.
 

עינת32

New member
שיהיה בהצלחה

אני חושבת שזה תלוי בקריטריונים שאת מציבה. אני גם באסף הרופא, והם נתנו לי רשימה של 8 תורמים. הדבר היחידי שהיה חשוב לי היה התאמת הצבעים ביני לבין התורם. אני מאד מרוצה מהיחס של האחיות שם. אני מאחלת לך הצלחה.
 

טלטל11

New member
לגבי מתי להתחיל

אם את רוצה להתחיל באפריל- אז לרוץ עכשיו ולעשות את כל הבדיקות (שחר נתנה לך לינק בשרשור השני שפתחת). אחרי שיש לך את כל הבדיקות - לקנות מנות בבנק הזרע לוקח בדיוק כמהירות זמן ההחלטה שלך לגבי התורם
דרך אגב- לא ציינת באיזה קופה את- אם את במכבי אז את יכולה לבחור רק בתל השומר או באיכילוב - וההזרעות מתבצעות ברמת מרפא בר"ג. (אני הלכתי על תל השומר- מקווה שאוכל להציג את התוצאה עוד מס' חודשים
)
 

dafi1

New member
אין לך שום אפשרות לדעת היכן יש

מאגר תורמים "איכותי" יותר, משום שאת לא רואה את התורמים. על סמך התוצאות, לא ניתן להבחין בין בנק לבנק. בכל מקרה,
 
למעלה