אני מתכנתת מתחילה, יש לי כמה שאלות:
* איך מנהלים Resize - כלומר יש לי פריים, וכפתור, איך אני עושה שהפריים יגדל אוטומטית לפי גודל ה form, ושהכפתור יזוז בהתאם לטופס? * איך מבצעים פוקוס? - כלומר אני לא רוצה שחלון יאבד פוקוס - כמו מאפיינים שיש לפעמים... * בכל תוכנה איכותית יש בתפריט EDIT, שכולל Cut Copy Paste Undo. האם אני יכולה להוסיף לתפריט שלי אפשרות כזאת, בלי לנהל את זה לבד - היינו, בלי לדעת אם יש clipboard, ולהוריד או לשים Diable על כל הקשור ל ClipBoard לכל תפריט? האם אפשר להגדיר שהתפריט יהיה זהה לזה שמופיע בלחיץ ימני בעכבר (ששם זה אכן קיים)?
* איך מנהלים Resize - כלומר יש לי פריים, וכפתור, איך אני עושה שהפריים יגדל אוטומטית לפי גודל ה form, ושהכפתור יזוז בהתאם לטופס? * איך מבצעים פוקוס? - כלומר אני לא רוצה שחלון יאבד פוקוס - כמו מאפיינים שיש לפעמים... * בכל תוכנה איכותית יש בתפריט EDIT, שכולל Cut Copy Paste Undo. האם אני יכולה להוסיף לתפריט שלי אפשרות כזאת, בלי לנהל את זה לבד - היינו, בלי לדעת אם יש clipboard, ולהוריד או לשים Diable על כל הקשור ל ClipBoard לכל תפריט? האם אפשר להגדיר שהתפריט יהיה זהה לזה שמופיע בלחיץ ימני בעכבר (ששם זה אכן קיים)?